Ketipinorin sairastuttava ja lamaannuttava vaikutus!
aika sairasta tuo ketipinor, johonkin masennukseen lääkäri määräsi veljelle ja söi sitä kai liikaa ja sai vainoharhat, sairaalaan 2 kk pakkohoitoon ja pakkolääkitys ja zombieksi. sieltä kotiutus.
veli makas 3 kk sängyllä eikä liikkunut minnekään , ei ulos ei mitään kaikkiki tavarat lattialal ja tilas vaan pizzaa, ja söi lääkärin määräämää mahtavaa KETIPINOR-paskaa!
nyt kun tulin tänne ja vein ulos ja otin kotiini asumaan. lopetti itse ketipinorin ja 2 päivää ollut virkeenä käy ulkona ja alkoi heti urheilemaan ja liikkumaan ja sai tahtoelämänsä takaisin. Ihmettelee missä ihmeen zombie tilassa hän on maannut kuukausia, muitää halua ei ollut tehdä mitään!
psyyke parantui hetkessä ja aikoo takaisin ttyöelämään
tästä on vain 2päivää aikaa
kiitos Jeesus. kirottu Ketipinor ja lääketiede.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor taitaa olla ainut lääke mitä nykyisin määrätään unettomuuteen.
Valitettavasti. Joku lobbari tai yliyliläälkäri saanut lääkärikunnan Suomessa vakuuttumaan siitä, että se on vaaraton ja sivuvaikutukseton eikä riippuvuutta eli on täydellinen unilääke! Väärin. Jos yksikin noista lääkäreistä olisi itse syönyt mainittua lääkettä niin sitä ei määrättäisi kenellekään unettomuuteen.
Jos minulle vielä joskus yritetään määrätään tuota lääkettä unettomuuteen niin aion kysyä lääkäriltä, että a) söisitkö itse ko. lääkettä unettomuuteen ja b) määräisitkö sitä lapsellesi. Luultavasti kaikki vastaisivat molempiin kysymyksiin en.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:
Eli on lääkkeen vika, jos se ei sovi kaikille? Minä olen syönyt sitä unettomuuteen jo 15 vuotta ja hyvin toimii. Ei ole mitään sivuoireita, eikä toleranssi ole kasvanut.
Täällä kanssa kaikkein miedoimmalla annoksella unettomuuteen. 5v käytössä eikä ole tarvinnut kasvattaa annosta. Ei mitään sivuvaikutuksia.
Millaisellahan annoksella tuo zombi ollut :D
Teillä on kyllä jotain muutakin häikkää aivojen toiminnassa kuin unettomuus jos Ketipinor ei aiheuta sillä mitään sivuvaikutuksia tai muutoksia persoonallisuudessa ja auttaa unettomuuteen. Kuitenkin hyvä niin jos saatte lääkkeestä apua. Minusta tuon lääkkeen käyttäminen unettomuuden hoitoon muuten terveillä ihmisillä pitäisi kieltää ja moneessa muussa maassa sitä ei käytetäkään. Suomi on joku erityistapaus tässä ketipinoruskovaisuudessa.
Mun pitääkin taas uusia resepti. Jo kaksi vuotta olen saanut nukkua joka yö hyvät unet ketipinorin avulla, sitä ennen kärsin vuosia heräilystä ja univajeesta. Ihan skarppi ja työkykyinen perheenäiti olen, eipä ole haitannut aivojen kutistuminen :D
lääkärit pitäs laittaa itse kokeilemaan 500mg ketipinor annos per päivä viikoksi. sen jälkeen voivat miettiä mitä zombiepaskaa on tarjoamassa muille
Sain joululahjaksi toivomani kirjan,
Tappava psykiatria ja lääkinnän harha.
Mielenkiinnolla luen.
Sisaruksillani on näitä psyykendiagnooseja, skitsofreniaa, kaksisuuntaista mielualahäiriötä...
Vahva lääkitys näkyy päälle ja surettaa, kun tietää, että lääkitys tuo paljon haittoja. Jopa pysyviä, vaikka olisi lopettanut lääkkeen. Vie eläkkeelle alle 50 vuotiaat.
Lääketiede takoo rahaa ja paljon. Pieni ihminen on hän, joka kärsii ja isolla volyymillä.
läääkäreitä on enemmän helvetissä kuin narkkeja
faarao kirjoitti:
lääkärit pitäs laittaa itse kokeilemaan 500mg ketipinor annos per päivä viikoksi. sen jälkeen voivat miettiä mitä zombiepaskaa on tarjoamassa muille
Oi että, juuri näin.
EndTimesPeople kirjoitti:
läääkäreitä on enemmän helvetissä kuin narkkeja
Toivottavasti joskus joutuvat tilille, ihmisillä tekemästään bisneksestä.
Paljon vääryyttä ja saavat provikat.
Mä syön 300mg päivässä Ketipinoria. En enää huomaa mitään oloja siitä. Ei se enää väsytäkään, sama kuin ottais placeboa. Välillä otan olantsapiinia lisäksi jos on uniongelmia.
ketipinor on huume ja noituus kuten mutkin lääkkeet. miksi primitiivisissa kansoissa demonihenget vaativat uhriksi mm alkoholia? koska demonit tykkäävät näistä ja ketipinoria ottavassa ihmisessä tuo demoni on nälissään ja haluaa lisää sitä ,. se saa siitä ruokaa ja samalla tuo idän uskontoja mieleen, usein nämä Mt potilaat menvätkin sitten hoogaan ja idän uskontoihin , äiti amma halauslahkoihin ja saavat lisää demoneita.
ainoa tapa vapautua on usko ja Jeesus ja itsekuri ja paasto koska paastolla tapetaan demonit nälkään
Hän sanoi heille: "Tätä lajia ei saa lähtemään ulos muulla kuin rukouksella ja paastolla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor taitaa olla ainut lääke mitä nykyisin määrätään unettomuuteen.
Valitettavasti. Joku lobbari tai yliyliläälkäri saanut lääkärikunnan Suomessa vakuuttumaan siitä, että se on vaaraton ja sivuvaikutukseton eikä riippuvuutta eli on täydellinen unilääke! Väärin. Jos yksikin noista lääkäreistä olisi itse syönyt mainittua lääkettä niin sitä ei määrättäisi kenellekään unettomuuteen.
Jos minulle vielä joskus yritetään määrätään tuota lääkettä unettomuuteen niin aion kysyä lääkäriltä, että a) söisitkö itse ko. lääkettä unettomuuteen ja b) määräisitkö sitä lapsellesi. Luultavasti kaikki vastaisivat molempiin kysymyksiin en.
Miksi se ei sinulle käy? Minulle se sopii oikein erinomaisesti. Ei tosin yksinään, vaan syön tueksi nukahtamislääkettä, joka ei omillaan jaksa puskea unta 8h.
unettomuus johtuu siitä vaan että on liian laiska ja läski, pitää urheilla ja tehdä töitä niin että nukahtaa kuin vauva
sairasta kamaa. taaa s oli kaveri langenut ottamaan tuota paskaaaa unilääkkeeksi ja nukkui klo 13 saakka ja on passivoitunut
Täällä kanssa kaikkein miedoimmalla annoksella unettomuuteen. 5v käytössä eikä ole tarvinnut kasvattaa annosta. Ei mitään sivuvaikutuksia.
Millaisellahan annoksella tuo zombi ollut :D