Tyttäreni haluaa provinssirockkiin! En taatusti päästä
Sama sota kuin viime vuonna samasta aiheesta.. Täyttää ensi kuussa 18 vuotta ja haluaa sinne liput syntymäpäivälahjaksi. En koe sitä hyvänä ideana että tyttäreni menee sinne kaikkien ihme narkkareiden ja juoppojen sekaan pyörimään.. Kuulemma kaikki parhaat ystävänsä ovat ostaneet jo lipun mutta hän ei. Niin kauan kun hän kotona asuu niin minä ja hänen isä määräämme tämänlaisista asioista. Tyttäreni on sitä mieltä että olen kohtuuton häntä kohtaan mutta aion pitää pääni enkä päästä tytärtäni sinne raiskattavaksi! En vain jaksa tätä mykkäkoulua ja vihoittelua :(
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:21"]
On tehnyt iltatöitä opiskelun ohella ja laittanut suuren osan säästöön kesää ja ensi vuotta varten.. Sanoi myös että jos emme osta hänelle lippua hän ostaa sen itse. Miten oikeasti saan estettyä häntä menemästä???
Et mitenkään. Tyttäresi on pian täysi-ikäinen, hänellä on oikeus mennä ja käyttää rahansa miten itse tahtoo. Hyväksy se.
av
[/quote]
Minä olin siellä jo 15vuotiaana ?
Miten estät menemästä? Jos se täyttää ensi kuussa 18, niin sehän on täysi-ikäinen ja voisi vaikka soittaa poliisit, jos haluaa mennä ja pidättelet sitä väkisin asunnossanne.
Taitaa kuule olla niin, et tyttäresi ei paljon sinulta kysele lupia Provinssiin. Päästä irti ja lopeta holhoaminen! Hanki itselles vaikka harrastus. Luoja näitä ihmisiä, jos ei oo provo :)
Mä olin siellä 16-vuotiaana enkä sen kokemuksen perusteella ikinä päästäisi omaa tytärtäni Provinssiin..
Tarkistussoittoja, hullu ämmä! Sun tyttös menee minne se haluaa täysikäsenä etkä sä voi MITENKÄÄN IKINÄ estää sitä. Jos se haluaa lapsen, se tekee sen, vaikka sä et kuinka haluaisi mummoksi. Näin esimerkiksi. Ja sä olet ap, eli alkuperäinen, etkä av, eli aihe vapaa. Ääliö.
Tiesitkö muuten, että tilastoissa Seinäjoen tangomarkkinoilla tehdään kaikista eniten pahoinpitelyjä ja putkaan vientejä? Että kyllä ihan hyvillä mielin päästäisin oman tytön/pojan matkaan kavereiden kanssa.
Tätä minäkin. Enemmän mua jännittäisi päästää tytärtä Tangomarkkinoille kuin Provinssiin... Myös paikallinen taksikuski jutteli samaa.
Sillä on lupa juoda siellä Provinssissa alkoholiakin. ;) Eikä ole pakko vastata sulle puhelimeen. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:13"]En mäkään päästäis. Ite saa rahansa kerätä ja mennä. Olen kerran Provinssin ulkopuolella ollut enkä halua sellaseen paikkaan ikinä. Ihmiset totaalisen sekaisin, huumeissa ja kaljoissa. Ei kiva scene nuorelle tytölle.
[/quote]Niin, ne siinä ulkopuolella juuri aiheuttavatkin suurimmat ongelmat. Katsos sisäpuolella on 300 järkkäriä jotka auttavat ja opastavat, on saappaan porukkaa,,ensiapua jne. Ja omia viinoja ei saa juoda.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:50"]Mä olin siellä 16-vuotiaana enkä sen kokemuksen perusteella ikinä päästäisi omaa tytärtäni Provinssiin..
[/quote]No kaikki eivät käyttäydy kuten sinä. Minulla ei ole yhtään huonoa kokemusta provinssista ja olen ollut siellä kymmeniä kertoja, sekä töissä että asiakkaana.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:11"]
Sama sota kuin viime vuonna samasta aiheesta.. Täyttää ensi kuussa 18 vuotta ja haluaa sinne liput syntymäpäivälahjaksi. En koe sitä hyvänä ideana että tyttäreni menee sinne kaikkien ihme narkkareiden ja juoppojen sekaan pyörimään.. Kuulemma kaikki parhaat ystävänsä ovat ostaneet jo lipun mutta hän ei. Niin kauan kun hän kotona asuu niin minä ja hänen isä määräämme tämänlaisista asioista. Tyttäreni on sitä mieltä että olen kohtuuton häntä kohtaan mutta aion pitää pääni enkä päästä tytärtäni sinne raiskattavaksi! En vain jaksa tätä mykkäkoulua ja vihoittelua :(
[/quote]
Eipähän tyttäresi kauan kotona asu ja tuskin tulee edes käymään. Problem solved!
Miten Sä pärjäät kun sun tyttö muuttaa pois kotoa? Soitatko joka pvä monta krt päivässä? Hanki itelles muutakin elämää kuin sun tyttö. Mua olis ainakin ahdistanu jos mun äiti olis roikkunu mussa noin kun olin 18v.
Miten Sä pärjäät kun sun tyttö muuttaa pois kotoa? Soitatko joka pvä monta krt päivässä? Hanki itelles muutakin elämää kuin sun tyttö. Mua olis ainakin ahdistanu jos mun äiti olis roikkunu mussa noin kun olin 18v.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:13"]
En mäkään päästäis. Ite saa rahansa kerätä ja mennä. Olen kerran Provinssin ulkopuolella ollut enkä halua sellaseen paikkaan ikinä. Ihmiset totaalisen sekaisin, huumeissa ja kaljoissa. Ei kiva scene nuorelle tytölle.[/quote]V
Kannattaakin viedä tyttäresi Tangomarkkinoille mielummin, siellä on kännistä ja sekoilevaa väkeä koko kaupunki täynnä. Keski-ikäiset ukot ajaa p....rallia ja näyttää paljasta persettä pelkääjän paikalta. Siinä tytölle kunnon festarimeinikiä.
Se Provinssirock missä minä oon ollu, oli kyllä hyvinkin siistiä verrattuna Tangomarkkinoihin... Sanon että olet todella kohtuuton kun et yhtään luota että tyttäresi osaa käyttäytyä. Mun vanhemmat luotti ja hyviä festareita koettu ilman huumeita ja sekoilua.
Haluatko, että tyttö muutta kotoa mahdollisimman pian? Tuolla menolla syvennät vain kuilua tyttäresi ja sinun välille. Nyt olisi jo aika antaa hieman vapautta. Provinssi on täysin ok paikka nuorelle. Siellä on paljon järkkäreitä ja muita aikuisia katsomassa juhlijoiden perään. Vaarallisempaa on tavalliseen yökerhoon meno.
Hohhoh :D Mä olin itse äitini kanssa provinssissa jo 14-vuotiaana.
Vitsi. Mä aloin seurustella 14-15-vuotiaana. Kotoa muutin poikakaverin kanssa yhteen 17-vuotiaana. Alkoholia käytin myös 15-vuotiaasta. Kävin provinssissa ja hyppäsin muuallakin. Mua ei oo ikinä raiskattu tai muutakaan pahaa.. Oon nyt 30v kolmen lapsen äiti ja minulla on akateeminen koulutus. Eli ihan hyvin kävi.
Mun vanhemmat opetti mut käyttämään päätäni. Sitä ei opi, jos ei saa tehdä mitään. Toisaalta he eivät tieenneet niin alkoholista/eivät ainakaan tykänneet.
Onneksi omat lapset on vielä pieniä..esikoinen menee kouluun. Aion opettaa lapsilleni sen, minkä vanhempani opettivat minulle. Oman järjen käytön!