Miesystävällä tatuoitu hauikseen numerot "1488" mutta ei kertonut niiden merkitystä
Seurusteltu muutama kuukausi vasta, ehkä se on joku henkilökohtainen juttu? Viittaisiko esim pvm 1.4.1988? Koitin stalkata somesta josko tuo olisi jokin merkittävä päivä mutta ei löytynyt mitään. Niin ja kun kysyin siitä hän meni jotenkin vaikeaksi eikä vastannut suoraan. Ärsyttävää! 🤔
N25
Kommentit (47)
Olisiko Amerikka perustettu noihin aikoihin, siis vuonna 1488? Mulla semmonen mielikuva, mutta en muista kyllä tarkkaan.
Kesällä 1488 käytiin Skotlannissa Sauchieburnin taistelu. Kuningas James III:n joukot vastaan kapinalliset. Taistelun aikana kuninkaan hevonen heitti hänet selästään ja kuningas kuoli. Valtaistuimelle nousi James III:n poika kapinallisten puolelta ja hallitsi 25 vuotta James IV:nä.
Tyttärelläni on myös, mutta alaselässä. Trendit muuttuvat, omassani lukee Yolo.
Miksi vielä jankutatte, kun moni kertoi jo tuon olevan uusnatsitunnus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fourteen Words, 14, or 14/88, is a reference to the 14-word slogan "We must secure the existence of our people and a future for white children",[1] followed by the less commonly used "Because the beauty of the White Aryan woman must not perish from the earth." The 8s represent the eighth letter of the alphabet (H), and "HH" stands for "Heil Hitler." [2] The slogans were originally coined by American white supremacist David Lane,[3] a founding member of terrorist organization The Order,[4] and serve as a rallying cry for militant white nationalists across the globe.[5]
Kai tuon nyt kaikki tietää, ap trollaa.
Suomessa ei ole kovin monta ihmistä 1488 tatuoinnilla, joku musta aurinko voisi olla erikoisempi ja piilotetumpi.
Enpä tiennyt, mutta aloittajalla, sinulla ja minulla on varmasti hyvin erilaisia kiinnostuksenkohteita.
rarehanu kirjoitti:
Miten hellyttävän lapsellista salakieltä 🤗
White Power -pellejen symboli. Onnea, ap, löysit varsinaisen helmen... Not.
Jaa, määku luulin että se juhlisti ensimmäisen suomalaisen kirjan painamista (saksassa).
Muutenkin 1492 on mielenkiintoisempi vuosi.
Ekana mieleen tuli sellin numero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vielä jankutatte, kun moni kertoi jo tuon olevan uusnatsitunnus?
Eikös provoketjuissa kuulu leikkiä mukana? :)
1.4.88 on amerikkalaisten koripalloa ammatikseen pelaavien veljesten Brook ja Robin Lopezin syntymäpäivä. Miesystäväsi on halunnut osoittaa kunnioitusta niitä urheilijoita kohtaan, joita on oppinut rakastamaan (ihan vain miehekkäällä latinotavalla). Miehesi vain meni vaikeaksi, koska kaikki eivät sellaista suvaitse, Suomessa kun ei ymmärretä muiden kuin jääkiekkoilijoiden päälle.
Shittttt!!
Ja nyt tuli jo naurut! On mun serkku!
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla uusnatsitunnus?
No ei kai, kyllä se on tuo koripallojuttu. Tai Jaakko IV
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen sen tyypin!
Juokse!!!
Lenkkeily on hieno harrastus.
Sincc
Tekee mammoille hywää !
No, ainakin se varoittaa jo etukäteen.
Olkaa varovaisia noiden kanssa, vaikka teillä olisikin jotain sympatiaa koko aatetta kohtaan, nuo on äärimmäisen väkivaltaisia naisille ja lapsille. En ymmärrä, miksi niiden suurvihollisia on kulttuurit, joilla on samat arvot kuin niillä.