Eksäni nykyinen on glamour"malli"
Mua ahdistaa ihan sairaasti. Erosin miehestäni vajaa vuosi sitten. Suhde oli monelta osin tosi hyvä ja onnellinen ja seksi oli hyvää yms. AInut mikä mua alkoi suhteessa rassata oli se, että tunsin että mieheni kuolaili muitakin naisia (ainakin vähän), eikä myöskään halunnut kihloihin yms.. Vaikka oltiin 5v yhdessä!!
Nyt se on "seurustellut" jo jonkin aikaa naisen kanssa, joka on "täydellinen silikonimimmi". Pitkät platinablondit hiukset, isot siis tosi isot rinnat, hoikka kroppa, kapea vyötärö, kauniit kasvot.. Listaa voisi jatkaa varmaan loputtomiin. Ikävintä on, että meillä on yhteistä kaveripiiriä paljon ja yhteisiltä kavereiltamme olen kuullut että mieheni on ihan hulluna tähän naiseen ja ovat kuulemma niin rakastuneita niin rakastuneita että.
Eksäni veli tuossa vihjaisi pari viikkoa sitten, että nainen oli suunilleen puhunut jotain kihloista ja lapsistakin, kun he olivat henganneet yhdessä ja eksäni oli vaan onnellisena nyökytellyt vieressä.
Itse olen ihan hyvännäköinen nainen, ihan nättikin ja jotkut jopa sanoo kauniiksi, mutta kroppani on kaukana täydellisestä. Senkin puolesta harmittaa suunnattomasti... Pelkästään nähdä tämän naisen kuvia netissä ja muualla... väkisinkin mietin, vertaileeko eksäni minua ja tätä nykyistä ja miettii että miten paljon "parempi" tämä uusi nainen on..
Ärsyttää! Miten pääsen yli siitä, että eksäni nykyinen on olevinaan niin vitun täydellinen ja himoittu nainen, kun oikein vielä "malleilee!". Voin myöntää, että vitutuksellani ei ole rajaa ja toivon kaikkea pahaa heidän suhteelleen.
Olisi ottanut edes normaalin naisen, eikä tuollaista leikeltyä lunttua! Mä en kestä
Kommentit (31)
Vakka kantensa valitsee, kyllä kertoo eksästä kaiken tarpeellisen jos on puolisokseen tuollaisen "täydellisen naisen" valinnut. Turhaan murehdit. Kyllä sen alkuhuuman haihduttua eksäsi tajuaa, että olipas silloin aikoinaan kiva seurustella sellaisen naisen kanssa, jonka päässä oli muutakin kuin botoxia ja sahanpurua. Kyllä silloin tulee sinua ikävä :)
Kannattaa varmaan vaan yrittää ainakin unohtaa se exä, ja sen nykyinen tyttöystävä. Keskittyä omaan elämään.
Itse tunnen paljon tuollaisia naisia kuin sun exän nykyinen, ja jos haluat tietää, niin niillä on yleensä aika huono itsetunto, ne on kans aika herkkiä yms. erilaisia kuin luulisi.
Ja niillä on yleensä aina tuollaisia miehiä, jotka on ihan hurmiossa niiden ulkonäöstä, ja eivät välttämättä ihmisinä välitä niistä, sen takia ne vaihtaa miehiä niin usein.
Eli en olisi kovin kateellinen exäsi nykyiselle naisella, vaan yrittäisin muistaa, että sekin on ihminen, jolla on omat taakkansa jne.
Kateus ei kaunista ketään. :/ elämä jatkuu! Oisit ilonen eksän puolesta... Ehkä ette vaan sopineet yhteen
Silaripimu leikkii miehelläsi hetken ja vaihtaa sitten uuteen, kun kyllästyy. Ei sellainen nainen, jolle ulkoinen kroppa on tärkein, jaksa kiinnostua yhdestä miehestä kauaa, saattaa olla vain seksisuhde ja kaikki muu on vain silmänlumetta.
"AInut mikä mua alkoi suhteessa rassata oli se, että tunsin että mieheni kuolaili muitakin naisia (ainakin vähän)"
Enpä ole sellaiseen mieheen törmännyt, joka _ei_ kuolailisi muita naisia. Etkö itse katsele muita miehiä? Ihan normaaliahan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:08"]
Nyt se on "seurustellut" jo jonkin aikaa naisen kanssa, joka on "täydellinen silikonimimmi". Pitkät platinablondit hiukset, isot siis tosi isot rinnat
[/quote]
Koska silikoneista on tullut aidot rinnat???
No tuollainen ei varmasti tee hyvää itsetunnolle. Mutta nosta nyt vaan pääsi pystyyn ja etsi itsellesi uusi mies ! Unohda se exäsi tai saat ryppyjä!
Ei se varmasti teitä vertaile. :) katsotaan nyt kauanko niiden juttu kestää ja sulle varmasti on sun the one olemassa. Et olisi oikeasti halunnut muita tuijottelevaa miestä!
Miksi ihmeessä edes ajattelet exäsi elämää enää? Nyt alat aktiivisesti ajattelemaan ja elämään pelkästään omaa elämääsi, miksi hukkaat kallista ainokaista elämää tuollaiseen. Kun löydät oman tiesi ja onnesi, voit vielä olla onnellinen exäsikin puolesta, oli hän sitten edelleen tuon uuden naisen kanssa suhteessa tai ei. Se uusi voi olla sopiva(mpi) entisellesi ja vielä ihan mukava ihminenkin, mutta se ei ole enää sinun asiasi edes pohtia moisia.
Hyvä kun pääsit eroon. Sehän ois jatkanu sitä kuolaamistaan. Sinä löydät vielä oikean ja kunnollisen miehen!
Ole vaan superonnellinen että pääsit eroon mokomasta muoviperverssistä joka tykkkää muovitissien ja feikkien muovihiusten hiplailusta!
Ainoa mikä tuon sortin vitutuksiin auttaa, on se, että löydät itsekin jonkun. On turha joidenkin täällä hymistellä, että unohda ja oo olematta katkera. Se ei t osiaankaan ole helppoa ,kun tilanne on tuo. Eli nyt vain etsit itsellesi hyvää seuraa, joka saa sut tuntemaan itsesi tosi naiseksi ja halutuksia. Sitten et kohta enää aidosti eksääsi edes muista! tsemppiä
Yritä ajatella siltä kantilta, että ehkä hän löysi sitten itselleen sopivan kumppanin, mutta se EI tarkoita sitä että joka mies haaveilisi tästä naisesta eikä sitä, että olisit jotenkin huonompi. Tuollaisia naisia vaimoksi haluavat ei yleensä ole niitä terävimpiä kyniä, joten sinulla on suuremmat mahdollisuudet saada älykkäämpi ja sivistyneempi mies kuin eksäsi uudella. Tosi on, että suurin osa miehistä tykkää katsella ja käydä polkaisemassa seksibeibeä mutta normaali kaunis nainen halutaan elämänkumppaniksi, ilojen ja surujen jakajaksi. Ajattele siltä kantilta. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:08"]Mua ahdistaa ihan sairaasti. Erosin miehestäni vajaa vuosi sitten. Suhde oli monelta osin tosi hyvä ja onnellinen ja seksi oli hyvää yms. AInut mikä mua alkoi suhteessa rassata oli se, että tunsin että mieheni kuolaili muitakin naisia (ainakin vähän), eikä myöskään halunnut kihloihin yms.. Vaikka oltiin 5v yhdessä!!
Nyt se on "seurustellut" jo jonkin aikaa naisen kanssa, joka on "täydellinen silikonimimmi". Pitkät platinablondit hiukset, isot siis tosi isot rinnat, hoikka kroppa, kapea vyötärö, kauniit kasvot.. Listaa voisi jatkaa varmaan loputtomiin. Ikävintä on, että meillä on yhteistä kaveripiiriä paljon ja yhteisiltä kavereiltamme olen kuullut että mieheni on ihan hulluna tähän naiseen ja ovat kuulemma niin rakastuneita niin rakastuneita että.
Eksäni veli tuossa vihjaisi pari viikkoa sitten, että nainen oli suunilleen puhunut jotain kihloista ja lapsistakin, kun he olivat henganneet yhdessä ja eksäni oli vaan onnellisena nyökytellyt vieressä.
Itse olen ihan hyvännäköinen nainen, ihan nättikin ja jotkut jopa sanoo kauniiksi, mutta kroppani on kaukana täydellisestä. Senkin puolesta harmittaa suunnattomasti... Pelkästään nähdä tämän naisen kuvia netissä ja muualla... väkisinkin mietin, vertaileeko eksäni minua ja tätä nykyistä ja miettii että miten paljon "parempi" tämä uusi nainen on..
Ärsyttää! Miten pääsen yli siitä, että eksäni nykyinen on olevinaan niin vitun täydellinen ja himoittu nainen, kun oikein vielä "malleilee!". Voin myöntää, että vitutuksellani ei ole rajaa ja toivon kaikkea pahaa heidän suhteelleen.
Olisi ottanut edes normaalin naisen, eikä tuollaista leikeltyä lunttua! Mä en kestä
[/quote]
Puhut siis eksäsi uudesta oikeasti niin rumasti, että paljoa ei vaadita siihen, että se nainen on myös sisäisesti huomattavasti kauniimpi kuin sinä. En siis ihmettele, että ex suunnittelee häitäkin.
Terveellä itsetunnolla hyväksyisit että olitte exän kanssa väärät toisilleen. Jos olisitte menneet naimisiin molemmat olisi vain tyytyneet johonkin sinne päin. Sinulle on varmasti olemassa parempi puoliso, sellainen joka rakastuu sinuun niinkuin eksäki tähän uuteen puolisoonsa.
Jos haluat olla ulkoisesti yhtä kaunis niin treenaa ja meikkaa. Sen kummemmasta kyse?!?!
Ja kun ette tiedä mitään koko uudesta naisesta kuin ulkonäön, niin aika ihmeellsiä viestejä siihen nähden täällä kirjoitellaan... Mistä sen tietää vaikka olis 100 kertaa fiksumpi ja kiltimpi kuin ap. Toivotaan eksälle ja uudelle naiselle onnea ja kaikkea hyvää. Ehkä siinä vihdoin on löytynyt se oikea toisilleen ja toivottavasti se kasvaa vahvaksi rakkaudeksi.
Ap:lle suosittelen itsetutkiskelua, muuta ulkonäkösi jos et itse ole siihen tyytyväinen. Ja mieti millaisia ajatuksia haudot.. Hyväsydämisyyttä ja toisista hyvän ajattelua ei koskaan ole liian myöhäistä opetella...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:51"]
Puhut siis eksäsi uudesta oikeasti niin rumasti, että paljoa ei vaadita siihen, että se nainen on myös sisäisesti huomattavasti kauniimpi kuin sinä..
Ja kun ette tiedä mitään koko uudesta naisesta kuin ulkonäön, niin aika ihmeellsiä viestejä siihen nähden täällä kirjoitellaan... [/quote]
Täysin samaa mieltä. Käsittämättömiä kommentteja tyyliin "tommosia käydään vaan polkasemassa, tavalliset mammat viedään vihille".
Mä oon sanaton. Niin monta asiaa pielessä tässä ketjussa ettei pysty ees alkamaan ruotimaan kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:08"]Mua ahdistaa ihan sairaasti. Erosin miehestäni vajaa vuosi sitten. Suhde oli monelta osin tosi hyvä ja onnellinen ja seksi oli hyvää yms. AInut mikä mua alkoi suhteessa rassata oli se, että tunsin että mieheni kuolaili muitakin naisia (ainakin vähän), eikä myöskään halunnut kihloihin yms.. Vaikka oltiin 5v yhdessä!!
[/quote]
Puhut siis eksäsi uudesta oikeasti niin rumasti, että paljoa ei vaadita siihen, että se nainen on myös sisäisesti huomattavasti kauniimpi kuin sinä. En siis ihmettele, että ex suunnittelee häitäkin.
Terveellä itsetunnolla hyväksyisit että olitte exän kanssa väärät toisilleen. Jos olisitte menneet naimisiin molemmat olisi vain tyytyneet johonkin sinne päin. Sinulle on varmasti olemassa parempi puoliso, sellainen joka rakastuu sinuun niinkuin eksäki tähän uuteen puolisoonsa.
Jos haluat olla ulkoisesti yhtä kaunis niin treenaa ja meikkaa. Sen kummemmasta kyse?!?!
Ja kun ette tiedä mitään koko uudesta naisesta kuin ulkonäön, niin aika ihmeellsiä viestejä siihen nähden täällä kirjoitellaan... Mistä sen tietää vaikka olis 100 kertaa fiksumpi ja kiltimpi kuin ap. Toivotaan eksälle ja uudelle naiselle onnea ja kaikkea hyvää. Ehkä siinä vihdoin on löytynyt se oikea toisilleen ja toivottavasti se kasvaa vahvaksi rakkaudeksi.
Ap:lle suosittelen itsetutkiskelua, muuta ulkonäkösi jos et itse ole siihen tyytyväinen. Ja mieti millaisia ajatuksia haudot.. Hyväsydämisyyttä ja toisista hyvän ajattelua ei koskaan ole liian myöhäistä opetella...
[/quote]
just näin. Kiitos.
Se on ex ja erosta on siis vuosi.
...öö, mitä se sulle kuuluu kenen kanssa eksäs on ja mitä hän tekee?
Ota etäisyyttä tähän kaveripiiriin, tulet muuten hulluksi etkä keskity lainkaan omaan elämääsi. Suoraan sanottuna tuo kaveripiiri ei kuulosta kovin hääviltä, jos koko ajan raportoivat exäsi asioita sinulle, vaikka varmaan huomaavat, että se satuttaa sinua.
Ex on selvästi onnellinen, ainoa tapa päästä yli on unohtaa heidät, muuten käännät vain puukkoa haavassa.
Mitäpä jos unohtaisit eksäsi ja eläisit omaa elämääsi?