Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos kieltäytyy kunnan tarjoamasta kuntouttavasta työtoiminnasta?

Vierailija
26.05.2014 |

Työkkärissä ne meinasi että kyllä voi mutta kun googletin niin siitä seuraa karenssia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit kieltäytyä, mutta työttömyysetuuden sitten menetät.

Vierailija
2/6 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tieto vai "tieto"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä kuin 20% työmarkkinatuestasi seuraavat 2kk, mutta jos senkin jälkeen kieltäydyt niin ottavat lisää pois yhteensä 40%, sekin maksimissaan 2kk.Mutta sinun ei tarvitse suostua kuin minimi työaikaan, mikä on 4h päivässä, kerran viikossa.

Vierailija
4/6 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä kuin 20% työmarkkinatuestasi seuraavat 2kk, mutta jos senkin jälkeen kieltäydyt niin ottavat lisää pois yhteensä 40%, sekin maksimissaan 2kk.Mutta sinun ei tarvitse suostua kuin minimi työaikaan, mikä on 4h päivässä, kerran viikossa.

Vierailija
5/6 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:04"]

Et menetä kuin 20% työmarkkinatuestasi seuraavat 2kk, mutta jos senkin jälkeen kieltäydyt niin ottavat lisää pois yhteensä 40%, sekin maksimissaan 2kk.Mutta sinun ei tarvitse suostua kuin minimi työaikaan, mikä on 4h päivässä, kerran viikossa.

[/quote]

 

Ai niin, ja tämä on tieto kunnasta riippumatta.Googleta kuntouttava työtoiminta.

 

Vierailija
6/6 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kokopäiväisen työn ja oikeaa palkkaa. Minua ei kiinnosta osa-aikainen työ Kelan päivärahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän