"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
- Mökkeily
- Työpaikan työntekijöiden oma saunaillat mökillä
- Palju
- Työpaikan iltariento mihin lähes jokainen laittaa ne kauneimmat mekot päälleen ja tohina edellisinä päivinä mitä laittaa sekä mistä ostanut. Viime kesänä minä menin shortsit ja paita linjalla koska suoraan töista ja kiireesti työpaikalla suihkussa. iltakin oli todella lämmin ja nuo vaatteet oli helppo tuoda bussissa töihin. Enkä käytä mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte melkein kaikki suht masentuneilta.
Voisiko joku vastaa mikä sitten ON kivaa?
Vastauksia toivon 🌞Kivaa:
mökkeily, lukeminen, lenkkeily, leipominen, neulominen, dekkarisarjat telkkarista, koiran kanssa lenkkeily, geokätköily, vaellus, lintujen bongailu, soutaminen, saunominen, autoilu, äänikirjat...
Kuulostaa kivalta mä tykkään noista kaikista paitsi lukeminen ei oikein nappaa.
Kiitos vastauksesta oot varmaan mukana tyyppi! 👍
- lainaamasi
Lomailu oman puolison ja omien lasten kanssa. Puoliso ihmetellyt vuositolkulla miks mua kiristää hänen kaa reissailu, kun hän nukkuu yöt ja ite heräillyt vauvojen kanssa tai miettinyt taaperoiden ruokailuja, vaippoja, unia ja juossut adhd miehen perässä pitkin kyliä. Noi kaikki reissut olis toki isänä aivan fantastisia, mutta äidin roolissa kaukana lomasta. Ja joo joo tasavertainen puoliso olis ollu ideaali alusta saakka.
Ens kerralla lähden reissuun yksin tai en lähde ollenkaan :D
Leipominen on tylsää ja vaivalloista.
Pakkojuhliminen isossa porukassa, jossa suurin osa on puolituttuja ja tuntemattomia. Esimerkiksi juhannuksen vietto yön yli mökillä tällaisella porukalla on tylsää. Olen joskus ollut, mutta en muista mikä porukka oli kyseessä ja kenen kaverini kautta sinne olin päätynyt.
Joulu,jääkiekko, tietyt kaverit, pitkät pyhät
Baarissa istuminen ja tyhjän lätiseminen. ALkoholin juominen. VOiko olla tyhjänpäiväisempää ja tympeämpää toimintaa? Mitä järkeä jutella ihmisen kanssa, joka ei ole edes oma itsensä ja todennäköisesti seuraavana päivänä ei musita päivästä mitään.
Varsinkin joku koko illan baarikiertely - voi viddu miten tylsää, ahdistavaa ja tympeää.
Nämä itselle pakkopullaa ja vastenmielistä: Salilla käyminen ja lenkkeily.
Pakko kuitenkin liikkua, että pysyy kunnossa.
Suunniteltu juhliminen, esim vappu, uv, viikonloppu bileet, tuparit. Minulla ei ole koskaan ollut hauskaa kun on pitänyt etukäteen päättää, että pidetään hauskaa.
jos joskus kerran kuussa on vapaata, niin joku kaveri haluaa herätä ajoissa ja lähteä suorittamaan päivää. univelat ensin pois!
Kampaajalla käynti. Pitkä paksu tukka, kestää tuntikaupalla ja maksaa paljon. Epämukava tuoli, hiostava kaapu, kova melu kun hiustenkuivaajat ja radio pauhaa. Jos mainitsee menevänsä kampaajalle, ihmiset aina vastaa Ihanaa, nauti! En nyt niin nauti, mutta onneksi lopputulos on hyvä. Oma luonnollinen tukanvärini ei ole mielestäni kiva, enkä osaa värjätä kotona, joten säännöllisesti on vain käytävä.
Puolisolla on kaikki isovanhemmat hengissä, sekä neljä sisarusta joista yksi asuu vielä kotonaan. Näiden, sekä hänen vanhempien synttäreillä käydään joka vuosi. 10 kissanristiäiset minun mielestäni ja välillä todella lyhyellä aikavälillä, niin että ei ole mitään mielekästä keskusteltavaa joka kerralle. Onhan tuossa vielä isänpäivät,äitienpäivät ja "muuten vaan" kahvittelut.
"rento ilta kokkaillen kavereiden kanssa". Vihaan tota. Aina tulee ahdsta. Jos olet kaverin luona kokkaamassa joudut kysyä, missä on se ja se väline. Sitten tulee tilanne, etten tiedä, mitä voisi tehdä ja seisot tumput suorina siinä, koska et tiedä, missä on välineet, kuka nyt tekee mitäkin jne.
Pari kertaa joku kaveri on ehdottanut, että kokataan yhdessä, kun tulee meille, niin sanon aina, että nyt nautit olostasi ja mä hoidan tarjoilut.
Lasten kanssa kokkaaminen ja leipominen on kans hanurista, vaikka yleisesti ottaen niin "hauskaa yhdessä puuhastelua lasten kanssa".
Palju. Miehen vanhempien mökillä vieraillessa aina lämmittävät paljun ja koittavat kutsua sinne lilluttelemaan. Olen koittanut sanoa kohteliaasti, etten oikein pidä (siis oikeasti inhoan) paljusta, mutta ei mene perille. Ahdistaa aina kieltäytyä, kun en haluaisi olla epäkohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Palju. Miehen vanhempien mökillä vieraillessa aina lämmittävät paljun ja koittavat kutsua sinne lilluttelemaan. Olen koittanut sanoa kohteliaasti, etten oikein pidä (siis oikeasti inhoan) paljusta, mutta ei mene perille. Ahdistaa aina kieltäytyä, kun en haluaisi olla epäkohtelias.
Kuuluu samaan sarjaan kuin kylpylä. En käsitä mitä hauskaa on mennä istumaan veteen ja sitten on niin tosi, tosi kivaa. No, jotkut tykkää.
Seksi. Parempiakin harrastuksia on olemassa.