Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
741/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksin antaminen naiselle.

Suuseksin antaminen miehelle.

Enpä ole koskaan suostunut enkä suostu.

Mies kyllä antaa minulle.

Miten sulla voi olla noin vahva mielipide asiasta, jota et ole koskaan edes kokeillut?

Vihaan toisen kusirännin lutkutusta ja myös sitä, että mies lutkuttaa.

Vierailija
742/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että naapurin pakkomielteinen paskaämmä luulee vovansa pakottaa naapurinsa tulemaan mökilleen tilanteessa kuin tilanteessa. Itsekään päin ihmistä en ole koskaan tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa lahjaksi jonkun hemmottelulahjakortin. En voi sietää hierojalla käyntiä, enkä yleensäkään sitä, että joku koskettaa minua, jos en ole itse sitä valinnut.

Vierailija
744/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkarannalla auringossa makaaminen. Hiekkaa joka paikassa, kuuma, hikisiä ihmisiä, ihosyöpä.

Vierailija
745/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto. Eikä varsinkaan kiinnosta kokeilla mitään uusia reseptejä. Ostaisin kaiken valmiina, jos budjetti antaisi myöten.

Vierailija
746/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä, miten moni kokee juhlat, yhteismökkeilyn, sukujoulun jne kurjaksi! Taidankin olla harvinaisuus, kun nämä on minulle aina vuoden kohokohtia.

Meillä ei taas ole mökkiä, koska kuitenkin pääosin siellä tulisi vietettyä aikaa perheen kanssa, ja silloin taas mieluummin ollaan kotona tai matkalla. Siis että en oikein näe meitä neljän hengen perhettä koko kesää jossain maalla keskenämme. Sen sijaan jos ollaan isommalla porukalla sukumökillä tai pari perhettä jonkun kaveriperheen mökillä, niin se on hauskaa. En tätäkään jaksaisi viikkotolkulla, mutta pari viikonloppua kesässä on oikein kiva. Niitä lautapelejä on kiva pelata porukalla. :D

Vierailija
747/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiliikunta. En tidellakaan saa mitään endorfiineja vaan vihaan sitä hikistä oloa.

Vierailija
748/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja suutelu. Ällöttää toisten ihmisten eritteet.

Vierailija
749/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti meidän kaikkien naisten pitäisi olla aivan mielettömän kiinnostuneita vauvoista. 

Kun vauva tulee paikalle, kaikkien naisten pitää mennä sössöttämään ja ihastelemaan ja "saako ottaa syliin" ja koskettelemaan ja taivastelemaan ja syynäämään. 

Ihan vaikka olisi  joku täysin vieras ihminen vauvansa kanssa. 

Että pitäisi maapallon joka ikisestä  naisesta olla niin "kivaa" hössöttää vauvojen ympärillä. 

Ööh? Minkä takia. 

No entäs koirat? Jos et esitä olevasi onnellinen siitä, kun vasikan kokoinen koira niin tykkää susta hyppäämällä sut melkein nurin ja hukuttamalla sut kuolaamaan, tai kun se koira tunkee sun lautaselle ruokapöydässä, tai sohvalla hyppää syliisi nuolemaan ja pyörimään ja häsläämään, niin kyllä saat pahoja katseita. Mun tekis mieli saman tien heittää sellainen riehuva koira päin seinään, ihan samalla tavalla kuin huonosti käyttäytyvät lapsetkin. En tätä tietenkään tee, kaikillahan meillä on joskus vastaavia ajatuksia (ai että kun tekis mieli kuristaa toi työpaikan kaakattaja).

Tykkään kyllä koirista, jotka ovat rauhallisia ja joille opetettu tapoja.

Täysin samaa mieltä. Olen suorasainainen ihminen, mutta valitettavasti rehellinen mielipide hurtista on usein sosiaalinen itsemurha. Tuntuu siltä, että lapsia saa inhota mielinmäärin ja laukoa törkeyksiä päin näköä, mutta auta armias jos ilmaiset inhoavasi (huonotapaisia) koiria niin lynkkausarmeija on vastassa. Minulle on auottu päätä jopa siitä, kun sanon kohteliaasti vain pelkääväni koiria. No, minä en aikaani halua tuhlata väärässä seurassa, joten en ole tekemisissä koirahullujen kanssa. Mitä fanaattisemmin koiraan suhtautuu niin sitä varmemmin koira saa käyttäytyä huonosti.

Minulla on vain kaksi ystävää, jotka omistavat koiran, eikä heille kummallekaan ole ongelma, että pelkään koiria ja voin sanoa jopa pitäväni heidän koirista ja uskallan jopa rapsuttaa niitä. Ehkä lemmikki tosiaan muistuttaa omistajaansa?

750/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpy.

Amme on kapea ja kova ja siihen voi lyödä päänsä. Noustessa liukastuu helposti. 

Vesi on hetken aikaa ihanan lämmintä ja alkaa sitten haalentua. Lopulta palelee, koska monessa kylppärissä on oikeasti aika huono lämmitys.

Sitten olet täynnä saippuavaahtoa ja pitää ottaa suihku päälle, jos haluaa oikeasti puhdistua. 

Tässäkin asunnossa pieni jacuzzi.En ole yhtään kertaa ottanut kylpyä syystä että allas on liian matala  sekä en näe mitään loistoa maata puolikylmässä vedessä tuntia. 

751/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea aiempia viestejä, mutta uskon paljun olevan sellainen, mikä jakaa mielipiteitä. Ei yhtään mun juttuni, eikä porealtaat kylpylöissä. Kylpylät yleensä ei ole minun juttu. Uinti hallissa on tosi jees, mutta joku kylpylä missä vaan lillutaan, yäk! 

Aika tilata joulunvietto tälle vuodelle Naantalin kylpylässä!

Vierailija
752/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden vuoden bileet.

Nuorena tuli osallistuttua. Mutta Olin alle 25 ku kävi niin että opiskeluyhteisö meni jouluksi tauolle pari vko ja kenestäkään ei kuulunu mitään. Ei ollu edes sms siihen aikaan. Yhteiset bileet oli yleensä jotain 21.12 ja 25.12. Sen jälkeen hiljaiseloa himassa. Kerran-pari kavereiden kaa järkättiin sit kotibileet. Etenkin ne toiset oli syvältä.

Sen jälkeen en oo viettäny. Eiku joo nyt muistan kaverit olivat järkännet tosi paskat bileet. Kutsuneet hirveesti jengiä, yli 30, joista puolet eivät tunteneet. Aivan surkeesti järkättyä osa ruuasta paloi pohjaan ja naapurit alko valittaan. Järjestäjä oli siis vuokrannu kerrostalon kerhotilan, mutta jotenkin ajankohdasta huolimatta bileaspekti oli unohdettu.

Koska mua vitutti tää homma ja esitinderissä oli mielenkiintoinen projekti tarjouduin tiskaamaan. Tyypit ei tajunnu miksi mieluummin tein näin. Muistan kun selitin, että en nyt biljetä koska on paljon muuta kivaa tiedossa.

Vierailija
753/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella piikillä ylpeileminen kun on alle 60 ei riskryhmää.

Vierailija
754/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu siinä mielessä kuin sitä tavanomaisesti tehdään. Eli että pitäisi tykätä maata rannalla ja käydä uimassa tai katsoa nähtävyyksiä, rakennuksia tai taidenäyttelyitä ym. Valokuvien ottaminen ja niissä poseeraaminen. Aikataulutetut ja ennalta suunnitellut tekemiset. Aikaisin herääminen, vaikka ollaan lomalla. Hiertävät kengät, kun ei lomalla saa pukeutua vain mukavuusperusteilla.  Nätiltäkin pitäisi näyttää. Sopimattoman ruuan aiheuttamat vatsaongelmat tai kulkuvälineissä istumisen aiheuttama ummetus. Saati jos sattuu matkan ajaksi kuukautiset, voi pyhä jysäys. Painavien kantamusten kanssa kulkeminen. Hotellien sängyissä, koska ajattelen että niissä on nussittu, hikoiltu, piereskelty ja kuolattu aika paljon ennen minua. Ylimääräisten asioiden huomioonottaminen, kuten ötökät, taudit ja taskuvarkaat.

Vierailija
755/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen. Varsinkin sellainen, mistä itse ei saa mitään iloa tyyliin "mennään kuumaan paikkaan makaamaan auringossa" tai hyvin tiukasti aikataulutettu, mistä saan välittömästi ripulin pelkästä ajatuksesta.

Pidän seikkailumatkustamisesta. Lähdetään ex tempore ajelemaan / tms jonnekin ja katsotaan mitä löytyy.

Vierailija
756/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden ihmisten halailu ja koskettelu tyyliin "en olekaan nähnyt sinua rakas työkaveri yhteen kuukauteen nyt halataan".

VIHAAN SITÄ. En halua koskea sinuun.

Vierailija
757/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu. Ei vaan ole koskaan mua kiinnostanut. Tutut hehkuttaa kuinka ihanaa rinteesä on, ja rinnekahvilassa käynti, ja lomailu muutenkin laskettelukeskuksissa. Olen kyllä käynyt, mutta ei ole mun juttu. Mieluumin rauhallinen viikko kotona. Muuten kyllä pidän liikunnasta.

Vierailija
758/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaminen

Vierailija
759/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjojen kuuntelu. Luen mieluummin itse...toisen lukemaan tekstiin on äärimmäisen hankala keskittyä/ saada ymmärretyksi tekstin sisältöä.

Vierailija
760/1397 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunominen ystävien tai tuttavien kanssa. En ymmärrä tätä "peseydytään yhdessä" -juttua.

En tykkää myöskään yökyläilyistä ystävienkään luona enkä siitä, että meillä ollaan yötä. On kiva viettää iltaa yhdessä silloin tällöin, mutta sitten taksilla kotiin/hotelliin, kiitos.

Huonon itsetunnon/ulkonäön omaavien naisten ongelmia. Toiseksi paras asia alastomille miehille on sauna ilta miesten kesken, kaljaa, makkaraa ja hyvää seuraa

Unohdit telakoitumisen miesten saunaillan tehtävälistalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä