Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi sinulle tehtiin sektio?

Vierailija
28.05.2014 |

Minä aloitan. Vedet menivät rv26+, jouduin sairaalaan osastolle välittömästi. Rv29+ alkoi minun tulehdusarvot nousemaan nopeasti ja suurin epäilys oli kohtutulehdus. Ultratesssa vauva oli poikittain ja pienikokoinen. Tästä syystä kiireellinen sektio samana päivänä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoilla 42+ käynnistystä 3 päivää kunnes vauva osoitti voipumisen merkkejä. Itsekin olin jo aivan puhki ja päädyttiin sektioon. Onneksi, vauva jumissa napanuoran kanssa, kahdesta kohtaa kiertyneenä raajojen ympäri tiukasti. Ei olis sieltä itsekseen selvinnyt.

Vierailija
22/26 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi perätilassa, napanuora pari kertaa kaulan ympärillä ja istukka osittain edessä. Olin vielä ensisynnyttäjä. Näist huolimatta lääkäri olisi saattanut harkita lupaa alakautta yrittämiseen jos olisin ehtinyt röntgeniin, tulevan viikonlopun takia en ehtinyt ja satunnaisten supistusten takia ei odoteltu enää (leikattiin 40+0)

Jos asiat olisi "huomattu" aikaisemmin... mutta kun neuvolan täti(terkka?) päätti että lapsi on raivotarjonnassa niin se oli, viimeistään sillä perusteella, että kun hän kuunteli sykkeet navastani. Vasta viimeisellä käynnillä oli harjoittelija mukana, joka tunnusteli kuulaa kylkiluideni alla ja suunnilleen löysi nenänkin siitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva perätilassa ja pienikokoinen, minulla verenpaineet korkealla eli raskausmyrkytyksen oireet. Lapsi leikattiin suunnitellussa sektiossa vk 37.

Vierailija
24/26 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa ensimmäisessä raskaudessa vauvat olleet perätilassa. Kumpaakin yritetty kääntää ulkokautta, tuloksetta. Olen halunnut sektion. Kolmas syntyi sektiolla, koska kahden sektion jälkeen suositellaan ettei synnytä alakautta.

Vierailija
25/26 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyspelko. Just sen takia että sooloilusta ja sen tuloksista sain nauttia tarpeeksi ekassa synnytyksessä.

Vierailija
26/26 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellinen sektio, kaksoset alkoi syntyä kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa, B vauva oli huonossa asennossa, toinen käsi ja jalka ylöspäin, lääkäri teki nopean ratkaisun, A vauva oli jo kovaa yrittämässä alakautta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan