TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:05"]Muuttuuko mikään?
[/quote]
Muuttuu. Juuri nyt vaikeaa mutta voima ja rohkeus taistella voittaa vaikeudet. Mahdollinen sairaus paranee.
Uskaltaako yrittää vielä yhtä lasta?
tulenko muuttamaan lähemmäs lapsia ja lapsenlapsia
Miten käy opintojeni, kumpi kahdesta vaihtoehdosta? Onko ala minulle oikea? Miten raha asiat?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:06"]Menenkö naimisiin joku päivä nykyisen poikaystäväni kanssa?
[/quote]
Toiveet täyttyvät, mutta onni on vasta edessä ja tilaisuus siihen koittaa pian.
Kumpi vauvamme on, tyttö vai poika?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:07"]Pääsenkö yliopistoon ja työllistynkö haluamalleni alalle?
[/quote]
Alasi on laki. Houkutteleva työtarjous.
Kosiiko mies lähiaikoina vai pitäisikö tarttua itse toimeen?
Mitä näet tulevaisuudessa työuralleni? Entä parisuhteelle?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:08"]Saammeko toisen lapsen?
[/quote]
Saatte, tytön.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:05"]Muuttuuko mikään?
[/quote]
Muuttuu. Juuri nyt vaikeaa mutta voima ja rohkeus taistella voittaa vaikeudet. Mahdollinen sairaus paranee.
[/quote]
Kiitos.
pysynkö tämän miehen kanssa yhdessä? kosiiko hän? muuttuuko taloutemme paremmaksi?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:09"]Päättyykö tämä suhde milloinkaan? Haluan erota, mutta mies ei.
[/quote]
Miehesi on hallitsija, mutta lopulta juhlit sinä.
Minuakin kiinnostaisi, miten opiskelujeni käy? Tulenkohan valmistumaan?
mulla on kokoajan tunne että mulle tapahtuu jotain pahaa. pelottaa että vankilassa vielä oleva ensimmäisen lapseni isä tekee mulle jotain kun ei saa nähdä lasta. näätkö jotain synkkää tulevaisuudessani, tai lapsieni?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:10"]Jos ap nyt on vielä paikalla, voisitko korteistasi vilkaista, mikä olisi oikea suunta ammattinvalinnassa, kun pohjalla on vain ala, josta ei töitä tule löytymään.
[/quote]
Muutos osoittautuu onneksesi. Naisvaltainen ala.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:05"]Onko tämä elämäni rakkaus? Tulemmeko olemaan onnellisia?
[/quote]
Elämäsi ihminen: tumma tukka ja silmät. Hyvät edellytykset elämässä vaikka juuri nyt vaikeaa.
[/quote]
Kiitos vastauksestasi:) ja kyllä, hänellä on tumma tukka ja silmät.