Mitä Jani Sievinen kertoo erostaan SEISKASSA?
Kommentit (44)
Ai että?
Meidän lehden hallitus on tuonut Virosta vähän tuliaisia.
Viinaanhan ne rahat kuitenkin menisi. Miten olisi jos otettais pari kuvaa uimahousuissa ja laitetaan sulle ruusu keskelle jakausta, kas noin.
Sitten saat kontillisen lämminta kaljaa? Sitäkö tässä haetaan?
Veikkaan että heillä on ollut aika raskasta viime aikoina.
Kun tapasivat niin silloinhan Jani kai oli vielä jollain tavalla "menestyjä" (tunnettu kansanvälisesti menestynyt urheilija, asui hienossa talossa jne.) nykyää on talousvaikeuksissa (itse kertonut julkisuuteen että ne johtuivat pitkälti siitä että eli samanlaista "leveää elämää" mihin oli tottunut vaikka tuloja ei enää ollut yhtä paljon) ja siirtynyt "julkkisten B-kastiin" eikä enää ole hienoa asuntoakaan eikä varmaan muutakaan "hohtoa" elämässään.
Minä näen niin että nuori nainen rakastui nuoreen menestyneeseen urheilijaan, ja jossain vaiheessa huomasi että elää "entisen tähden" kanssa jolla talousasiat ihan pepullaan, ja alkoi miettiä että mitä tuossa ihmisessä enää näkee... Luultavasti saa koulutettuna ihmisenä paremman elämän Norjassa, pääsee hyviin hommiin ja ehkä tapaa uuden miehe jne.
tiedän perheen,jossa isä oli niin masentunut,ettei kertakaikkiaan voinut asua lapsiensa kanssa saman katon alla koska lapset alkoivat oireilla järkyllä tavalla isän sairauden vuoksi,erokin tuli sitten muuton myötä
Jani vois päästä takaisin julkisuuteen menemällä Suurin pudottaja -ohjelmaan.
Sanotaan, jos olisin mestari tuossa tilanteessa. Pistäisin haisemaan niin lujaa että kuulo lähtee. Pistäisin lehdistön hakemaan kaljat aina klo 9:05 ovelle suloisen viileänä.
Sitten heittäisin ehkä kierroksen baarissa ja postailisin kulmilla kuvaajien takia. Tuiterissapa tietenkin, jatkuvasti pienissä ja usein viikolla kaatokännejä.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:26"]
Tuskin Janilla on enää varaa hankkia enempää lapsia 5 lapsen jälkeen. Mitä elatusmaksut viidestä lapsesta tulevat olemaan?
[/quote]vanhin kohta 18 vee
[/quote]
Harva 18 ihan ilman vanhempien tukea elää. Etäisällä taitaa jopa olla "koulutusvelvollisuus" siis tukea täysi-ikäistä lastakin, muistaakseni?
[/quote] 18 vee täysi-ikäinen niin vanhemmilla huolet loppuu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:08"]
Veikkaan että heillä on ollut aika raskasta viime aikoina.
Kun tapasivat niin silloinhan Jani kai oli vielä jollain tavalla "menestyjä" (tunnettu kansanvälisesti menestynyt urheilija, asui hienossa talossa jne.) nykyää on talousvaikeuksissa (itse kertonut julkisuuteen että ne johtuivat pitkälti siitä että eli samanlaista "leveää elämää" mihin oli tottunut vaikka tuloja ei enää ollut yhtä paljon) ja siirtynyt "julkkisten B-kastiin" eikä enää ole hienoa asuntoakaan eikä varmaan muutakaan "hohtoa" elämässään.
Minä näen niin että nuori nainen rakastui nuoreen menestyneeseen urheilijaan, ja jossain vaiheessa huomasi että elää "entisen tähden" kanssa jolla talousasiat ihan pepullaan, ja alkoi miettiä että mitä tuossa ihmisessä enää näkee... Luultavasti saa koulutettuna ihmisenä paremman elämän Norjassa, pääsee hyviin hommiin ja ehkä tapaa uuden miehe jne.
[/quote]Janilla oli omakotitalo Nummrlassa sussun kanssa, kai oli kokonaan Janin ja eikö sitten ollut avioehtoa että veikö sussu puolet. Rakensi uuden talon ja se menee myyntiin ni9in viekö Mari puolet, eikö ollut avioehtoa? Kannattaa olla se avioehto, eihän sitä muuten uskalla olla kun avoliitossa nk susiparina.
Sussu ei tainnut saada paljon mitään, kun kirjoitti avioehdon ennen eroa. Maria ei huiputettu niin paljoa, joten hän saa puolet onaisuudesta.
Vanhemmalla on velvollisuus maksaa lapsen koulunkäyntiin tukea senkin jälkeen kun lapsi on täyttänyt 18. Ja kysymykseen miksi Jani avautuu Seiskassa erostaan lienee yksinkertainen vastaus - koska tarvitsee rahaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:04"]
Tuskin Janilla on enää varaa hankkia enempää lapsia 5 lapsen jälkeen. Mitä elatusmaksut viidestä lapsesta tulevat olemaan?
[/quote]
Harva 18 ihan ilman vanhempien tukea elää. Etäisällä taitaa jopa olla "koulutusvelvollisuus" siis tukea täysi-ikäistä lastakin, muistaakseni?
[/quote]
Turha kuvitella :D
Sitten vasta pistetään haisemaan ja porukat maksamaan kaikki viulut, sakot ja treffirahat viinaan, energiajuomiin ja röökiin.
Kaikki kaverini isoveljet ovat sanoneet että toimii. Kukaan vanhemmista ei hylkää täysin lapsiaan, mutta maksavat pitkään ja osa jopa maksaa vielä kahdenkin vuoden päästä ja toivoo poikansa muuttuvan järkevämmäksi rahan käytön suhteen ja alkaisi vaikka opiskelemaan jotain :D
melkein 18v
Melkoisia Jonneja meillä nykynuorissa. Käyttävät ihmisten hyväuskoisuutta hyödykseen elellen makeaa elämää. Parhaimmillaan uhreina on lähiomaiset, jotka maksaa kaikki laskut ja sakot.
Kaikki tämä, koska jokaisella perheellä on riitoja ja kaikista riidoista saa syyn pistää vanhemmat maksamaan mun viimeisen nuoruuden ennen aikuisuutta.
Antiikin Kreikassakin vanhemmat antoivat nuorukaisen vielä hullutella 20 vuotta ennenkuin aikuistuu ja asettuu aloilleen.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:09"]
Sussu ei tainnut saada paljon mitään, kun kirjoitti avioehdon ennen eroa. Maria ei huiputettu niin paljoa, joten hän saa puolet onaisuudesta.
[/quote]
Tässä tapauksessa veloista:) Kyllä Mari tässä on se huiputettu mutta niin siinä käy kun kovin kortein pelaa niin voi saada itse nenuilleen. Mä luulen että Mari tajusi ettei Jani tuo hänelle mitään mahdollisuuksia, vietti jokunen aika sitten aikaa vanhempiensa tykönä Norjassa jo pidemmän aikaa ja varmaan sillä reissulla päätti jäädä sinne. Tuli vaan hoitamaan synnytyksen pois päiväjärjestyksestä;)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:09"]
[/quote]hyvä että sussu ei saanut, Mari ei ilmeisesti suostunut mutta avioehto pitääkin tehdä ennen kihlausta mielellään, viimeistään ennen alttarille astumista.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:09"]Vanhemmalla on velvollisuus maksaa lapsen koulunkäyntiin tukea senkin jälkeen kun lapsi on täyttänyt 18. Ja kysymykseen miksi Jani avautuu Seiskassa erostaan lienee yksinkertainen vastaus - koska tarvitsee rahaa.[/quote]tottakai maksetaan mutta mulla on ehto että sitten pitää menestyä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:04"]
[/quote]
[/quote]
Turha kuvitella :D
Sitten vasta pistetään haisemaan ja porukat maksamaan kaikki viulut, sakot ja treffirahat viinaan, energiajuomiin ja röökiin.
Kaikki kaverini isoveljet ovat sanoneet että toimii. Kukaan vanhemmista ei hylkää täysin lapsiaan, mutta maksavat pitkään ja osa jopa maksaa vielä kahdenkin vuoden päästä ja toivoo poikansa muuttuvan järkevämmäksi rahan käytön suhteen ja alkaisi vaikka opiskelemaan jotain :D
melkein 18v
[/quote]olen sanonut että kotona saa asua ilmaiseksi mutta opiskeluissa pitää menestyä ja sitten kun menee opiskelijakämpään niin sitten vastuu on oma. Kesätyöt, opintotuet jne.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:13"]
Teillä muille menee varmaan tosi kivasti elämän kaikilla osa-alueilla, kun olette noin viisaita. Tosin jälkiviisaus on helpointa viisautta. Ilkeily ja epäempaattisuus ovat vastenmielisiä ominaisuuksia, onneksi on tällainen palsta, jolla voitte viljellä noita erityisosaamisalueitanne.
[/quote]
Ehkä meilläkään ei men eniin hyvin, kun nuo sivisten esittämät masdennuksena aiheuttajat eivät oiken ole uskottavia. Monella on taloudellisia huolia, monilla jopa omassa ydinperheessä vakavasti sairastuneita ja joillakin jopa keskenmenoja ilman onnistumisia raskaudessa.
Sanoo että syy eroon on masennus jonka aiheuttaja oli ensiksi keskenmeno, sitten taloushuolet ja jonkun sukulaisen sairaus. Sanoi että sekä hän että Mari ovat masentuneita. Jani jää kahden vanhemman tytön kanssa Suomeen kesäksi ja Mari lähtee vauvan kanssa Norjaan vanhempiensa luokse.
Miksi erota masennuksen takia? Eikö vastoinkäymisten pitäisi yhdistää? Mun mielestä tuossa jutussa on jotain outoa. Jani sanoo ettei ole kolmatta osapuolta eikä pettämistä, mutta miksi ero juuri kun vauva on syntynyt?
Hatarasti kyhätty suhde ei kestänyt enää kolmatta vauva-arkea. Marilla tuli kuppi täyteen ja lähti.
Luulen että seiska on tarjonnut pitkät pitkät bisset uimamestarille.
Onhan mäkihyppääjillekin tarjottu loputon alkoholitarjonta.