"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
En tykkää korttipeleistä. En jaksa opetella ulkoa sääntöjä, häviän aina, ja seuraavan kerran kun puolen vuoden päästä pitää pelata pitäisi taas palauttaa ne säännöt mieleen jne. Ei vaan ole kauhean kiinnostavaa. Lautapelit on kivempia, mutta niistäkin lähinnä tietokilpailutyyppiset. Afrikan tähdestä tykkäsin lapsena.
Kaikki ryhmäkilpailut, liikuntaa tai muuta, tylsää. Tykkään kyllä esim. hiihtää itsekseen, mutta olen kai sitten niin hidas ja huono että koululiikunnassa aina inhottiin jos minut saatiin joukkueeseen ja sain ikäviä huutoja ja kommentteja että mielummin nautin yksilölajeista kun ei tarvitse kilpailla. Nykyään lenkkeilen.
Inhoan polttareihin ja häihin osallistumista niin paljon. Olen jättänyt menemättä moniin, mutta aina se ystävyyssuhde siitä vähän kärsii kuitenkin. En osaa täysin sanoa miksi nämä on omia inhokkeja. Muista juhlista tykkään. Ehkä toisten rakkauden juhlistaminen on jotenkin niin intiimiä että tuntuu hassulta juhlistaa sitä isolla porukalla ja siinä on vain jotain epäaitoa. + polttareita en vain nykyaikana enää ymmärrä yhtään. Ihan ylimääräinen höpöhöpöjuhla. Ehkä siinä on sekin että kutsun heti saatuaan tietää että taas menee enemmän rahaa kuin haluaisi laittaa muihin. Raha ei missään nimessä ole se pointti tässä, mutta ei sen menetys innostustakaan lisää.. (Elän varmaan myös sitä oman elämän kiireisintä hääaikaa kun kaikki menee naimisiin koko ajan.)
Kaikenlainen juhliminen. Erityisesti vihaan pynttäytymistä. Naisten juhlavaatteet on tosi epämukavia.
Monet edellämainituista mutta erityisesti työ ja opiskelu.
Varsinkin kesällä tämä nousee esille: kesäteattereissa käynti.
Ei vaan kiinnosta pätkän vertaa se ylinäytteleminen, tunnen aina myötähäpeää.
Palju
Uiminen sekä uimahallissa että järvessä kesällä
Saunaillat
Pönötysjuhlat
Kaikki ns. hemmotteluhoidot. Niiiiin vaivaannuttavaaaaa!!!
Saunaillat. Saunominen yhdessä. Saunominen ylipäätään (kerran vuodessa menettelee).
Lautapelit
Yhteislaulu
Mökkeily
Petankki ym umpitylsät ulkopelit
N53
Tykkään mökkeilystä ja joulusta mutta mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä käyminen
Joo, mulla kanssa on seurustelu. Haluaisin vain hypätä suoraan siihen yhdessäoloon ja -eloon, kun olen niin kömpelö ja epävarma seurustelija.
Tykkään siis läheisistä suhteista, mutta en siitä vatkauksesta, että ollaanko me vai eikö olla.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kesällä tämä nousee esille: kesäteattereissa käynti.
Ei vaan kiinnosta pätkän vertaa se ylinäytteleminen, tunnen aina myötähäpeää.
Mene niihin, missä on mukana oikeita laulajia. Tykkään hyvästä laulusta, livemusiikista, vaikka näytteleminen ei nappaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen.
Toivottavasti et oo lentäjä!
Flirttailu. Harva ihminen osaa flirttailla oikeasti. Yleensä lopputulos on lähempänä tympeää mukahauskaa negaamista, vaivaannuttavaa henkilökohtaisuuksiin menoa tai suoraan käsiksi käymistä. Onnistunut flirttailu vaatii myös sen, että flirttaaja on jo valmiiksi sinut itsensä kanssa eikä yritä pönkittää sillä (heikkoa) itsetuntoaan. Liika yrittäminen ja joidenkin mystisten "kaavojen" opettelu ei vain toimi.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää korttipeleistä. En jaksa opetella ulkoa sääntöjä, häviän aina, ja seuraavan kerran kun puolen vuoden päästä pitää pelata pitäisi taas palauttaa ne säännöt mieleen jne. Ei vaan ole kauhean kiinnostavaa. Lautapelit on kivempia, mutta niistäkin lähinnä tietokilpailutyyppiset. Afrikan tähdestä tykkäsin lapsena.
Kaikki ryhmäkilpailut, liikuntaa tai muuta, tylsää. Tykkään kyllä esim. hiihtää itsekseen, mutta olen kai sitten niin hidas ja huono että koululiikunnassa aina inhottiin jos minut saatiin joukkueeseen ja sain ikäviä huutoja ja kommentteja että mielummin nautin yksilölajeista kun ei tarvitse kilpailla. Nykyään lenkkeilen.
Itse kanssa en ole ikinä tykännyt kilpailulajeista vaan tykkään rentouttavasta liikunnasta kuten jooga, uinti, patikointi, pyöräily...
Polttarit, baarit, karaoke, alkoholin juominen ja aika monet kesäteatteriesitykset.
Babyshower
Luojan kiitos Suomessa ei järjestetä yllätyssynttäreitä.
Joku Suomi Loveen joutuminen olisi hirveää kans
Iso osa juhlista ja rituaaleista on täyttä hölmöilyä, jos vähänkään ajattelee.