Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä elää siivellä

Vierailija
27.05.2014 |

Olen 22-vuotias, poikaystäväni asuu vielä olosuhteiden takia vanhemmillaan. Hän käytännössä kuitenkin melkeinpä asuu luonani. Minä usein kuskaan häntä ellei hän tule julkisilla. Ruuat maksan melkeinpä aina. Hän välillä osallistuu tiskaamiseen tms ja joskus kaupassa käydessämme, harvoin tosin, maksaa ruuat. silloin kun niitä ei ole paljon. Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette jo aikuisia ihmisiä ja jos poikaystäväsi ei ihan sanomattakin tajua, että hänen on myös osallistuttava ruokakustannuksiin, jos kerran luonasi käytännössä asuu, niin tulevaisuus hänen kanssaan ei hyvältä näytä.

Ota nyt rohkeasti kissa pöydälle ja mieti samalla, onko hän todella sellainen mies, jota haluat loppupeleissä katsella. Jos ei tuollaista asiaa sanomatta tajua, niin varmaan tulee muitakin vastaavia juttuja.

Vierailija
22/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se tilanne, että poikaystävä on nyt työttömänä ja itse olen hirveän kiireinen. Rahapuoleen osallistuu, mutta ei tajua oikein tehdä kotitöitä vaikka sillä olisi paljon aikaa. Ruuanlaitto jää mun harteille, jos siivoaa niin siivoaa huolimattomasti ja niin että joudun pian tekemään itse perässä. Unohtaa tiskit vaikka viikoksi, ja sitten niitä kertyy. Ei muista pestä pyykkiä vaikka sitä olisi hirveät pinot, joudun pyytämään. Ei kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. Nalkuttamalla olen saanut hänet oppimaan edes jotain :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten anna elää siivellä jos vituttaa.

Vierailija
24/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten anna elää siivellä jos vituttaa.

Vierailija
25/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun hän on tulossa kylään, pyydä tulemaan kaupan kautta. Kyselet että mitä syödään ja sanot, että tuo tarvikkeet kun tulet.

Vierailija
26/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:58"]

Itsellä se tilanne, että poikaystävä on nyt työttömänä ja itse olen hirveän kiireinen. Rahapuoleen osallistuu, mutta ei tajua oikein tehdä kotitöitä vaikka sillä olisi paljon aikaa. Ruuanlaitto jää mun harteille, jos siivoaa niin siivoaa huolimattomasti ja niin että joudun pian tekemään itse perässä. Unohtaa tiskit vaikka viikoksi, ja sitten niitä kertyy. Ei muista pestä pyykkiä vaikka sitä olisi hirveät pinot, joudun pyytämään. Ei kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. Nalkuttamalla olen saanut hänet oppimaan edes jotain :D

[/quote]

Jos jo seurusteluvaiheessa on tällaista, miettikää, haluatteko perustaa perheen. Älkää tulko tänne valittamaan sitten, kun on kaksi vaippaikäistä ja mies ei tee mitään. Jos jo seurustellessa on tollasta, ei kannata odottaa, että mies muuttuu.

Vierailija
27/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 23:24"]

Hän käy kokopäiväisessä työssä ja on kanssani samanikäinen. Ja kotityöt teen kaikki koska hänhän on vaan "vieraana" tai siis niin käyttäytyy. kyllä aion asiasta puhua, mutten oikein tiedä millä tavalla asian ilmaisisin.. - ap

[/quote]

Hah hah, et varmasti puhu hänelle. Nämä ovat tavattoman kiusallisia asioita ottaa oikeasti elämässä esiin.

jos olisit niin rohkea, että sinulla olisi pokkaa avautua asiasta loispoikkikselle, olisit tehnyt sen jo.

Poikaystäväsi tulee joka tapauksessa loukkaantumaan, muista se. Se voi pilata hyvässä lykyssä koko suhteen.

Ja toisaalta jos poikkis olisi fiksu ja vastuuntuntoinen tyyppi, tätä ongelmaa ei olisi vaan hän olisi alunperinkin ollut siipeilemättä.

mahdoton tilanne. jos yrität korjata sitä, rikot sitä vain vielä enemmän. hyvässä parisuhteessa tällaiset asiat otetaan huomioon etukäteen eikä kenenkään tarvitse sanoa kenellekään niistä mitään. siksi jotkut parisuhteet lähtevät rullaamaan kuin hyvä tanssi ja jotkut ovat ikuista kompurointia.

Vierailija
28/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan,miehet ei aina ymmärrä. Jos ei ymmärrä vieläkään käytä esimerkkiä jossa osat olisivat toisinpäin.

Älä anna käyttää hyväkseen vaikka olisi muuten kiva.

Noin vähän aikaa olette olleet yhdessä ja sää passaat sitä kokoajan?

Sanot että jos haluaa olla sun kanssa, saa ruveta kokkaan,siivoon ja kulkemaan itse julkisilla tai hankkii ajokortin.  Jos ei onnistu niin voitte tavata muualla,se on sinun kotisi! Eikä mikään hotelli. Äläkä vaan anna sen muuttaa sun luokse ennekö olet varma että pystyy itse hoitamaan asiansa ja elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän