Lue keskustelun säännöt.
Meneekö muiden 4-vuotiaat ilman päivunia hirviöiksi?
31.07.2006 |
Meillä jaksaa muutaman päivn ilman päiväunia hyvinkin, mutta sitten alkavat illat olla yhtä huutoa ja raivoa. Ero siihen, kun päiväunet on nukuttu, on kuin yö ja pävä. Aina en vaan saa millän tenavaa nukkumaankaan... :/
Onko kenellekään muulle tuttua tämä?
Kommentit (2)
Tuttua! Meillä samanlainen hiukan alle nelivuotias.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja hyvin mennyt päivät.. tietenkin kiukuttelua silloin tällöin, mutta ei mitään raivoamista!