Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
641/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen ystävien tai tuttavien kanssa. En ymmärrä tätä "peseydytään yhdessä" -juttua.

En tykkää myöskään yökyläilyistä ystävienkään luona enkä siitä, että meillä ollaan yötä. On kiva viettää iltaa yhdessä silloin tällöin, mutta sitten taksilla kotiin/hotelliin, kiitos.

Huonon itsetunnon/ulkonäön omaavien naisten ongelmia. Toiseksi paras asia alastomille miehille on sauna ilta miesten kesken, kaljaa, makkaraa ja hyvää seuraa

Vierailija
642/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksin antaminen naiselle.

Suuseksin antaminen miehelle.

Enpä ole koskaan suostunut enkä suostu.

Mies kyllä antaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteistä tykkääminen. En voi sietää kuumia ilmoja, mikä on saanut minut vihaamaan kesiä muutenkin. Ja aina kaikki kesällä sanovat, että ”eikös ole kivaa kun on kerrankin lämmin”. Ei ole. Onneksi nyt on talvi.

Hyvä kun muistutit. Aipn nauttia joka päivä siitä että ei ole KUUMA. Vielä se sieltä tulee...:(

Vierailija
644/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalohelvetissä asuminen. Saattanallinen metakka koko ajan, hissit tautien tarttumiskoppeja, ahtaat asunnot, kadun saasteet nousee asuntoon. Istut syömään niin naapuri menee paskalle ja kaikki kuuluu, parveke on joko saattanan kuuma tai pohjoiseen ja aina varjossa, naapurin joka pierun kuulee ja hajut haistaa.

En ole koskaan kerrostalossa asunut, muutama tuttava asuu ja nämä kaikki koettua heidän luonaan.

Vierailija
645/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan tyhypäivät, yöök en kestä niitä...

Vierailija
646/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset, ja alle 4-vuotiaiden lasten synttärijuhlat jotka taidetaan järkätä enempi vanhempien (äidin) takia. Lapsi vierastaa kaikkia eikä muista juhlista mitään. Kauhee läjä krääsää lahjaksi, vaikka yksikin paketti (tai jopa kortti) riittäisi. Jos saan ite lapsia, pidetään ekat synttäripäivät ihan vaan äitin ja iskän kanssa.

Vierailija
647/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta- tai tuttavaperheviikonloput jossain puolituttujen ihmisten kanssa. Yksi ilta vielä menee. Vierailut ihmisten luona jotka kutsuvat sinut esim. jouluna kylään tyyliin "ettei sinua ala ahdistamaan kotona". Miksi ihmeessä ahdistaisi? Haluan viettää aikaa niiden ihmisten kanssa jotka ovat vapaaehtoisesti kanssani tai joiden kanssa itse haluan olla.

Ryhmätyöt ym. tehdään yhdessä-höpölöpö. Keinotekoinen me-henki esim. salilla tai harrastuspiireissä, yhteiset whattsapp-ryhmät yhdentekevien ihmisten kanssa.

Vierailija
648/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some, joulu, luokkakokous

Vierailija
649/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden tauon jälkeen lähdin opiskelemaan, ja RYHMÄTYÖT on kyllä kuraisinta mitä tiedän. Ei niitä tekemällä opi kokonaisuutta, ainoastaan sen osuuden mikä itelle lankeaa tehtäväksi. Ryhmän jäsenten kemiat myös harvoin kohtaa niin hyvin, etteikö alkais joku henkilö ärsyttämään. Ite oon melko pedantti, mut niin vaan osui ryhmätyötiimiin vielä tarkempi pilkunpiip, ja ai että revin hiuksia päästäni kun mietittiin yksittäisiä lauseita kymmeniä minuutteja, eikä niillä loppupeleissä ollu mitään merkitystä. Ryhmän sisällä myös vaikee asettaa tavotetta arvosanalle, joku haluaa parhaan ja jollekki riittää keskiverto, niin kumman riman mukaan mennään?

Mieluummin teen yksin ja vaikka sitte työmäärällisesti enemmän, kuin ryhmässä.

Vierailija
650/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu, hiihto, luistelu, pulkkamäki, sukujuhlat

Vierailija
651/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makean syöminen. Sosiaalisissa tilanteissa makeasta kieltäytymisen aiheuttaman kriisin selvittely. Pakkosyötetyn makean jälkeinen pahoinvointi. 

Just tää! On ihan käsittämätöntä, ettei sitä tunnu kukaan tajuavan, että jotkut (ilmeisen harvat) ei oikeesti tykkää makeasta ollenkaan tai eivät halua sokeria elimistöönsä. Itse olen herkästi lihoava ja olen vuosien varrella lakannut syömästä sokeria ja kaikkia nopeita hiilihydraatteja. Itselleni tilanne on se, että en saa kermakakusta tms mitään nautintoa ja suhteessa siihen, että se kertasyöminenkin voi näkyä heti mun vaivoin hallittavissa olevassa painossa... tilanne on täysin absurdi. Kaikki ihmettelee suureen ääneen, että "voi voi, miten sä VOIT kieltäytyä makeasta, en mä vaan ikinä pystyis..."

Vierailija
652/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juhlat, mihin koulusta kutsutaan. Ne vain on tosi tylsiä.

Seksi on yliarvostettua.

Yhteislaulut ja tutustumisleikit.

Vierailija
653/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä käynti.  Paljut. 

Vierailija
654/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökylässä käyminen, usein myös vierailut. En ole masentunut tms, en vain jaksa olla sosiaalinen töitten päälle. Saunominen, ihan ällöttävää. Baareissa käyminen. Kaukomatkat, Thaikut ym. Seksi,suutelu. Oon kyllä ihan outo 😂

Vierailija
655/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja etenkin suutelu, yääh. 

Se että meille tulee yökylään joku tai kutsutaan jonnekkin. Inhoan kun ei saa olla kotona rauhassa.

Vierailija
656/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makean syöminen. Sosiaalisissa tilanteissa makeasta kieltäytymisen aiheuttaman kriisin selvittely. Pakkosyötetyn makean jälkeinen pahoinvointi. 

Just tää! On ihan käsittämätöntä, ettei sitä tunnu kukaan tajuavan, että jotkut (ilmeisen harvat) ei oikeesti tykkää makeasta ollenkaan tai eivät halua sokeria elimistöönsä. Itse olen herkästi lihoava ja olen vuosien varrella lakannut syömästä sokeria ja kaikkia nopeita hiilihydraatteja. Itselleni tilanne on se, että en saa kermakakusta tms mitään nautintoa ja suhteessa siihen, että se kertasyöminenkin voi näkyä heti mun vaivoin hallittavissa olevassa painossa... tilanne on täysin absurdi. Kaikki ihmettelee suureen ääneen, että "voi voi, miten sä VOIT kieltäytyä makeasta, en mä vaan ikinä pystyis..."

Tai sitten muut sanovat, että "syö syö vaan", tai jopa väkisellä työntävät sitä makeaa nenäni eteen.

Vierailija
657/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäteatteri. Ei enää koskaan.

Vierailija
658/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaranpaisto ulkona, tai oikeastaan yleensäkin ulkoilu (liikuntaa lukuunottamatta).

Vierailija
659/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden tapaaminen

Vierailija
660/1397 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan risteilyjä yli kaiken. Purkki menee kävelyvauhtia, hytit vaatekomeron kokoisia, käytävillä on tunnelma kuin olisi ikuinen vappu, kaupassa on myytävänä viinaa, karkkeja ja parfyymeja.

Itselleni täydellinen risteily olisi tällainen. Hytit olisivat samaa tasoa kuin Titanicin Rosella, niissä olisi parvekkeet, risteily olisi lämpimällä Välimerellä, kaikki ihmiset laivalla rakastaisivat kirjoja eli olisivat siis suhteellisen hiljaisia mutta vaihtaisivat silloin tällöin lauseen pari juuri lukemastaan, laivalla olisi paljon kirjakauppoja ja antikvariaatteja, kannella olisi koko kannen kiertävä ovaalin muotoinen 200m pituinen uima-allas, ohjelmana olisi erilaisia kirjailijaluentoja ja keskusteluja. Näin aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi