Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksäni nykyinen on glamour"malli"

Vierailija
28.05.2014 |

Mua ahdistaa ihan sairaasti. Erosin miehestäni vajaa vuosi sitten. Suhde oli monelta osin tosi hyvä ja onnellinen ja seksi oli hyvää yms. AInut mikä mua alkoi suhteessa rassata oli se, että tunsin että mieheni kuolaili muitakin naisia (ainakin vähän), eikä myöskään halunnut kihloihin yms.. Vaikka oltiin 5v yhdessä!!

Nyt se on "seurustellut" jo jonkin aikaa naisen kanssa, joka on "täydellinen silikonimimmi". Pitkät platinablondit hiukset, isot siis tosi isot rinnat, hoikka kroppa, kapea vyötärö, kauniit kasvot.. Listaa voisi jatkaa varmaan loputtomiin. Ikävintä on, että meillä on yhteistä kaveripiiriä paljon ja yhteisiltä kavereiltamme olen kuullut että mieheni on ihan hulluna tähän naiseen ja ovat kuulemma niin rakastuneita niin rakastuneita että. 

Eksäni veli tuossa vihjaisi pari viikkoa sitten, että nainen oli suunilleen puhunut jotain kihloista ja lapsistakin, kun he olivat henganneet yhdessä ja eksäni oli vaan onnellisena nyökytellyt vieressä.

Itse olen ihan hyvännäköinen nainen, ihan nättikin ja jotkut jopa sanoo kauniiksi, mutta kroppani on kaukana täydellisestä. Senkin puolesta harmittaa suunnattomasti... Pelkästään nähdä tämän naisen kuvia netissä ja muualla... väkisinkin mietin, vertaileeko eksäni minua ja tätä nykyistä ja miettii että miten paljon "parempi" tämä uusi nainen on..

Ärsyttää! Miten pääsen yli siitä, että eksäni nykyinen on olevinaan niin vitun täydellinen ja himoittu nainen, kun oikein vielä "malleilee!". Voin myöntää, että vitutuksellani ei ole rajaa ja toivon kaikkea pahaa heidän suhteelleen.

Olisi ottanut edes normaalin naisen, eikä tuollaista leikeltyä lunttua! Mä en kestä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea olla ajattelematta eksää, kun sen uusi nainen on niin eri luokkaa kuin itse olen. Se nakertaa mun itsetuntoa ja puistattaa ajatellakin jos näen ne vahingossa joskus jossain. Pelkästään kun näin että se oli laittanut facebookiin kuvan itsestään ja mun eksästä ja nähdä ne yhdessä siinä kuvassa oli ihan kauheeta. Ärsyttää vielä sekin, että mun eksä on muuttanut tosi paljon omaa tyyliään sopiakseen tämän naisen lookiin! Se on ihan kuin eri ihminen nykyään.

Meidän kaveripiiri ei oo hehkuttanu tätä naista tai niiden suhdetta juurikaan, vaan ohimennen oon kuullu kaikkea ja musta tuntuu että nekin pitää vähän huvittavana sitä miten mun eksä on niin huumaantunut siitä naisesta. Tulee vaan ajatus että onkohan eksä ollut koskaan yhtä hulluna minuun, tuskinpa vaan.

On mullakin jotain yhden illan säätöjä ollut ja on ollut seksiä ja ihailua vaikka muille jakaa, mutta ei oo toistaiseksi auttanu..

Lisäksi on vaikea unohtaa heitä kun facebookissa/netissä muutenkin törmää niihin koko ajan tai kun oon yhdessä ryhmässä mukana jonne eksäni välillä kirjoittaa jotain, ja sielläkin se nainen on välillä puheenaiheena.. Ok oon itekkin puhunut siitä siellä ryhmässä mutta kukapa siitä nyt ei puhuis, kun se on sellainen neiti-minä-olen-paras-ja-kaunein-ja-joka-puolella... 

Okei jos jotain huonoa siitä naisesta voin keksiä niin se että vaikuttaa siltä että se on vähän idiootti sekä se että jos se jotain lapsia alkaa vääntää eksälleni nyt niin täytyy olla kyl tosi pimee, kun ei ne oo ollu ees kovin pitkää yhdessä. Mut se kyllä vituttais sairaasti jos ne menis kihloihin, nyt tai ylipäätään ikinä!!! Kun mun kanssa eksä vaan vältteli koko aihetta..

Ja mä tosiaan treenaan jo ja meikkaan, mutta ei sillä tulla tollaiseksi super-laitetuksi naiseksi, ja vaikka tultaisiinkin niin tuskin eksä mua silti haluais? En mä sitä takaisin ottais suhteeseen, mutta voisin mä kostoksi panna sitä ja rikkoa niiden suhteen kyllä.....

Aloittaja

Vierailija
22/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:41"]

En mä sitä takaisin ottais suhteeseen, mutta voisin mä kostoksi panna sitä ja rikkoa niiden suhteen kyllä.....

Aloittaja

[/quote]

Onko sulla kaikki ihan hyvin, enkä siis meinaa tätä vittuilumielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:41"]

En mä sitä takaisin ottais suhteeseen, mutta voisin mä kostoksi panna sitä ja rikkoa niiden suhteen kyllä.....

Aloittaja

[/quote]

Onko sulla kaikki ihan hyvin, enkä siis meinaa tätä vittuilumielessä.

[/quote]

No ei oo, kun mua ärsyttää! Tarviiko sen tarkoittaa että on ihan hullu, jos on mustasukkainen? En oikein voi oikeassa elämässä ilmaista mun tunteita yhtään missään, kun yritän vaan esittää tosi iloista niiden puolesta vaikkei sille tunnu....

Vierailija
24/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:10"]

No ei oo, kun mua ärsyttää! Tarviiko sen tarkoittaa että on ihan hullu, jos on mustasukkainen? En oikein voi oikeassa elämässä ilmaista mun tunteita yhtään missään, kun yritän vaan esittää tosi iloista niiden puolesta vaikkei sille tunnu....

[/quote]

Ei se meinaa, että sä olet hullu, koska olet mustasukkainen ja ärtynyt, mutta ehkä olet vieläkin aika kytköksissä siihen exään ja sitä kautta sen tyttöystävään.

Tuollainen voi ajaa epätasapainoon, vaikka olisikin alunperin tasapainossa.

Ehkä joku isompi pesäero olisi hyväksi, mutta en tiedä miten se onnistuu tällaisina facebook/instagram yms. aikoina.

Vierailija
25/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikäsi 16v vai miksi kirjoitat kuin teini? pitäisi olla itsestään selvää mennä elämässä eteenpäin, jos kävisit "hetken polkasemassa" exääsi vielä kerran niin mitä luulet sillä saavuttavasi? se olisi niin teinimäistä käytöstä, en ole mikään silikonibarbien fani he näyttävät muovisilta mutta myös sinun käytöksesi on oksettavaa jos noin ajattelet? kyllä minunkin exäni ihastui "hieman" barbia muistuttavaan naiseen mutta en minä ajattelisi että jos heillä olisi suhde että se sen naisen vika olisi, päinvastoin kyllä miehessäkin on vikaa etenkin jos suhteessa katselee muita naisia! Ja mistäs tiedät ettei exäsi vieläkin katsele toisia jos näkee vaikka silikonibarbia kauniimman naisen? aina vielä kauniimpia naisia riittää siitä ei päästä mihinkään +naiset vanhentuvat ja sitten exäsi katselee varmaan jo teinejä kun on tuon tyyppinen ulkonäköön hurahtaja! Mitä jos alkaisit ajatella että tuolla jossain on uusi mies sinua varten, sellainen ihana mies joka ei koko ajan katsele toisia naisia ja fanita silikonibarbeja? sellainen joka ajattelee paitsi sydemellä myös järjellä eikä vaan alapäällä ;)  vaikuttaa siltä että mies jätti sinut ja olet siitä yhä katkera mikä on ymmärrettävää, mutta ainahan suhteissa jompi kumpi joutuu jättämään toisen harvoin suhteet "vain hiipuvat pois".

Mene terapiaan purkamaan tunteitasi ja yritä edes käyttäytyä paremmin, ensinnäkin älyä HETI erota kaikista ryhmistä joissa on exäsi ja silikonibarbi! Laita vaikka oma profiilisi piiloon eli torju heidät, koska mitä vähemmän heitä katselet sen vähemmän he ovat sinun mielessäsi! Miksi sinun täytyisi koko ajan olla tietoinen exästäsi ja hänen uudesta naisestaan? exäsi oli pieni osa elämääsi mutta ei enää ole. Ymmärrän kyllä että on vaikeaa unohtaa mutta tiedäthän ettei se ole normaalia käytöstä jos aina katsot ja mietit miten exälläsi menee ja uudella naisella, mutta aika auttaa unohtamaan vaikka kipeää tekisi!

Toivottavasti mietit tätä tekstiä tarkkaan..

T. pettävän exän kanssa ollut jonka exä myös ihailee barbinaisia 

Vierailija
26/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:13"]Vakka kantensa valitsee, kyllä kertoo eksästä kaiken tarpeellisen jos on puolisokseen tuollaisen "täydellisen naisen" valinnut. Turhaan murehdit. Kyllä sen alkuhuuman haihduttua eksäsi tajuaa, että olipas silloin aikoinaan kiva seurustella sellaisen naisen kanssa, jonka päässä oli muutakin kuin botoxia ja sahanpurua. Kyllä silloin tulee sinua ikävä :)

[/quote]

Eli ns "täydelliset naiset" eivät ansaitse rakkautta? Vain tavalliset ja rumat.

Ja eikö nainen voi oikeasti olla kaunis sekä ÄLYKÄS? Kauniit ovat automaattisesti tyhmiä. Näinkö nukutat itsesi uneen?

Vierailija
27/31 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:25"]

Silaripimu leikkii miehelläsi hetken ja vaihtaa sitten uuteen, kun kyllästyy. Ei sellainen nainen, jolle ulkoinen kroppa on tärkein, jaksa kiinnostua yhdestä miehestä kauaa, saattaa olla vain seksisuhde ja kaikki muu on vain silmänlumetta.

[/quote]

Mistä sinä tiedät, mikä ko. naiselle on tärkeintä? Itse tunnen naisen, joka on aivan täydellinen ulkonäkönsä puolesta. Ihan uskomaton vartalo, huikean kauniit kasvot ja hoidetut hiukset. Aina tyylikäs ja huoliteltu. Tämä nainen on väitellyt venäläisestä kirjallisuudesta, on mensan jäsen ja tekee säännöllisesti hyväntekeväisyystyötä... Eikä hän harrasta mitään yhdenillanjuttuja tai seksisuhteita, vaan on ollut jo pitkään yhdessä puolisonsa kanssa. Ärsyttää tuollainen typerä oletusasetus.

Vierailija
28/31 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suuntaat inhosi naiseen, etkä eksään? On vain parempi, että pääsit miehestä ajoissa. Mitä mies tekee sitten, kun lapsen saaminen näkyy uuden naisen vartalossa? Niinpä.

Vierailija
29/31 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:49"]

Mistä sinä tiedät, mikä ko. naiselle on tärkeintä? Itse tunnen naisen, joka on aivan täydellinen ulkonäkönsä puolesta. Ihan uskomaton vartalo, huikean kauniit kasvot ja hoidetut hiukset. Aina tyylikäs ja huoliteltu. Tämä nainen on väitellyt venäläisestä kirjallisuudesta, on mensan jäsen ja tekee säännöllisesti hyväntekeväisyystyötä... Eikä hän harrasta mitään yhdenillanjuttuja tai seksisuhteita, vaan on ollut jo pitkään yhdessä puolisonsa kanssa. Ärsyttää tuollainen typerä oletusasetus.

[/quote]

Joillekin on tärkeää ajatella noin.

Mäkin tunnen paljon todella kauniita naisia, ja voin kertoa, että noin yleisesti ottaen ne ei todellakaan ole sieltä tyhmimmästä päästä, vaikka jotkut haluavatkin niin ajatella...

Vierailija
30/31 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä et se on poseeranu jossain GTI lehdessä pölykapselien vierellä?! 

Comoon mimmi! Pää pystyyn ja elä elämääsi! Älä IKINÄ IKINÄ IKINÄ vertaa itseäsi mihinkään muuhun, ole ylpeä itsestäsi, vartalostasi, ylpeä siitä ylipäänsä  kuka olet! 

Jos sun ahdistus näistä ajatuksista käy ylivoimaiseksi (mitä toivon että ei) mene ulos, tee lenkkejä ulkoja, potki niitä pikku kiviä.. Mutta älä jää peilin eteen vertaamaan itseäsi johonkin naiseen jolla on "isommat tissit, timmipi kroppa" ym chaiccea.. 

Takki niskaan, korkkarit jaklaan ja mene istumaan iltaa hyvään ravintolaan tilaa pullo hyvää kuohuvaa ja flirttaile! 

KOSKA OLET SEN ARVOINEN!! 

Vierailija
31/31 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Johanna "Tunkio" Tukiainen. hahah ah