Sain lahjaksi poliittisen kirjan uudelta miesystävältä, vaikka toivoin ihan muuta!!
En edes jaksa olla kovin loukkaantunut, tuntuu että tää vaan oli jälleen yksi osoitus ettei meillä ole MITÄÄN yhteistä, ja että hän ei kunnioita minua vaan yrittää vähitellen muokata minusta jotain itselleen haluamaansa, millainen en yhtään ole.
Olin siis ihan hiljattain hänen merkkipäivänä tarjonnut kunnon illalliset ja antanut n. 60 eur arvoisen henkilökohtaisen lahjan, josta vaikutti pitävän.
Joululahjaksi ostin hänelle toisen henkilökohtaisen asustetyyppisen jutun, josta tiesien että tarvitsee, kun olin kuukausien varrella vähän tarkkaillut tarpeita.
Näin paljon vaivaa löytääkseni hänen tyyliin sopivan, kun hänellä on vähän "lapsellinen" tyyli aikuiseksi mieheksi; löysin kivoja laadukkaita aikuiselle miehelle sopivia juttuja, mmutta ajattelin että silti etsin HÄNELLE sopivan hänen näköisen tuotteen
No, pari pv ennen joulua alkoi tuskailu että hänelle ei tartte hommata mitään (olin jo toki hommannut), ja että hän ei keksi minulle mitään. Totesin ettei mitään ihmeempää tartte, tai jos joku pieni juttu.
Annoin useana päivänä useita erilaisia vinkkejä, joiden hinnat olisi olleet välillä n, .6-60 eur. Sanoin ettei haittaa vaikka minulla jo on jotain, ja ei sen tartte olla aina jotain varsin "tarpeellista", ja että joku pieni juttukin on kiva.
Sitten hän keksi että voisi antaa kirjan, sanoin että joo se on kiva, ja mulla onkin pari uutuus-kirjatoivetta joita haluaisin; lähetin niistä vinkiksi tarkan nimen ja valokuvan.
No, vielä jouluAATTONA hän ei ollut mitään hommannut ja suurieleisesti sitten minua herätteli (oli yötä, emme asu vielä yhdessä) ja touhusi että lähtee ostamaan minulle lahjaa, teki siitä kauhean numeron ja soitteli ostaneensa IIISON lahjan ja käyvänsä sen kotonaan paketoimassa.
Näin paketin sitten kuusen alla ja odotin innoissani saavani toisen toivomistani kirjoista, ja että kyllä tää tästä (on tässä muutaman kuukauden seurustelun aikaan niin usein ärsyttänyt muutoin tuo tyyppi).
Niin siellä on se POLIITTISEN HENKILÖN kirja, ja hän tietää että en pidä ko. tyypistä enkä siitä puolueesta! (JOta hän itse toki äänestää.)
Sitten koko ajan tivasi onko hyvä ja luenko, sanoin tosi nätisti, että kiitos, idea oli tosi kiva, mutta pelkään ettei mun tule ehkä kuitenkaan sitä luettua, että voisikohan sitä vaikka vaihtaa, että itse olen kyllä vaihtanut lahjoja itseltä tai perheeltä jos ei ollutkaan sopiva.
HÄnen mielestä lahjaa ei voi vaihtaa eikä tiedä löytyykö kuitti jne.
Olenko kohtuuton kun tuo(kin) asia ärsyttää?? Mielesstäni lahja annetaan lahjan saajalle, ei antajalle. (Kaiken lisäksi hän kysyi saako kirjan jossain kohtaa lainaan :D, sanoin että toki... ja koko joulun ajan joka päivä jaksoi monta päivä puhua ja vitsaila että joko luen sitä jne.)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kohtuu iso draama.
No itse oisin antanut asian olla,mutta kun toinen koko ajan vielä kyselee ja tivaa siitä kirjasta... Vaikka jo sanonut että ei kiiinnosta.
ap
Kuulostaa kivalta suhteelta. Sinä ostelet asusteita joita mies sinun mielestäsi tarvitsee ja mies kirjoja jotka sinun hänen mielestään pitää lukea
Verenpaine kiehui kun luin tekstin. Ärsyttävä mies sulla ap! Itse en jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta suhteelta. Sinä ostelet asusteita joita mies sinun mielestäsi tarvitsee ja mies kirjoja jotka sinun hänen mielestään pitää lukea
No ei se ollut varsinaisesti asuste, vaan muu henkilökohtainen käyttöjuttu; hänen edellinen oli rikki ja tiesin että haluaa sellaisen.
Ja tarjosin myös mahdollisuutta vaihtaa, mikäli se ei olisi mieluisa.
ap
Ei sopiva lahja ei ole murhe isoimmasta päästä, mutta kyllähän tuo nyt aika paljon kertoo siitä, kuinka paljon miestä kiinnostaa se, mikä sinua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
ap mitä puoluetta hän äänestää?
No voitte varmaan arvata...
Mitä nyt tietynhenkiset "massat" äänestää...
ap
Aika outoa, ettei mies osaa ostaa mieluista lahjaa, vaikka ideoita on ehdotettu ihan kuvien kera. Ovatkohan kaikki muumit laaksossa? Harkitsisin vakavasti suhteen lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan sitä itse vaihtaa, vaikkei ole kuittia....?
Miestä? Ei sen vaihtamiseen mitään kuittia tarvita.
Oliko kyseessä saksalaisen viiksivallun kirjoittama poliittinen pamfletti?
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Ei nyt ihan, mutta ei ehkä ihan kovin kaukana siitä.. :D ja sitä paitsi tyyppi vähän "ylpeilee" sillä että olisi muka jotain saksalaisia sukujuuria etäisesti, ja se olisi juurikin siksi hienoa että ne on muka natsitaustaa... ei nyt ihan näillä sanoilla mutta idea tämä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, ettei mies osaa ostaa mieluista lahjaa, vaikka ideoita on ehdotettu ihan kuvien kera. Ovatkohan kaikki muumit laaksossa? Harkitsisin vakavasti suhteen lopettamista.
Niin mä harkitsenkin...
olen tässä muutaman kuukauden sisään tosiaan todennut, että meiltä ei oikein löydy mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita / harrasteita.
Sängyssäkin ilmeisesti kaipaamme ihan eri asioita.
ap
apn pitää lukea kirja globalismi,korona ja pedon merkki
koskee myöskin teitä muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ollut varsinaisesti asuste, vaan muu henkilökohtainen käyttöjuttu; hänen edellinen oli rikki ja tiesin että haluaa sellaisen.
ap
Selvästikään kumpikaan ei hyväksy toisen makua ja mielipiteitä. Itsehän sanoit että halusit miehelle jotain aikuisempaa koska hänen makunsa on lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Selvästikään kumpikaan ei hyväksy toisen makua ja mielipiteitä. Itsehän sanoit että halusit miehelle jotain aikuisempaa koska hänen makunsa on lapsellinen
Ei, vaan nimenomaan halusin antaa hänelle kuitenkin HÄNEN MAKUNSA mukaisen tuotteen, koska haluan kunnioittaa hänenkin tyyliä. Toista ei voi täysin muuttaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan, mutta ei ehkä ihan kovin kaukana siitä.. :D ja sitä paitsi tyyppi vähän "ylpeilee" sillä että olisi muka jotain saksalaisia sukujuuria etäisesti, ja se olisi juurikin siksi hienoa että ne on muka natsitaustaa... ei nyt ihan näillä sanoilla mutta idea tämä...
ap
Et voinut aloituksessa kuitenkaan vielä mainita, että miehesi on nat$isika? JSSAP ja muuta takaisin Porvooseen jos vaikka provosi paranevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi valehtelet? Et tarjonnut mahdollisuutta vaihtaa. Vaihtamisen mahdollisuus vain sopii mielestäsi tähän keskusteluun hyvin, todellisuudessa et tarjonnut mahdollisuutta vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et voinut aloituksessa kuitenkaan vielä mainita, että miehesi on nat$isika? JSSAP ja muuta takaisin Porvooseen jos vaikka provosi paranevat.
Ei tämä ole mikään provo :/ :(.
Enkä mä nyt häntä hauku miksikään natsiksi, mutta totta on että mielipiteet esim. kaikkia ulkomaalaisia kohtaan, heidän tukemista ja auttamista kohtaan, täällä oleskelua kohtaan, ja ylipäänsä matkustelua kohtaan ovat aika... vahvat.
Samoin koko "tyyli", ystävät jne.
Oikeasti ihmettelen miksi olen / olen ollut ko. tyypin kanssa, kun olemme niin kovin erilaisia arvoiltamme.
No, on siinä hyviäkin piirteitä toki.
ap
Voisikohan sitä itse vaihtaa, vaikkei ole kuittia....?