Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
801/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työporukan laivareissut. Todella rasittavia.

En ole koskaan tajunnut konseptia, mut silti pari kertaa osallistunut. Never again.

Vierailija
802/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut konseptia, mut silti pari kertaa osallistunut. Never again.

Ettäkö suostuisin missään olosuhteissa viettämään vapaa-aikaa työkavereiden kanssa? Vieläpä kännissä olevien työkavereiden kanssa? Vieläpä laivalla, jossa heitä ei pääse edes karkuun? Tämähän on kuin suoraan jostain Danten helvetistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla keskittymishäiriöstä kysy. Kannattaa googlata.

Vierailija
804/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne virkistyspäivät, jolloin mennään ratsastamaan tai uimaan tai porrasjuoksemaan, koska pomo tykkää niistä ja haluaa jakaa omaa iloansa muillekin.

Vierailija
805/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne virkistyspäivät, jolloin mennään ratsastamaan tai uimaan tai porrasjuoksemaan, koska pomo tykkää niistä ja haluaa jakaa omaa iloansa muillekin.

Ylipäätään kuntoiluhullujen järjestämät virkistyspäivät, missä jokaisessa aktiviteetissä tulee väkisinkin hiki.

Vierailija
806/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä.

Kampaajalla käyminen.

Konserteissa käyminen.

Vierailija
807/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten illat yms naisten kesken "mukavat" kokoontumiset. Sitä itsekehun, piikittelyn, teennäisen hymyilyn ja selkäänpuukottamisen määrää.

Aivan samaa mieltä!

Vierailija
808/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avec-juhlat, joihin on töiden vuoksi pakko mennä. Olen sinkku ja toiset tulee pariskuntina.

Vierailija
809/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten tapaaminen.

Vierailija
810/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiset hellepäivät (hiki ja tuska, olen pakkasen lapsi)

Rannalla löhöily (tylsää)

Liikunta ja urheilu, etenkin uusien mukahauskojen lajien kokeilu kuten suppailu, salsaaminen tms. - pahinta jos tämä tapahtuu jossain työpaikan virkkaripäivässä (esimiehenä pakko esittää, että on ilolla mukana vaikka oikeasti olen liikunnallisesti tosi epävarma ja kömpelö - looginen aivotyö on mun juttu mistä mulle maksetaan!)

Työpaikan yhdistetyt kokous- ja virkistysmatkat (onneksi korona estää nyt ainakin ulkomaille menemisen! Työmatkat aiheesta tarpeen, mutta asiat asioina, kokoukset kokouksina, illalla työreissussa haluaisin vain rentoutua, palautua ja fokusoituu seuraavaan työpäivään omassa hotellihuoneessa, en lähteä illalla ulos baariin ellei asiakas sitä vaadi)

Vierailija
811/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsappiryhmät tms, johon joku postaa jotakin hauskaa ja sinne pitää sitten keksiä jotakin vähintään yhtä hauskaa ja nokkelaa vastausta. Nykyään en enää jaksa noita, jätän vastaamatta tai pistän 3 itkunauruhymiötä, kun en muutakaan keksi.

Joo työkavereilla oli henkilökuntawhatsappiryhmä ja koko ajan piippasi. Viikonloppunakin joku ääliö pisti arvaa missä olen -viestiä.

Vierailija
812/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle meneminen. Ikävystyttävämpää ajanvietettä en keksi, kuin kävelyllä käynti.

Vierailija
813/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen, aurinhonotto, rantalentis.

Vierailija
814/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät. Pönötystä epämukavissa vaatteissa, keskinkertaisesta ruoasta ja karseasta ohjelmasta "nauttien". Ei enää koskaan, kiitos.

Tai no jos kummityttö löytää itselleen vaimon, niin sitten saatan lähteä vielä kerran.

Vierailija
815/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubitus, reivit, psykebileet yms konemusiikkimeininki. Tykkään kuunnella tällaista musiikkia itsekseni, mutta vihaan tähän liittyvää skenespedeilyä ja "ug"-urpoilua. Kaverit eivät tajua, miksi en tule koskaan mukaan kemuihin vaikka muuhun illaanviettoon osallistun. Minä en tajua, miten he jaksavat katsella övereitä vetäviä narkkareita hytkymässä. Ihan sama, onko kyse pienistä privaattibileistä vai avoimesta tapahtumasta.

Vierailija
816/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologilla käynti. Pari kertaa olen olen ottanut kasvohoidon, todella vaivaannuttavaa, hyödytöntä ja kallista puuhaa. Olen todennut, että mitä vähemmän hieron/kuorin/puhdistan ihoani, sitä paremmin se voi. 

Toinen vastenmielisyys on mökkivierailut. En viihdy toisten nurkissa, kaikilla on omat mökkirutiinit ja -tavat, joiden mukaan sitten pitäisi toimia. Vierailun kruunaa limaisessa saunassa peseytyminen yhdellä vadillisella vettä.

817/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö suostuisin missään olosuhteissa viettämään vapaa-aikaa työkavereiden kanssa? Vieläpä kännissä olevien työkavereiden kanssa? Vieläpä laivalla, jossa heitä ei pääse edes karkuun? Tämähän on kuin suoraan jostain Danten helvetistä!

Voihan siellä hyttiinsä mennä, jos ei seura kelpaa

Anneli

Vierailija
818/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paniikkihäiriöisenä inhoan kasvohoitoja, hierontaa ja kaikkia paikkoja, joista en pääse "kasvoja menettämättä" pois. Kampaajallakaan en oikein osaa rentoutua.

Matkustelu ei myöskään kuulu lempipuuhiini.

Juusto- ja viini-illat ovat painajaiseni.

Vierailija
819/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaani maalainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan siellä hyttiinsä mennä, jos ei seura kelpaa

Kellä on OMA hytti työporukan reissulla? Kyllä sen joutuu jakamaan tyypillisesti kolmen muun kanssa.

Vierailija
820/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushoidot, hieromiset yms hemmotteluhoidot missä käydään iholle.