Mitä Jani Sievinen kertoo erostaan SEISKASSA?
Kommentit (44)
Mä luulen että Mari odotti koko ajan sellaista "pikkujulkkis-elämää" muttei sitä tullut. Lupaava alku vain ja lähipiirin ja alueen ihmisten käytös ehkä antoi koko ajan toivoa sellaisesta. Uskon että sitä pikkujulkkis-elämää tulee olemaan vanhassa kotipaikassaan Norjassa jossa kenenkään ei tarvitse tietää miten asiat oikeasti ovat menneet ja sitä mukaa saa hommia juontajana yms. kauneusalan touhua johon hälle ei oikein ollut mitään asiaa täällä Suomessa.
Miten Seiskan kannessa ollut vauvan kuolema on sama asia kuin keskenmeno? Käsittämätöntä. Keskenmeno on kova juttu - tiedän kokemuksesta -, muttei sama asia kuin vauvan kuolema.
Ei paljoa järki paina siinä perheessä. Taloushuolet ja lisää muksuja. Tuo keskenmeno nyt on vaan tekosyy ja taisi ne rahahuolet aiheuttaa se isomman riidan ja varsinkin, kun Jani ne aiheutti.
Marilla on nyt mahdollisuus kuitenkin pärjätä taloudellisesti ilman riippakiveä.
Janilla jo kaksi eroa ja kahteen liittoon lapsia eli toivottavasti ei tule enää lisää niitä lapsia.
Mä mietin oikeasti kuka uskoo tuota masennus-teoriaa? Keskenmenon takia MOLEMMILLA niin suuri masennus, että eroavat, vaikka saivat sen jälkeen terveen lapsen. Enhän mä todellakaan tunne kumpaakaan, mutta mun mielestä se Mari vaikuttaa siltä, ettei voisi masentua vaikka mitä tapahtuisi.
Ja kauhea uhoaminen, että ei ole pettänyt. Hieman liikaakin vakuuttelee uskollisuuttaan, nyt siltäkin katoaa viimeinenkin pohja.
Teillä muille menee varmaan tosi kivasti elämän kaikilla osa-alueilla, kun olette noin viisaita. Tosin jälkiviisaus on helpointa viisautta. Ilkeily ja epäempaattisuus ovat vastenmielisiä ominaisuuksia, onneksi on tällainen palsta, jolla voitte viljellä noita erityisosaamisalueitanne.
Voisiko joku mies nyt nopeasti napata sen Marin, niin hänellä olisi hyvä syy jäädä Suomeen ja lapset saisivat varttua isän ja äidin kanssa. Muutoin lapset voivat joutua toiseen maahan kauas isästä....Please. Mies 29v?
Masennus vie jaksamisen kaikesta, peruselämän vielä pyörittää mutta ongelmia ei jaksa lähteä setvimään, ero on helpompi. Ehkä joskus kirkastuu ja jaksavat keskustella asiat halki. Todennäköisesti Jani on silloin jo uusissa naimisissa..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:15"]
Voisiko joku mies nyt nopeasti napata sen Marin, niin hänellä olisi hyvä syy jäädä Suomeen ja lapset saisivat varttua isän ja äidin kanssa. Muutoin lapset voivat joutua toiseen maahan kauas isästä....Please. Mies 29v?
[/quote]Mari saa kenties varakkaan norjalaisen joka on myös komea.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:15"]
[/quote]Mari saa kenties varakkaan norjalaisen joka on myös komea.
[/quote] But you missed the point...=(
Tuskin Janilla on enää varaa hankkia enempää lapsia 5 lapsen jälkeen. Mitä elatusmaksut viidestä lapsesta tulevat olemaan?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:26"]
Tuskin Janilla on enää varaa hankkia enempää lapsia 5 lapsen jälkeen. Mitä elatusmaksut viidestä lapsesta tulevat olemaan?
[/quote]vanhin kohta 18 vee
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:26"]
[/quote]vanhin kohta 18 vee
[/quote]
Harva 18 ihan ilman vanhempien tukea elää. Etäisällä taitaa jopa olla "koulutusvelvollisuus" siis tukea täysi-ikäistä lastakin, muistaakseni?
Ei kukaan voi tietää toisten erojen syitä, itse voivat sanoa mitä huvittaa, eikä se edes muille kuulu. Mutta jos on ulosotossa eikä ole tuloja niin eiköhän siinä yhteiskunta taas joudu maksumieheksi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 11:40"]
:( ALL IN ALL, surullista lasten puolesta, vielä noin pitkä välimatka vanhempien välillä. Keskenmeno on rankka juttu, tiedän sen itse mutta he raskautuivat kuitenkin pian keskenmenon jälkeen. Miksi masentua siis keskenmenosta? Ja heillä on kolme tervettä kaunista tyttöä. Taloudellisesta tilanteesta masentuminen on ymmärrettävää mutta siitä päästään tähän asiaan että miksi lisää lapsia kun se taloudellinen tilanne on ollut huono jo pidempään?
[/quote]
He raskautuivat? HE RASKAUTUIVAT?! Tuo sana raskautua on jo jotain järkyttävää, mutta tuollaisessa käytössä....! Yleensä en näihin puutu, mutta ihan oikeasti, miettikää nyt...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:11"]
Mä mietin oikeasti kuka uskoo tuota masennus-teoriaa? Keskenmenon takia MOLEMMILLA niin suuri masennus, että eroavat, vaikka saivat sen jälkeen terveen lapsen. Enhän mä todellakaan tunne kumpaakaan, mutta mun mielestä se Mari vaikuttaa siltä, ettei voisi masentua vaikka mitä tapahtuisi.
Ja kauhea uhoaminen, että ei ole pettänyt. Hieman liikaakin vakuuttelee uskollisuuttaan, nyt siltäkin katoaa viimeinenkin pohja.
[/quote]
No en mä nyt olisi varma. Jos itse olisit ollut uskollinen ja sinusta levitettäisiin perättömiä pettämishuhuja julkisuudessa, niin saattaisi tullakin halu oikaista asia oikein isoon ääneen.
Viisi lasta kahden eri naisen kanssa?! Varsinainen "kani" Sievinen...
Itse myös ajattelen niin, että Mari yksinkertaisesti aikuistui ja kyllästyi, ei ollutkaan elämä Janin rinnalla ja vieraalla maalla niin hohdokasta, kuin etukäteen nuorena ja naiivina missiyttönä kuvitteli. Sussua Jani ilmeisesti petti mennen tullen, nyt on saattanut jopa ollakin uskollinen. Mutta eipä se riitä, jos suhde muuten on persiillään. Oma veikkaukseni siis on: Marilta loppui rakkaus.