Kirsi, 40, tapasi pikkujouluristeilyllä varatun miehen ja rakastui: alkoi kuuden vuoden salasuhde
– Kaipasin huomiota. Pohdin asiaa ja vastasin lopulta myöntävästi, koska mies oli mukava. Ajattelin, että miksipäs ei.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c03c5cd9-3123-4cf1-902c-ab2ef47a0fd1
Kommentit (81)
Tuollaisia selkärangattomia miehiä on paljon. Mies ei olisi lopettanut suhdetta ilman Kirsin päättäväisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut sitten mieleen miehen perhe?
Miehen mieleen sen perheen pitää tulla. Ihme, ettei ole siellä pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Huoruuden ihannointia ja normalisointia. Yllätys
Tuossa se mies on hu*ra, joka jakaa itseään kahdelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että miehelle itselleen?
Vaikuttaa vähän mielikuvituksen tuotteelta, tarina on jotenkin liian täydellinen. Toisaalta voihan siinä olla jotain tottakin.
Mies etsi varmaan uuden nuoremman naisen ja sama jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kirsi tiesi tasan tarkkaan että miehellä on perhe. Juttu oli kirjoitettu Kirsistä.
Kaikki nämä jutut vain kannustavat naisia kaikkeen irstailuun ja degeneraatioon. Lisää rautalankaa?
Ei kiinnosta iltapaskan juttu, mutta jos Kirsi on itse sinkku, niin hän ei petä. Kyllä tuo nimittely ja moralistointi kuuluu kohdistaa vain ja ainoastaan mieheen. Jos hän ei olisi pettänyt Kirsin kanssa niin jonkun muun kanssa ennen pitkää joka tapauksessa.
Minä olen ollut FWB-suhteessa varatun miehen kanssa ja ainoa, joka siinä suhteessa teki jotain väärin, oli mies. Jos hän ei olisi ollut minun kanssani, niin sitten jonkun muun. Hän ei ollut suhteessaan tyytyväinen mutta ei lasten takia halunnut erota. Ei se lopputulos sen kummempi olisi ollut, vaikka kaikki Suomen sinkkunaiset olisivat kieltäytyneet seksistä hänen kanssaan, sitten hän olisi todennäköisesti ostanut sitä.
Minä olin sinkku ja vailla seksiä, meillä oli kivaa yhdessä, siitä ei ollut koskaan tarkoituskaan tulla enempää eikä hänen vaimonsa saanut koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ihania naisten seksivoimaantumistarinoita on iltapaskoissa sata viikossa.
Montako voimaantumistarinaa löydätte Perasta, 40v joka löysi rakkauden Pattayalta?
Niinpä. Mutta mikäs siinä, eikun vaan tytöt onlyfanssiin revittelemään perhereikää , sugardaddya etsimään ja vähän instagrammii viälä.
Ja te naiset ette näe mitä te teette itse itsellenne? On niin voimaantunutta imuroida muovipalikalla itseään?
Eli miehet voimaantuu siitä, kun ne menee kehitysmaahan käyttämään hyväksi nuoria naisia, jotka joutuu lapsensa elättääkseen ja panemaan länsimaalaisia sikoja pikkurahasta?
Selvästi paistaa katkeruus ja naisviha sinusta läpi. Kyllähän se Peran katkeraksi vetää kun ei saa kertapildee eikä kestopildee(parisuhde).
Vierailija kirjoitti:
Mies etsi varmaan uuden nuoremman naisen ja sama jatkuu
46-v nainen alkaa olla vähän vanha, iso ero nelikymppiseen
Mitä enemmän näitä juttuja lukee, sitä enemmän miehet alkaa ällöttää. Oikeastiko on ihan ookoo pitää sivusuhdetta useita vuosia oman perheen rinnalla, vaikka kuinka olisi tavattu millä risteilyllä tahansa. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Montako voimaantumistarinaa löydätte Perasta, 40v joka löysi rakkauden Pattayalta?
Niinpä. Mutta mikäs siinä, eikun vaan tytöt onlyfanssiin revittelemään perhereikää , sugardaddya etsimään ja vähän instagrammii viälä.
Ja te naiset ette näe mitä te teette itse itsellenne? On niin voimaantunutta imuroida muovipalikalla itseään?
Otan osaa, sulla taitaa olla asiat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kirsi tiesi tasan tarkkaan että miehellä on perhe. Juttu oli kirjoitettu Kirsistä.
Kaikki nämä jutut vain kannustavat naisia kaikkeen irstailuun ja degeneraatioon. Lisää rautalankaa?
Ei kiinnosta iltapaskan juttu, mutta jos Kirsi on itse sinkku, niin hän ei petä. Kyllä tuo nimittely ja moralistointi kuuluu kohdistaa vain ja ainoastaan mieheen. Jos hän ei olisi pettänyt Kirsin kanssa niin jonkun muun kanssa ennen pitkää joka tapauksessa.
Minä olen ollut FWB-suhteessa varatun miehen kanssa ja ainoa, joka siinä suhteessa teki jotain väärin, oli mies. Jos hän ei olisi ollut minun kanssani, niin sitten jonkun muun. Hän ei ollut suhteessaan tyytyväinen mutta ei lasten takia halunnut erota. Ei se lopputulos sen kummempi olisi ollut, vaikka kaikki Suomen sinkkunaiset olisivat kieltäytyneet seksistä hänen kanssaan, sitten hän olisi todennäköisesti ostanut sitä.
Minä olin sinkku ja vailla seksiä, meillä oli kivaa yhdessä, siitä ei ollut koskaan tarkoituskaan tulla enempää eikä hänen vaimonsa saanut koskaan tietää.
Juujuu, Kirsi ei tehnyt mitään väärää. Ei kun kaikki naiset vaan jakamaan reikää varatuille miehille!
Se mieshän tuossa on moraalittomasti itseään jakanut. Nainen ei ollut tilivelvollinen yhtään kenellekään.
Oksettava hvoripukki tuollainen mies. Ei minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, Kirsi ei tehnyt mitään väärää. Ei kun kaikki naiset vaan jakamaan reikää varatuille miehille!
Se mieshän tuossa on moraalittomasti itseään jakanut. Nainen ei ollut tilivelvollinen yhtään kenellekään.
Juu, Kirsille mitali! Kirsi on hieno nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet voimaantuu siitä, kun ne menee kehitysmaahan käyttämään hyväksi nuoria naisia, jotka joutuu lapsensa elättääkseen ja panemaan länsimaalaisia sikoja pikkurahasta?
Selvästi paistaa katkeruus ja naisviha sinusta läpi. Kyllähän se Peran katkeraksi vetää kun ei saa kertapildee eikä kestopildee(parisuhde).
Niin, ne Gambian rantahuorapojat on sitten niitä "lomaromansseja", samoin Turkin baarimikkojen höylääminen
Katkera mikä katkera. Oma vikaai. Katkeruus ja happamuus ja naisviha näkyy tänne asti- kuka tommoisen kanssa haluaa panna? Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuule näitä riittää. Mulla on ollut jo parikymmentä vuotta aina joku ukkomies kierroksessa ja niitä on valkattavaksi asti. Eivät vaan ymmärrä että haluan seksiä, en mitään suhdetta ja pitää heivata ukko mäkeen kun alkaa jauhaa tunteistaan. Ja poikkeuksetta jokainen niistä on ollut hyvin pian uudestaan vonkauspalstoilla
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas voimaannuttavaa...naiset on kyllä mädättämässä länsimaita pilalle vauhdilla
Eli tämä on naisten vika? Kamala v*su viettelee naimisissa olevan miehen ja pakottaa salasuhteeseen vuosiksi. Kyllä kaikkien naisten velvomlisuus on miesten moraalin ylläpitäminen.
Aikakoneella matkustettiin just 100 vuoden päähän.
Miten alkeellinen moraali pitää olla, että näkee tällaisissa tapauksissa vikaa ainoastaan miehessä? Tuo Kirsihän tiesi koko ajan, että mies on varattu! En koskaan lakkaa ihmettelemästä, että täällä puolustetaan varattujen miesten kanssa olevia naisia...
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas voimaannuttavaa...naiset on kyllä mädättämässä länsimaita pilalle vauhdilla
Oivoi. Katkeran miehrn puhetta. Kylläpä olisi toinen ääni kellossa, jos sinä olisit se joka saa, mutta ei....ei ole edes puolisoa ,jota pettää....
Vaimoparka ja lapsiparat, muuta ei mieleen tullut tekstiä lukiessa.
Ja vaikka miten olisi hankala suhde ja nalkuttava vaimo niin tuollainen pitkä salasuhde on järkyttävä.