TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:11"]Päättyykö suhteemme olemattomaan riitaan?
[/quote]
Miehesi on päättävässä asemassa.
Onko uusi tekniikan ala se oikea? Kenen mukaan minun tulisi lähteä? Kiitos jo etukäteen.
Saanko nykyisen mieheni kanssa lapsia?
Ap olisi kiva tietää näetkö jotain työpaikasta, jossa kävin tänään haastattelussa?
Jatkan nro:sta 15, toisena päivänä.
TIETÄJÄ
Onko tämä uusi mies tuttavuus se oikea?
Pystynkö suorittamaan syksyllä sen, mikä tarpeellista on? Pääsenkö myöhemmin jatkamaan ammatillisella puolella suuntaan, johon haluaisin? Entä onko avopuolisoni ja minun toive toteutumassa lapsen osalta? Kestääkö terveyteni?
Paranenko milloinkaan ja pääsen työelämään? Entä saammeko koskaan lapsia?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:57"]Katuuko hän koskaan eroamme?
[/quote]
Ei. Nuorempi,laihempi,kauniimpi,piukempi eikä äpärää jaloissa pyörimässä. Miksi katuisi?
yhtä hyvin voisitte heittää noppaa
Monenko maksukortin tiedot haluat ja tuleeko maksumuistutukset posteitse?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:41"]Jatkan nro:sta 15, toisena päivänä.
TIETÄJÄ
[/quote]
Korjaus: jatkan siis numerosta 17, hetken kuluttua.
Aiemmat saivat jo vastauksensa.
TIETÄJÄ
Missä olen syksyllä ja kenen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"]Hei tietäjä! Osaatko neuvoa, mistä löytyisi poikani puhelin? Katosi noin viikko sitten. Etsinkö kotoa vai kodin ulkopuolelta, tai kotoa sisältä vai ulkoa? Kiitos avusta jo etukäteen, tärkeä asia.
[/quote]
Perheen ulkopuolinen aikuinen tietää asiasta jotain.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:13"]Pitäisikö minun vuokrata se asunto, jota huomenna menen katsomaan? Aika kallis, mutta tosi mieluisa.
[/quote]
Olet vahva, uusi koti turvalisuutta sekä vakautta. Asemasi kohenee. Vuokraa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:14"]Tulenko olemaan onnellinen vielä lähiaikoina?
[/quote]
Saatat kuulla ikäviä juttuja, mutta älä lannistu. Kohtaat nuorukaisen, joka kääntää tilanteen eduksesi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:15"]Saanko työpaikan, jossa olin tänään haastattelussa?
[/quote]
Pätevöidyt käytännössä uudessa työssäsi.
Tenkkapoo tilanne. Miten tässä tulee käymään?