TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:27"]Minuakin kiinnostaisi, miten opiskelujeni käy? Tulenkohan valmistumaan?
[/quote]
Vaatii työtä, mutta valmistut.
Tuleeko elämämme muuttumaan helpommaksi muuton myötä? Olenko oikealla tiellä?
Nykyinen työni on päättymässä, onko uutta työtä näköpiirissä ?
Kannattaako lopettaa säätäminen ja aloittaa oikea suhde miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:15"]Saanko työpaikan, jossa olin tänään haastattelussa?
[/quote]
Pätevöidyt käytännössä uudessa työssäsi.
[/quote]
No enpä saanut sitä työtä, niin vaikea pätevöityä.
Saammeko mieheni kanssa lähiaikoina biologisia lapsia tai eteneekö adoptio?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:29"]mulla on kokoajan tunne että mulle tapahtuu jotain pahaa. pelottaa että vankilassa vielä oleva ensimmäisen lapseni isä tekee mulle jotain kun ei saa nähdä lasta. näätkö jotain synkkää tulevaisuudessani, tai lapsieni?
[/quote]
Vältä lapsesi isää. Saat apua ulkopuoliselta. Ota neuvot vakavasti. Saat hyvän suhteen. Kuuntele pelossa sisintäsi, voitto on sinun ja lapsesi.
Tulenko olemaan onnellinen avioliitossani? Monta lasta saamme? Menevätkö häämme nappiin?
alanko vuoden sisällä seurustelemaan?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:35"]Tenkkapoo tilanne. Miten tässä tulee käymään?
[/quote]
Ei niin vaikea tilanne. Tilanne lutviutuu vaan uomiinsa, mutta sinun häviöksesi. Tunnusta tappio ja muuta suuntaasi.
Jatkan numerosta 43, myöhemmin.
TIETÄJÄ
Tuleeko elämässäni tapahtumaan muutoksia seuraavan puolen vuoden aikana?
Olen ollut pitkään suhteessa, joka tuntui oikealta. Päätin sen, koska se ei edennyt haluamassani tahdissa. Mies jäi kiinni. Sen jälkeen alkoi vaikeuksien kausi. Minua syytettiin asioista, joihin olimme miehen kanssa yhdessä päätyneet/päättäneet. Mies kääntyi minua vastaan. Tilanne on parempi, tunteistani en ole päässyt, vaikka aikaa on mennyt. Miltä tulevaisuus näyttää?
Tietäjä hei! Pitäisi muuttaa omakotitaloon. .. onko meillä varaa? Mies ei oikein tienaa. .
Tietäjä hei! Pitäisi muuttaa omakotitaloon. .. onko meillä varaa? Mies ei oikein tienaa. .
Oho jäi puhelin jotenki jumiin ja jauhoi paikoillaan! Anteeksi! : )
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:26"]Saammeko lapsen?
[/quote]
Avioliittoko? Teillä on esteitä, joissa on haasteita. Ette pääse yli, mutta ympäri.