Lue keskustelun säännöt.
Voi ryssia, aina kun niilla on joku onnettomuus me saadaan karsia. On taa kuitenkin parempi kuin ydinvoimalaonnettomuus vaikka potuttaakin ja kunnolla!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yrittää sammuttaa sitä paloa niin kuin oli kuva lehdessä niin siinäpä palaa vielä monta viikkoa ja suomeen asti palo leviää, se on varma se!