Ahdistaa hirveästi tuo Helsingin yliopisto-juttu
Olen 18 enkä ahdistukseen taipuvainen mutta nyt ahdistaa kauheasti. Mietin että jos sisarukseni olisivat yliopisto-ikäisiä (ovat 11ja 13) ja suunnitelma olisi saatu toteutettua niin siinä vaiheessa ihan oikeasti jakaisin omaa oikeutta. Missään universumissa ei tule niin käymään että joku tappaisi sisarukseni enkä tekisi mitään. Varsinkaan tuollaisella tavalla.
Kommentit (32)
Ap taitaa olla joko heikkolahjainen tai pahasti mt-ongelmainen, mahdollisesti molempia. Kenelles ja miten kuvittelet "kostavasi"? Jos tuo vähäinen älykkyys kulkee teillä suvussa, niin tuskin on pelkoa että sisaruksesikaan yliopistoon päätyvät.
Täytyy sanoa, että kun luin tuon ja samana päivänä tämän Kalifornian lassukan ammuskelusta, niin huh! Jotenkin tuntuu että kaikki vaativat vain kaikkea muilta - kaikilla on kovasti oikeuksia ja odotuksia ja vaatimuksia ja jos ei saa, niin ammutaan muut.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:07"]
Täytyy sanoa, että kun luin tuon ja samana päivänä tämän Kalifornian lassukan ammuskelusta, niin huh! Jotenkin tuntuu että kaikki vaativat vain kaikkea muilta - kaikilla on kovasti oikeuksia ja odotuksia ja vaatimuksia ja jos ei saa, niin ammutaan muut.
[/quote]Ja ihan sama sisältö on tässä aloitusviestissäkin.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:07"]
[/quote]Ja ihan sama sisältö on tässä aloitusviestissäkin.
[/quote]
Totta.22
Hullu pikkupentu vinkattu nettipoliisille. Odottele kuulustelukutsua ja hoitoonohjausta :)
Myönnän että täysin väärin muotoiltu aloitus anteeksi. otti vaan todella tunteista tuollainen että joillekin ei toisten henki mitään merkkaa ja suunnitellaan tuollaista. en minä mitään haudo jos te sitä ajattelette. Nyt kyllä pelottaa että te oikeasti luulette että suunnittelen jotain. ei ollut tarkotus antaa sellaista käsitystä. Anteeksi kauheasti. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:23"]
Hullu pikkupentu vinkattu nettipoliisille. Odottele kuulustelukutsua ja hoitoonohjausta :)
[/quote]
Et kai ole tosissasi sillä ihan oikeasti en halunnut mitään tällaista.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:23"]
[/quote]
Älä jauha paskaa. Samanlaisia viestejä on netti täynnä. Sä vain haluat kiusata pienempiäs, saasta.
Tuolla ns. suunnitelmalla ei sitten ollut niin mitään mahdollisuuksia onnistua käytännössä. Sanon tämän siltä pohjalta, että tunnen sekä asekauppiaita, että yliopiston kuin omat taskuni. Mt-ongelmaisten horinaa koko juttu. Toivottavasti pääsevät hoitoon ja toivottavasti myös media muistaa korostaa tätä mt-puolta, eikä lähde tekemään kivoja myyviä mässäilyjuttuja.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:23"]
[/quote]
Älä jauha paskaa. Samanlaisia viestejä on netti täynnä. Sä vain haluat kiusata pienempiäs, saasta.
[/quote]
jos halusi säikäyttää niin onnistui. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:01"]
Olen miettinyt, mikä saa ihmisen tekemään tuollaista.
Minua on pahoinpidelty vauvasta asti, hylätty, olen mielenterveysongelmainen ja työtön mutta ei tulisi IKINÄ mieleenikään vahingoittaa toisia tuolla tavoin!! Tuo nainen selitti jotain kostosta niille, jotka kohtelivat häntä ikävästi; luuleeko hän, että ne samat ihmiset ovat enää tuolla..? Ymmärrän kyllä halun kostaa, se on välillä itsellänikin ollut, mutta mitä se ratkaisee, että kasa viattomia joutuu uhreiksi?
[/quote]
Niin, tuossa olisi mielenkiintoinen tutkimusaihe. Miksi joistain tulee tappajia ja joistain ei? Pitää varmaan olla sekä huonot kasvuolot että vikaa aivoissa (empatiakyvyssä) tai päihteitä. Itse olen kyllä monesti haaveillut jonkun tappamisesta, mutta siitä on vielä pitkä matka siihen että alkaa oikeasti keräämään tappomateriaalia.
Olen miettinyt, mikä saa ihmisen tekemään tuollaista.
Minua on pahoinpidelty vauvasta asti, hylätty, olen mielenterveysongelmainen ja työtön mutta ei tulisi IKINÄ mieleenikään vahingoittaa toisia tuolla tavoin!! Tuo nainen selitti jotain kostosta niille, jotka kohtelivat häntä ikävästi; luuleeko hän, että ne samat ihmiset ovat enää tuolla..? Ymmärrän kyllä halun kostaa, se on välillä itsellänikin ollut, mutta mitä se ratkaisee, että kasa viattomia joutuu uhreiksi?