Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka BMI on alle 22, mitä söit tänään?

Vierailija
27.05.2014 |

Itse söin:

- pasta bolognesea (pastaa 150 g, jauhelihaa 200 g)

- makkarapataa perunalla (makkaraa 150 g, josta rasvaa 30 %, perunaa 1/2 kg)

- 8 dl jogurttia sokeroiduin myslein

- kahvia kermalla 4 dl (Latte)

- kaakaota 4 dl

- 200 g ranskanleipää meetwurstilla

BMI 20

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaurasämpylä voilla, kermajuustolla & kasviksilla + iso muki kahvia

Lounas: hapanleipäviipale voilla, kermajuustolla ja kylmäsavulohella, persikka + kuppi kahvia

Päivällinen: Porkkankeittoa lautasellinen, lisukkeena raejuusto ja paahdetut auringonkukan- ja kurpitsansiemenet. Juomaksi omenamehua lasillinen. Jälkiruoaksi persikka.

Illalla: Jälkiruokakipollinen (2 dl) perunalastuja & lasi punaviiniä
Ennen nukkumaanmenoa syön luultavasti vielä jonkin iltapalan, esim. marjoja ja jogurttia kipollinen.

BMI 19. Painoni on pysynyt samassa vuosia. Syön silloin kun on nälkä, sitä mitä tekee mieli ja sen verran että tulen täyteen. Herkkujakaan en itseltäni kiellä, jos mieli tekee, mutta en syö niitä yleensä paljon kerralla. Muuten syön kasvispainotteisesti enkä oikeastaan koskaan ähkyyn asti.

Mielestäni mun ruoka on ihan oikeaa ruokaa ja hyvää, vaikka hoikka olenkin :) Annoskoko on ehkä se juttu mulla. Läpipasko ainakaan en ole, menneisyys sen todistaa :D

Vierailija
142/144 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 19. Paino ollut samoissa yli 20 v.

Eiliset syömiset:

- mysliä, jugurttia ja banaani

- mustikkakeittoa

-pizzaa

-spagettia ja bolognese-kastike, juustoraastetta

- 2 rommiteetä

- kimpale Mancego-juustoa, mansikoita, puolikas patonki, katkarapu-majoneesisotkua

-2 Geisha-tuuttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin aamiaisella croisantin, pekonia ja munia (ei yleensä arkena ehdi tällaista mutta nyt vapaapäivää pitävä mies oli kokannut :) ), lounaaksi itsetehtyä sairaan hyvää lasagnea, illalliseksi menimme kavereiden kanssa burgereille, siitä parille vielä lähipubiin ja siellä tilasimme kaljojen lisäksi myös nachoja.

Multa tulee kaikki läpi, voin syödä ihan mitä haluan.

Vierailija
144/144 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:36"]

Nyt selvisi tämäkin. Laihat on siis laihoja, koska osa täällä a. ei syö juuri mitään päivänaikana. b. syö kerralla jonku heseruuan, mutta ei muuta. c juovat kahvia koko ajan. tai d. geenit vaikuttaa, että ovat läpipaskoja. 

lihavat on ehkä lihavia syystä, mutta ainakin moni syö OIKEAA ruokaa, liikaa, mutta sentään oikeaa ruokaa.

[/quote]

Se, että vetää kerralla aina kolmen aikuisen miehen annoksen verran "oikeaa" ruokaa, ei ole yhtään parempi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä