"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
Yllättävä videopuhelu - no thnx
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kesällä tämä nousee esille: kesäteattereissa käynti.
Ei vaan kiinnosta pätkän vertaa se ylinäytteleminen, tunnen aina myötähäpeää.
Elämäni pahimpia teatterikokemuksia oli yli kaksituntinen kesäteatterimusikaali =D harrastelijanäyttelijöistä ei kenellekään ollut miellyttävää lauluääntä vaan esitys oli kuin olisi epävireistä alakoululaisten esitystä kuunnellut. Näytteleminen oli samaa tasoa, lavasteetkin kuin eskarilaisten askartelemia. Anoppi aina välillä kyselee että milloin mennään uudelleen kun oli niin hauska se musikaali silloin...
Kylpylät ja ulkomaanmatkailu.
Kyläily. En enää jaksa niitä lainkaan. Iän myötä laiskistuu aika tavalla ja sitä vaan töiden jälkeen haluaa pysytellä omissa oloissaan.
Marjastaminen, jos se kestää yli tunnin.
Tylsyys tappaa.
Kaikki sosiaalinen toiminta. Tykkään olla itsekseni. Erityisesti inhoan kaikkia pönötyssukujuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu. Harva ihminen osaa flirttailla oikeasti. Yleensä lopputulos on lähempänä tympeää mukahauskaa negaamista, vaivaannuttavaa henkilökohtaisuuksiin menoa tai suoraan käsiksi käymistä. Onnistunut flirttailu vaatii myös sen, että flirttaaja on jo valmiiksi sinut itsensä kanssa eikä yritä pönkittää sillä (heikkoa) itsetuntoaan. Liika yrittäminen ja joidenkin mystisten "kaavojen" opettelu ei vain toimi.
Suomalaiset miehet erikoistuvat negatiiviseeen flirttailuun tyyliin "olisit kauniimpi jos hymyilisit".
"Juhliminen" eli änkyräkänni, tungos ja huonoa musiikkia niin kovalla että ei kuule mitään mitä muut sanoo, ja muutenkin he ovat liian kännissä pystyäkseen keskustelemaan järkevästi. Siis töissä alle kolmikymppiset muistelee nautiskellen työpaikan joulujuhlissa vessaan nukahtamista ja oksentamista, ja nelikymppiset muistelee kehuskellen miten omien häiden afterpartyissa sulhanen konttasi ympäripäissään ja jälkeenpäin ei muistettu mitään. Ja kaikki leffat ja sarjat! Joka ikinen kerta kun halutaan näyttää kuinka "rentoja ja meneviä" ihmiset on niin se on sitä ylös alas hyppimistä hirveässä metelissä ikäänkuin se olisi parasta mitä ihmisenä olemisessa voi olla. Alkoholi on ihan ok hyvässä seurassa, mutta jos ei pysty kuulemaan toisen puhetta tungokselta ja meteliltä niin ei se ole viihdyttävää ajanvietettä. Ja miksi haluaisin pilata tärkeän elämän hetken tärkeiden ihmisten seurassa sillä että en muista mitään?
Ihan kaikki juhlat ovat vastenmielisintä mitä tiedän. Niissä ei ole yhtään mitään mukavaa ja mieluummin tyhjentäisin ulkohuussin alustaa kuin osallistuisin!
Melkein kaikki juhlat, mutta erityisesti vappu, juhannus ja uv. Ne ovat perinteisiä ryyppyjuhlia ja kaikilla on suuria suunnitelmia ja paineet siitä, että pitäisi tehdä jotakin oikein mukavaa.
Itse haluaisin nauttia ylimääräisistä vapaapäivistä sulkeutumalla kotiini ja laittamalla puhelimen kiinni. Toki joka kerta tämä aiheuttaa ystävissäni jonkinlaisen säälireaktion "ethän sä voi nyt yksin kotiin jäädä mököttään :(" ja yritetään taivutella mua mukaan. Sinänsä suloista, että haluavat mut mukaan, mutta jos itse haluan jäädä yksin kotiin, niin en mä mitään sääliä kaipaa.
Luokkaretket, työpaikkojen virkistyspäivät, taloyhtiöiden kevättalkoot.
Ylipäätään puolituttujen ihmisten tapaaminen, oli sitten kyseessä sukujuhlat, firman tilaisuus tai lapsen koulutapaaminen. Jotenkin vaivaannuttavaa keksiä puheenaiheita väkisin.
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Ruuan laitto. Ärsyttävää tehdä joka päivä. Silti jotkut tykkää.
Yhteislaulut illanvietoissa. Se oli aivan pakkomielle teekkaritaustaisille broidelleni Lapin kalaretkillä tunturissa ja joskus mökkeillessäkin.
#itsellähirttääkiinni
StandUp koomikkojen esitykset työpaikan tyhy-tapahtumana Logomossa vuosia sitten. Pari tuntia surkeita ja teennäisiä puujalkavitsejä; olin ärsyyntyneempi kuin ikinä mistään työhön liityvästä asiasta. Pois ei kehdannut lähteä hinnakkaasta esityksestä...
Juhannus. Yök.
Jos ihan pienellä kivalla porukalla, ni sit jees.
Wappu - erittäin yök.
Yhteissaunomiset - superyök.
Anteeksi köyhä ilmaisukykyni.