Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

120 000 asuntolaina 3400e perhenetoilla ja 2 lasta

Vierailija
31.07.2006 |

onnistuukohan hyvin.. Mites muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt, ainakin niin kauan kuin korkotaso pysyy suht alhaisena. Muistakaa laskea, että pärjäätte, vaikka korko pomppaisi 2-4 prosenttiyksikköä ylöspäin.

Vierailija
2/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nettotulot 2100e. Kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun laina-aikaa venyttämällä kuukausierän voi saada tosi pieneksikin. Meillä nyt äitiyslomani aikana aika samat tulot ja lainaa vähän alle 70 000 enkä kyllä yhtään enempää haluaisi. Mutta me kyllä lyhennämme lainaa tosi reippaasti.

Vierailija
4/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pärjätään, tosin nyt kun remontoidaan tekee hiukan tiukempaa..

Vierailija
5/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lainaa 75.000 ja nettotulot 4.000-5.000 ja tuntuu et aina ollaan tiukilla....

Vierailija
6/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettotulot 3000 euroa. Laina-aika 25 vuotta tällä hetkellä, yksi lapsi, toinen tulossa. Aivan hyvin pärjätään ja tullaan pärjäämään, vaikka korot nouseekin. Ja kituuttamalla pärjättäis, vaikka toinen jäisi työttömäksikin. Eletään juuri nyt aika huolettomasti, sisustetaan, matkustellaan, ostetaan vaatteita jne. eli karsimista voisi tehdä reippaasti, jos olisi pakko.

Teillä täytyy olla tosi lyhyt laina-aika, jos olette 75 000 euron lainalla ja noin isoilla nettotuloilla tiukilla!

Vierailija:


Meillä on lainaa 75.000 ja nettotulot 4.000-5.000 ja tuntuu et aina ollaan tiukilla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi