Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffinainen ei osaa tehdä ruokaa

Vierailija
27.12.2020 |

Ei ole kuulemma koskaan tehnyt. Ainoa mitä on tehnyt on kuulemma laittanut pakasteita uuniin.

Kannattaako tällaista naista edes tapailla?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sen verran vanhanaikainen, että mielestäni naisen pitäisi osata edes jotain helppoa ruokaa laittaa.

Varmasti nyt tulee alapeukkuja, mutta ihan sama. Jos en osaisi mitään ruokaa laittaa itse, nolottaisi.

Minä OSAAN laittaa ruokaa, mutta en pidä siitä hommasta. Mieheni on taitavampi ja pitää ruoanlaitosta. Siksi hän tekee meillä yleensä ruokaa. Miksi se olisi jotenkin erityisesti naisen tehtävä kokata?

Tarviiko näistä nyt aina raivota? Ruoanlaitto on enemmän naisen, kuin miehen hommaa ja ei se mitenkään alenna naista, päin vastoin. Älkää aina jaksako. Ihan hyvin meillä asiat ovat. Terveisin akateeminen nainen, 29 vuotta.

Miksi? Osaatko perustella? Käsittääkseni kummankin sukupuolen on syötävä, joten miksi sen ruoan valmistaminen on ENEMMÄN naisen hommaa? Muka akateeminen nainen, my ass.

Vierailija
42/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto-nainen nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sen verran vanhanaikainen, että mielestäni naisen pitäisi osata edes jotain helppoa ruokaa laittaa.

Varmasti nyt tulee alapeukkuja, mutta ihan sama. Jos en osaisi mitään ruokaa laittaa itse, nolottaisi.

Minä OSAAN laittaa ruokaa, mutta en pidä siitä hommasta. Mieheni on taitavampi ja pitää ruoanlaitosta. Siksi hän tekee meillä yleensä ruokaa. Miksi se olisi jotenkin erityisesti naisen tehtävä kokata?

Tarviiko näistä nyt aina raivota? Ruoanlaitto on enemmän naisen, kuin miehen hommaa ja ei se mitenkään alenna naista, päin vastoin. Älkää aina jaksako. Ihan hyvin meillä asiat ovat. Terveisin akateeminen nainen, 29 vuotta.

Miksi? Osaatko perustella? Käsittääkseni kummankin sukupuolen on syötävä, joten miksi sen ruoan valmistaminen on ENEMMÄN naisen hommaa? Muka akateeminen nainen, my ass.

Jaa, ei naisetkaan ole autonasentajia vaikka ajaa autolla.

Vierailija
44/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko muuten ihan fiksu nainen? Itse osaan keittää, leipoa ja paistaa kaiken, mutta jos asuisin yksin, ostaisin kaupasta valmisannoksia ja lämmittäisin niitä, ja ruuanlaitosta säästyneen ajan käyttäisin johonkin hyödyllisempään ja hauskempaan. Eli yhtä hyvin voisin olla aivan uusavuton, jos en olisi joutunut vuosien saatossa opettelemaan kokkaustaitoja ison perheen kanssa.

Vierailija
45/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juosta ja lujaa, ihminen joka ei osaa tehdä ruokaa on avuton ongelmapesäke, tietty jos tykkää passata paviaania, jolta saa reikää, ni mikäs siinä.

Vierailija
46/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei naisetkaan ole autonasentajia vaikka ajaa autolla.

On niitä nykyisin. Kukin kiinnostuksensa mukaan. Et sinäkään varmaan ole itse lääkäri, vaikka lääkärissä käytkin.

Vierailija
47/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, eli olet joku setämies. Miksi naisen pitää osata? Miksi ei miehen tai miksei voi ostaa valmista? Tervetuloa 2020- luvulle- nainen ei ole enää mikään kodinkone

Vierailija
48/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi nyt käsittämätöntä että tuon ikäinen ihminen ei osaa ruokaa laittaa. Pitäisi olla ihan perusjuttu, joten todellakin iso red flag.

Onko timmi nainen? Hoikkuus ei säily, jos aletaan syömään urakalla. Nainen tarvitsee vain sen lounaan töissä ja välipalaa illalla. Miksi hän tekisi enemmän ruokaa, kun ei tarvitse enempää?

Mieti ap, haluatko sen terveellisesti syövän naisen vai et?

Vierailija
49/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokaisen ihmisen pitää osata laittaa ruokaa siis tyyliin keittää perunat ja paistaa kananmunan pannussa. Jos 30 vuotias ei osaa, niin hän on

a) tyhmä

b) laiska

tai sitten molempia.

Vierailija
50/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuos voi kait käydä pahimmas tapaukses nii, et mies joutuu aina tekee ruuan, jos muuttaa yhteen. :o Pitää kysyy iteltään, et haluuko ottaa sen riskin, et mahdollisesti joutuu toisen henkilökohtaiseksi kokiksi. Erillää jos asuu, nii sit tos ei oo mitää ongelmaa, jos nainen ei ala vaatii miestä tekee ruokaa myös hänen luonaan. :) Aika hassuu, et joku ei osaa tehä ruokaa. :D Netti o täynnä reseptejä, niitä sit vaan seuraa. Nainen vois kyl kehittää itteensä…

Vierailija
51/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä samassa asunnossa toimi jos toinen on rassukka. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä itsestään huolehtimaan. Tekemään ruokaa, pesemään pyykit, hoitamaan muutenkin elämän perusjutut. En huolisi puolisoksi sellaista joka tarvitsee jatkuvasti apua tällaisten asioiden kanssa.

Melkoista yleistystä. Miten pyykinpesu korreloi ruoanlaiton kanssa? Ei mitenkään. Haisulit voi olla kovia laittamaan ruokaa, mutta hygienia on vähän niin ja näin. Tee itse omat ruokasi, äläkä kuvittele, että nainen on kokkisi. Sitähän sinä ajoit takaa. Se, joka syö, laittaa myös ruoan ja maksaa sen myös. Älä kuvittele tulevasi parisuhteeseen vain hyötymään.

Vierailija
52/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, eli olet joku setämies. Miksi naisen pitää osata? Miksi ei miehen tai miksei voi ostaa valmista? Tervetuloa 2020- luvulle- nainen ei ole enää mikään kodinkone

Räähhähää, uusavuton ja ylpeä siitä! Ihan normaalin ihmisen taitoihin kuuluu ruoanlaitto, lasken ruoanlaittotaidottomat lievästi kehitysvammaisiksi ;)

Vierailija
53/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Tuos voi kait käydä pahimmas tapaukses nii, et mies joutuu aina tekee ruuan, jos muuttaa yhteen. :o Pitää kysyy iteltään, et haluuko ottaa sen riskin, et mahdollisesti joutuu toisen henkilökohtaiseksi kokiksi. Erillää jos asuu, nii sit tos ei oo mitää ongelmaa, jos nainen ei ala vaatii miestä tekee ruokaa myös hänen luonaan. :) Aika hassuu, et joku ei osaa tehä ruokaa. :D Netti o täynnä reseptejä, niitä sit vaan seuraa. Nainen vois kyl kehittää itteensä…

Kuinka monta kertaa päivässä sinä syöt, ja etkö käy töissä syömässä lounasta? Tuohan on jo red flag, jos mies syö perheen vararikkoon. Ylipainoakin on ilmeisesti melkoisesti?

Vierailija
54/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on kuitenkin tosi tärkeä asia elämässä, joten mielestäni ruuanlaittotaidoton on kyllä jotenkin outoa. 

Ei jatkoon. 

Vierailija
55/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kuinka monta kertaa päivässä sinä syöt, ja etkö käy töissä syömässä lounasta? Tuohan on jo red flag, jos mies syö perheen vararikkoon. Ylipainoakin on ilmeisesti melkoisesti?

Olen eri, mutta edullisemmaksi tulee kyllä itse tehty ruoka. Teen etätöitä ja kokkaan päivittäin terveellistä ruokaa. 

Vierailija
56/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räähhähää, uusavuton ja ylpeä siitä! Ihan normaalin ihmisen taitoihin kuuluu ruoanlaitto, lasken ruoanlaittotaidottomat lievästi kehitysvammaisiksi ;)

Tarkoitit ruoanlaittoa sinulle. Mitä sinä maksat parisuhteessa siitä, että syöt kolme kertaa enemmän kuin vaimosi? Mitä maksat itse ruoanlaitosta, jos sinulle pitää laittaa arkisinkin ruokaa mahdollisten lapsien lisäksi? Kasvavan lapsen energiantarpeen ymmärtää, mutta mihin sinun ylimääräinen energiantarpeesi menee?

Vierailija
57/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti häntä ei vaan kiinnosta opetella. Kuka tahansa osaa laittaa ruokaa ohjeita seuraamalla. Ja varmasti, jos olisi riittävä motivaatio, treffinainenkin laittaisi ruokaa.

Nyt sinun pitää vaan päättää, kuinka iso ongelma tämä on sinulle. Tee ratkaisusi. Jos päätät jäädä naisen kanssa yhteen niin muista sitten, että tiesit jo varhaisessa vaiheessa, että hän ei kokkaa, ja valitsit hänet silti.

Vierailija
58/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kyllä ne lihavat ovat juuri niitä, jotka eivät kokkaa vaan puputtavat vain leipää tai käyvät ulkona syömässä rasvamättöä.  

Vierailija
59/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Lämpimän aterian syön joka toinen päivä. Oon työtön. Oon ollu koko pienen ikäni alipainoinen, mut ny oon saanu nostettuu painoo terveellisesti. :) Tosin joulun aikana laihduin taas, ku kinkku ja konvehdit laittaa mahan ihan sekaisin. :/ Painoo oli tänä aamuna 59 kiloo.

Vierailija
60/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Olen eri, mutta edullisemmaksi tulee kyllä itse tehty ruoka. Teen etätöitä ja kokkaan päivittäin terveellistä ruokaa. 

Edullisemmaksi naiselle tulee olla ilman miestä. Itsekin tehty ruoka maksaa. Täällä on kummallisia sovinistisia miehiä, jotka eivät ymmärrä, että he ovat suuri menoerä ja syövät kolme kertaa naista enemmän.