Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni haluaa provinssirockkiin! En taatusti päästä

Vierailija
28.05.2014 |

Sama sota kuin viime vuonna samasta aiheesta.. Täyttää ensi kuussa 18 vuotta ja haluaa sinne liput syntymäpäivälahjaksi. En koe sitä hyvänä ideana että tyttäreni menee sinne kaikkien ihme narkkareiden ja juoppojen sekaan pyörimään.. Kuulemma kaikki parhaat ystävänsä ovat ostaneet jo lipun mutta hän ei. Niin kauan kun hän kotona asuu niin minä ja hänen isä määräämme tämänlaisista asioista. Tyttäreni on sitä mieltä että olen kohtuuton häntä kohtaan mutta aion pitää pääni enkä päästä tytärtäni sinne raiskattavaksi! En vain jaksa tätä mykkäkoulua ja vihoittelua :(

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Itse olin ekaa kertaa provinssissa kavereiden kanssa juuri 18 vuotis kesänä. Voi, että oli hauskaa :) Niin hyvät muistot siitä reissusta :) Harmittaa, että nyt ei enää varmaan pariin vuoteen ainakaan pääse kun eka lapsi tulossa.

Vierailija
2/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään päästäis. Ite saa rahansa kerätä ja mennä. Olen kerran Provinssin ulkopuolella ollut enkä halua sellaseen paikkaan ikinä. Ihmiset totaalisen sekaisin, huumeissa ja kaljoissa. Ei kiva scene nuorelle tytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastihan tytöillä siellä hauskaa olisi mutta en halua istua kotona murehtimassa miten siellä menee ja onko kaikki kunnossa.. Kun luin aikaisemmin jostain että tuonlaisissa suurissa tapahtumissa puhelimiin ei välttämättä saa yhteyttä

av

Vierailija
4/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe! Ihka aito KALKKIS!

Vierailija
5/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kumma käsitys kyseisestä tapahtumasta vaikka ette ikinä ole edes käyneet. Siellä on kyllä kaiken ikäisiä vauvasta vaariin ja ne kaljoissaan olevat pääasiassa leirintäalueella tai kaljateltoissa. Siellä mitään pelkkä alkoholisteja ja narkkeja ole. Lisäksi jos olet kasvattanut tyttäresi niin että tarvitsee pelätä että hänet kännissä ja suuressa tyttöporukassa raiskataan niin olisin siitä enemmän huolissani.

Terkuin kolmena vuotena siellä töissä ollut.

Vierailija
6/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, jos tyttärelläni olisi kavereita, jotka haluavat Provinssirockiin.

Totta kai täysikäinen saa tehdä mitä haluaa, jos asuu omillaan ja itse tienatut rahat riittävät toivottuihin huvituksiin. Tähän on tyttärelläsi ilmeisesti vielä hieman matkaa?

Vierailija
7/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmana on lähinnä se, että sinua huolestuttaa tytön turvallisuus, niin mikä estää sinua menemästä mukaan?

Vierailija
8/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten fiksu. Meijän tytär meni samanikäsen serkkusa kanssa kys. tapahtumaan ja mukana oli 20v tuttuni ja hyvin sujui :)

Vierailija
9/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siellä varmasti osa on huumepäissäänkin, mutta ikinä en ite törmänny huumeveikkoihin siellä tai mitää uhkaavia tilanteita tullut. Oltiin isolla tytttöporukalla liikenteessä. Toki juotiin alkoholia, lähinnä siideriä ja jotain hedelmäviinejä :D mutta kohtuudella. Kaikilla oli järki päässä eikä vahinkoja sattunut. Kukaan ei yrittänyt raiskata, pahoinpidellä tai tarjota huumeita. Ap tuntee tyttärensä parhaiten; jos tyttärellä on riskikäyttäytymisen piirteitä niin ehkä sitten provinssi ei ole oikea paikka mutta kyllä siellä suurin osa on ihan normaaleja suomalaisia nuoria ja osaa käyttäytyä fiksusti. Festarit kuuluu nuoruuteen!

t: 2

Vierailija
10/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt iltatöitä opiskelun ohella ja laittanut suuren osan säästöön kesää ja ensi vuotta varten.. Sanoi myös että jos emme osta hänelle lippua hän ostaa sen itse. Miten oikeasti saan estettyä häntä menemästä???

av

Vierailija
11/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka kesä Provinssirockissa mun teinityttöjen kanssa. Eikä meistä yksikään käytä mitään päihteitä.

Vierailija
12/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei hänellä riskikäyttäytymistä ole ei.. ei ikinä ole tullut humalassa kotiin tai mitään vastaavaa ja ilmoittelee kyllä aina menemisensä ja tulemisensa minulle ja vastaa viikonloppuisin aina parin kolmen tunnin välein puhelimeen kun teen tarkastus soittoja.

av

Vierailija
13/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:23"]Joo ei hänellä riskikäyttäytymistä ole ei.. ei ikinä ole tullut humalassa kotiin tai mitään vastaavaa ja ilmoittelee kyllä aina menemisensä ja tulemisensa minulle ja vastaa viikonloppuisin aina parin kolmen tunnin välein puhelimeen kun teen tarkastus soittoja.

av

[/quote]

Mikset sitten luota tyttäreesi? jos kerta aina käyttäytynyt mallikkaasta niin miksi ei osaisi käyttyä hyvin myös provinssissa? Mielestäni oot kyllä todella kohtuuton jos kiellät lähes täysi-ikäistä tyttöä menemästä, varsinkin jos ostaa omista rahoistaa vielä lipun.

Vierailija
14/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti toivot että tyttö muuttaa majdollisimman pian pois kotoa? Sillä siihenhän tuo sinun käytöksesi johtaa alta aikayksikön. 

Vierailija
15/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :) Ois aika korkea aika ap:n hyväksyä, että lapsesta on kasvanut nuori nainen, joka haluaa tehdä ja mennä.

Sulla on aika totaalisen väärä käsitys festareista. Olen itse kolunnut niitä 16-vuotiaasta ja tänä kesänäkin - vaikka ikää jo 35-v - on ohjelmassani Tuska-festarit. Joo, toki aina ja joka paikassa on niitä, jotka ovat nauttineet liikaa alkoa, mutta kyllä siellä pääasiassa pidetään hauskaa kavereiden kanssa, tutustutaan uusiin ihmisiin ja ennen kaikkea seurataan hyviä esiintyjiä.

Tiesitkö muuten, että tilastoissa Seinäjoen tangomarkkinoilla tehdään kaikista eniten pahoinpitelyjä ja putkaan vientejä? Että kyllä ihan hyvillä mielin päästäisin oman tytön/pojan matkaan kavereiden kanssa.

Vierailija
16/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin Roskildeen 16-17 vuotiaana. Lensin tanskaan yksin ja tapasin kaverit siellä. Kyllä Roskildessa varmasti oli huumeita, raiskauksia ja pahoinpitelyitä mutta en mä tyhmä ole. Pidettiin kavereiden kanssa sekä yhtä että hauskaa.

Riippuu tytöstä ja kavereista onko festareille meno riskipuuhaa. Jos on kaikki järkeviä ja fiksuja, ostaisin liput. Kyllä noi festarit oli ihan vuoden kohokohta. Vieläki muistelen lämmöllä kuinka kivaa oli!

Vierailija
17/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna tyttären mennä sinne. Luota vähän!

Vierailija
18/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytär Porvoosta päin lähdössä Provinssiin?

Vierailija
19/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin 17-vuotiaana Provinissa kavereiden kanssa. Liput ja junat maksoin itse kesätyöpalkasta.

Vierailija
20/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:27"]

Ilmeisesti toivot että tyttö muuttaa majdollisimman pian pois kotoa? Sillä siihenhän tuo sinun käytöksesi johtaa alta aikayksikön. 

[/quote]

Tämä. Jos haluat ajaa tyttäresi pois kotoa, niin tuolinjalkaan kahlitseminen on oiva keino siihen.

Hyväksy se, että tyttäresi on aikuinen ihminen. Itse täytin viime vuonna 18 ja lensin synttäreideni kunniaksi yksin Englantiin Download-festareille. En kuullut/nähnyt raiskauksia, pahoinpitelyitä tai huumeita. Sen sijaan tutustuin uusiin ihmisiin, pidin hauskaa, kuuntelin mahtavia esiintyjiä ja sain 4 uutta ystävää.  Tänä vuonna uudestaan! o/