Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen joulu takana pojan ja tämän vaimon luona..pettyneet fiilikset :(

Vierailija
26.12.2020 |

Tämä uusi vaimoke ei ollut tehnyt melkein mitään joulupöydän antimista itse. Porkkanalaatikko? Kaupan. Lanttu? Kaupan. Piparit? Kaupan. Tortut? Kaupan. Aina sama vastaus. Joulukinkun oli paistanut, mutta siihen se melkeinpä sitten jäikin. Olen kieltämättä hyvi pettynyt. Ei tuosta naisesta oikein ole sellaiseksi kodin hengettäreksi, joka taikoisi joulupöydän herkut koko perheelle. Jo pitkän aikaa ollut vähän selainen fiilis että hänessä ei ole sitä luonnollista "äitimateriaalia". :(

Lapsia heillä siis ei ole.. :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän yritystä tarvitaan, eivät tähän lankea edes palstan märkäkorvat.

Vierailija
2/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

painajaisanoppitrollaus? Et parempaa keksiny?

Vierailija
4/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin oli poikasikin. Kaupan?

Vierailija
5/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekkiin kauheeta!?! Kyllä jokainen 18 vuotta täyttänyt nuori nainen pitäisi laittaa emäntäkouluun. Oppisivat että miten perheelle edes joulu järjestetään. Pitäähän sitä nyt kunnon ruskeatkastikkeet osata laittaa, ja tiikerikakku paistaa.

Vierailija
6/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä omista pojistani, jotka osaavat laittaa ruokaa ja leipoa. Ovat vielä oikein innokkaita noissa.

Vierailija
7/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole noin arvostelevaa anoppia , joka pitkin nenänvartta arvostelee. Olet henkilönä aina kaikkeen tyytymätön , jollei mene just mielesi mukaan.Yritä ymmärtää , että jokaisella meistä on omat tavat , jotka ovat meille tärkeitä.ET ole aina sinäkään ollut täydellinen , vaikka niin kuvitteletkin.

Vierailija
8/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyy olemaan poikasi r unkkumattona.

Vierailija
9/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää. Jätä se sika.

Vierailija
10/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla ei ole noin arvostelevaa anoppia , joka pitkin nenänvartta arvostelee. Olet henkilönä aina kaikkeen tyytymätön , jollei mene just mielesi mukaan.Yritä ymmärtää , että jokaisella meistä on omat tavat , jotka ovat meille tärkeitä.ET ole aina sinäkään ollut täydellinen , vaikka niin kuvitteletkin.

Onko pakko olla on va tun tyhmä että tulee tänne keuhkoamaan keksitylle aloitukselle?

Häivy, hus senkin amatööri.

Vierailija
11/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä se vaan niin on nykyään, että miehetkin osallistuvat perhe-elämään ja kodin askareisiin. He eivät enää ole vain vapaamatkustajia. Monen monessa kodissa jouluruuat tehdään yhdessä, toisilla lapsetkin ovat mukana valmisteluissa. Et voi siis syyttää yksin miniääsi, kyllä on paikka osoitella syyttävällä sormella myös poikaasi ja hänet kasvattaneita vanhempia.

Tein tänä vuonna ensimmäistä kertaa jouluruokia, sillä vietimme aaton ihan ensimmäistä kertaa vain oman perheen kesken kotonamme. Kaiken tein yksin ja yhtään liioittelematta vietin vähintään kolme vuorokautta keittiössä. Siltikin meidän joulupöytämme oli tosi vaatimaton! Ei ollut kastiketta, rosollia, perunalaatikkoa, silliä eikä montaa muutakaan. Kahvipöydästä puuttui myös yhtä sun toista perinteistä. Enkä halunnut tarjota ruokia pakastimesta, vaan mieluummin pakastan ylijääneet sitten joulun jälkeen.

Jouluvalmisteluihin kuuluu myös muutakin, kuin ne ruuat. On siivoomista, koristelua, lahjojen miettimistä, hankintaa ja paketointia, joulukortit... ja tänä vuonna minulla ei ainakaan ollut lomaa ennen aattoa kuin ne kolme päivää. En yhtään ihmettele, ettei työssäkäyvät hauduttele jouluruokiaan itse. Kaikkien tekoon kun menee useampi tunti.

Ole tyytyväinen, että olet tervetullut miniäsi kotiin jouluna. Toisinkin voisi olla.

Vierailija
12/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea trolli kuuluu yksinäisyyteen.

Vierailija
13/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä omista pojistani, jotka osaavat laittaa ruokaa ja leipoa. Ovat vielä oikein innokkaita noissa.

Joku toinen mies käy varmaan sitten hoitelemassa sun poikien vaimot, kun ovat niin kiireisinä keittiössä. 

Ei tuollainen ole mies ollenkaan.. joka näpertelee ja häpertelee keittiön puolella.

Vierailija
14/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olet anopeista yksi surkeimmista . Kas kun et vienyt mukanasi niitä lanttulaatikoita. Minä en tee itse mitään. Ostan valmiina kaikki paitsi itse paistoin pienen kinkun. Se on nykypäivää. Varmaan miniäsikin käy töissä. Miksi puurtaa itsensä näännyksiin, kun kaikkea saa valmiina.

Vierailija
15/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla on va tun tyhmä että tulee tänne keuhkoamaan keksitylle aloitukselle?

Häivy, hus senkin amatööri.

Onko pakko olla itse noin vatun tyhmä että tulee vielä kommentoimaan kommentointia. Hus siitä toiseen ketjuun taas huutelemaan sitä provoasi! Muuta kommettiahan sinä et osaa antaakaan.

-sivuraiteilta-

Vierailija
16/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos on hyvä sängyssä?

Vierailija
17/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava provo.

Vierailija
18/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on asiat elämässä hyvin, jos tuollaisesta pitää valittaa.

19/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on, eikä edes hauska.

Kuka muka tekee Suomessa lanttulaatikon lantuista alkaen? Tai porkkanalaatikon? Tai perunalaatikon? Vastaus: ei kukaan. Kinkun paisto on 95 prosentilla ainoa omatoiminen ruoka.

Päinvastoin, koska me saamme valmiit jouluateriat valmiina koti-ovelle tilattuna kuten sivistysvaltioissa.

Vierailija
20/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi itse tehnyt ja siankin kasvattanut, niin sä ruikuttaisit täällä, että väärin maustettu.