Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
781/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluulo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hirveän negatiivisia mörökölli-introvertteja jotka haluavat vaan kököttää yksin kotonaan ja suorastaan vihaavat muita ihmisiä. Surullista.

Eivät introvertit ole negatiivisia eivätkä he vihaa muita ihmisiä.He vain seurustelevat mieluummin yhden ihmisen kanssa kerrallaan ja välttävät hälyä.Tuntemillani introverteilla on hyviä ,elämänmittaisia ystävyyssuhteita sekä avioliittoja.

Ei tietenkään voi yleistää, mutta monesta introvertista valitettavasti jää negatiivinen ja ylimielinen mielikuva. Ja jotkut introvertit ovat oikeasti todellisia pahan ilman lintuja joille ei kelpaa mikään.

On raskasta, kun introvertti pitäisi ottaa milloin mitenkin eri tavalla huomioon kuin muut. Paljon joutuu tällaisen ihmisen kanssa venymään, ja tämä otetaan itsestäänselvyytenä. Joustoa ei toki ole toiseen suuntaan.

Voin kokemuksesta sanoa, että syvällisimmät ja koko läpi elämäni kestäneet ystävyssuhteet ovat olleet ambiverttien ja ekstroverttien kanssa. En siedä itsekään hälyä ja isoa ihmislaumaa, mutta en ala sanelemaan ystävilleni että tapaamme vain kaksin tai jättäisin tulematta heille tärkeisiin juhliin.

Vierailija
782/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook, instagram, Tiktok...

Pihvin syöminen

Viinin juominen

Porealtaassa, paljussa lilluminen

Shoppailu

Keikat ja väkijoukossa juhliminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. siskoni on aina haukkumassa minut lyttyyn kun en ole kiinnostunut viettämään useita päiviä todella suuressa perhe- ja sukulaisporukassa.  Kesällä pitäisi olla tansimmassa sukulaisten pillin mukaan mökillä kun "Se on niin kivaa yhdessäoloa!" ja joulupyhät pitäisi viettää ahtaasti yhdessä pienessä tilassa koska "Joulu on perhejuhla!!" 

Otan osaa, tuollaiset dominoivat siskot ovat helvetistä. Tuon kaltaista toisten ihmisten kunnoittamattomuutta ei tule hyväksyä. Ilmaise siskolle selkeästi mielipiteesi ja pistä rajat pyöritykselle. Jos hän ei sitä hyväksy, niin on jo vaikeampi tapaus kyseessä, ja sinun tulee valmistautua ja viedä prosessi läpi ammattilaisen tukemana.

Vierailija
784/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä käyminen oli niin rasittavaa pakkopullaa - etenkin se työleiriosuus - että pantiin myyntiin.  Nytpä ei ole sitäkään ongelmaa.

Toinen on omien ikääntyneiden vanhempien luona käyminen.  Vanhempia pitäisi rakastaa ja kunnioittaa.  Yritän jonkin verran hoitaa heidän asioitaankin mutta apu ei tunnu kelpaavan vaan tilaillaan turhia lisäremontteja kunnossa olevaan taloon vaikka kotipalvelun varassa eletään ja jonkinlainen tukiasuminen ei ole kaukana.  Lisäksi hassataan rahat lukemattomiin aikakauslehtien tilauksiin, tilaillaan ajankuluksi hiton kalliita mitaleita joita alkaa sitten monetalta tulla alvariinsa ynnä muuta krääsää.  Olen kyllä todella helpottunut aina päästessäni pois ja hörpätessäni ensimmäistä kaljaa ravintolavaunussa.

785/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

621 kirjoitti:

Viinin litkiminen. Minkä ihmeen takia kaikki juo sitä kiljun makuista litkua!??

Maista sellaisia viinejä, joita ostaessa ei pidä kyykistyä.

786/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja suutelu. Ällöttää toisten ihmisten eritteet.

Hankalampi juttu. Seksin kuuluukin olla tahmaista.

Vierailija
787/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä käyminen oli niin rasittavaa pakkopullaa - etenkin se työleiriosuus - että pantiin myyntiin.  Nytpä ei ole sitäkään ongelmaa.

Toinen on omien ikääntyneiden vanhempien luona käyminen.  Vanhempia pitäisi rakastaa ja kunnioittaa.  Yritän jonkin verran hoitaa heidän asioitaankin mutta apu ei tunnu kelpaavan vaan tilaillaan turhia lisäremontteja kunnossa olevaan taloon vaikka kotipalvelun varassa eletään ja jonkinlainen tukiasuminen ei ole kaukana.  Lisäksi hassataan rahat lukemattomiin aikakauslehtien tilauksiin, tilaillaan ajankuluksi hiton kalliita mitaleita joita alkaa sitten monetalta tulla alvariinsa ynnä muuta krääsää.  Olen kyllä todella helpottunut aina päästessäni pois ja hörpätessäni ensimmäistä kaljaa ravintolavaunussa.

Tämän kun lukee ymmärtää miksi nämä vanhukset haluaa hassata rahat ennemmin kuin jättää perintöä.

Vierailija
788/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania introverttejä ihmisiä täällä. Tunnistan niin monesta jutusta itseni.

Pitäisi tilata lahjakortilla kosmetologi taas. Inhoan ajan sovittelua, ajan odottamista ja menemistä sinne. Olenkohan miten väsynyt, huonosti nukkunut kyseisenä päivänä.

Ällöttää kun tulee aina kuuma siinä pedissä. Decolteen hieronta ärsyttää, kun aina ajattelen, paljastuuko rintani kokonaan milloin. Siis olen aivan jäykkänä. Nipistely sattuu ja pelkään, saanko lisää ns. katkenneita verisuonia. Niskan hieronta rasvoilla myös ärsyttää, kun mietin, että hiukset rasvoittuu kuitenkin ylimääräisestä tai vaatteeni, kaulahuivini pilaantuu rasvasta. Tuntuu, että sitä on aina liikaa. Harvoin olen viitsinyt pyytää, että pyyhitään ylimääräiset pois. Toiset nauttii, minulle rasitus.

Vierailija
789/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja etenkin jouluruuat. Hirveä hössötys yhden päivän takia ja sit kaikkia kuitenkin aina vaan vituttaa syödä kinkkua ja laatikoita vuoden loppuun asti.

Vierailija
790/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa käyminen oli aina hirveää pakkopullaa. Siksi olen yllättynyt todella paljon siitä, että nykyään lapsilla jopa mielenterveys murenee jos ei pääse kouluun muutamaan viikkoon.

Kovasti ihmetyttää miten kestävät kesälomansa.

Oppimisesta olen aina tykännyt todella paljon. Ehkä osittain siksi olen päätynyt alalle, jossa täytyy opiskella jatkuvasti pysyäkseen alan kehityksessä mukana.

Opiskelua aion jatkaa harrastuksena niin kauan kuin suinkin pystyn.

Vierailija
791/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?

Juur näin. Sitä ei monikaan ajattele, että "putken toisessa päässä on pas..kaa"! ja nythän siellä voi hääri vaika millaisia koronoita. Olen pussaillut mutta en itsekään ymmärrä sen päälle. En koe saavani siitä yhtään mitään. Juu, olen mies. Ehkä naisista kiva asia? Onneksi ei oma akkakaan perusta tosta "turpimisesta" ja hyvä niin.

Vierailija
792/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pakkopositiivisuus tyyliin:  mitä hyvää sairastumisestasi on seurannut. 

Vierailija
793/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa käyminen oli aina hirveää pakkopullaa. Siksi olen yllättynyt todella paljon siitä, että nykyään lapsilla jopa mielenterveys murenee jos ei pääse kouluun muutamaan viikkoon.

Oppimisesta olen aina tykännyt todella paljon. Ehkä osittain siksi olen päätynyt alalle, jossa täytyy opiskella jatkuvasti pysyäkseen alan kehityksessä mukana.

Oi juma, kun olisikin omassa nuoruudessa ollut koulukaranteeniä! Olisi minulle ollut kyllä yhtä lystiä kaikki tynni. Todellakaan ei olisi vaivannut mikään mielenterveysongelma! Ei vaikka olisi samantein oltu karanteenissä koko yläaste! Sellaista pakkopullaa ja täysin hyödytöntä. Opin kotona 100 x sen mitä koulussa. Turhaa kulkemista ja kiusaamista koko pas-ka! Niin opettajien kuin oppilaitten taholta.

Vierailija
794/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta. En ole koskaan saanut endorfiinejä tai mitään riemua liikunnasta. Inhoan hikoilua ja aikaa vievää pyllistelyä. Ainoa syy miksi käym salilla on se että en halua olla läski, jos olisin luonnostani hoikkana pysyvää sorttia niin lukisin mieluummin kirjoja kotona.

Vierailija
795/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteislaulaminen illanistujaisissa ja vaikka missä, en koe sitä pienimmässäkään määrin viihdyttäväksi. Varsinkin olemmat vanhemmat broidini taas olivat ihan hurahtaneet siihen, vaikka kauniimpi ääni lähtee sonnilaumaltakin... Tuota ei voinut välttää yhteisillä tunturiretkillä sadetta pitäessä teltassa...

Vierailija
796/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?

En kyllä ajatellut silloin enkä nyt asiasta noin. Nuorempana se oli niin jees, kun vaan mikään asia voi olla. Kuinkas ollakaan, alempana nimetyn mainitun "turpimisen" merkitys alkoi hiipumaan sitä kun pääsi etenemään asiassa naksu kerrallaan...

Vierailija
797/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sukulaiset kutsuu joka vuosi syntymäpäiville ja vetävät herneet nenään, kun ei kiinnosta mennä. Oikeastaan kaikki kyläilyt puolin ja toisin. Sukujuhlat. Yleensä pakollinen kanssakäyminen ihmisten kanssa.

Vierailija
798/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviurheilu... Hiihto, luistelu, yök! Vielä kamalampaa on niiden yhdistelmä, luisteluhiihto?!?!!

Vierailija
799/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt tätä meteliä siitä, että koululaisilta menisi mielenterveys, jos eivät pääse muutamaan viikkoon kouluun. Varmasti on niitä, joilla on sen verran vaikeita kotioloja, että koulu on parempi paikka, mutta en ymmärrä että sitä voi yleistää koskemaan kaikkia. Esim. monelle kiusatulle kotikoulu on varmaan siunaus, mutta ovat kiltteja ja hiljaisia, eikä heitä oteta huomioon.

Meillä johtaja on sitä mieltä, että etätyö on ihan kamala asia ja komensi kaikki sataprosenttiseen lähityöhön syksyllä, kun luultiin että pandemia on ohi. Johtaja oli ihmeissänsä, kun ihmiset eivät olleet niin iloisia asiasta. Sama johtaja totesi kerran yhdessä puheessaan ennen kesälomia, että kuisaamista nyt aina on, se on vaan kestettävä... Vaihdan työpaikkaa, jos mahdollista...

Vierailija
800/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu ja etenkin jouluruuat. Hirveä hössötys yhden päivän takia ja sit kaikkia kuitenkin aina vaan vituttaa syödä kinkkua ja laatikoita vuoden loppuun asti.

Miten niin yhden päivän takia? Joulu kestää pitkän kaavan mukaan 21.12. - 13.1. (Tuomaanpäivästä Nuutinpäivään) eli kolme viikkoa.

Lyhyemmälläkin kaavalla 24.12. - 6.1. eli aatosta loppiaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme