Päällimmäisin fantasiasi
Kommentit (122)
Päällimmäisin fantasiani on Jere Nyström, 16-vuotias meikkaava korkeushyppääjätähtönen. https://yle.fi/uutiset/3-11716612
Upea, tiukkakroppainen pakkaus. Ottaisin hoikista lanteista kunnon otteen ja astuisin pojan takaapäin.
Just tällä hetkellä haluaisin harrastaa kiimaisen rentoa krapulaseksiä. Kunnon touhut sängyssä, kiimaisen pillun nuolentaa, tissipanoa ja reipastahtista lähäriä. Sitten päiväsauna ja suihkussa molemminpuolista suuseksiä ja sitten painaa nainen suihkun seinää vasten ja ottaa hänet takaa. Hirvee kiima, eikä ketään naista kiikarissa, sinkkuuden "hyvät" puolet.
Tällä hetkellä päällimmäisin fantasia on rakastella jonkun leveäperseisen naisen kanssa. Tykkään tuhdimmista tytöistä.
Varsinkin nuoleminen siten että nainen "istuu"naamalle sekä takaapäin paneminen on ihanaa. Se tunne kun tarraa runsaasta pyllystä kiinni samalla kun painaa syvälle niin, että pakarat läiskyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt haluaisin niin paljon kiihkeää, eläimellistä rakastelua oman miehen kanssa. Pitkää kiusoittelua, naintia kaikissa mahdollisissa eri paikoissa ja asennoissa hitaasti, lujaa, hellästi, kovaa ja kaikkea siltä väliltä. Sitä että saisin olla tiukasti lusikassa sylissä ja tuntea miehen huulet mun kaulalla ja sormet syvällä sisällä, että saisin kaiken voihkinnan seassa parahtaa miehen tuntuvan niin järjettömän hyvältä, ja että saisin kouristella ja huutaa miehen rintakehää vasten orkkujen vyöryessä yli aalloittain ja pitkään. Sitä, että saisin vuorostani hyväillä, nuolla ja imeä miestä ensin muutaman kerran orgasmin rajoille ja lopulta laukeamiseen miehen ollessa syvällä suussa.
Kaipaan niin paljon sitä kun muu maailma unohtuu ympäriltä ja tajuntaan mahtuu vain se miehen lämpö, kosketus, tuoksu ja maku.. kun joka ikinen solu huutaa miestä tulemaan syvälle sisään, eikä halua mitään muuta niin paljon kuin olla sen toisen oma & omistuksessa siinä hetkessä. Nukahtaa orkkujen jälkeen raukeana sylikkäin, kunnes jossakin vaiheessa taas heräiltäisiin ja jostakin viattomasta pienestä kosketuksesta lähtee taas uusi kierros..
Olen jo seonnut laskuissa että kuinka monta kertaa olen pitänyt pelkästään tänään omaa kivaa ja kiusannut itseni orkkuun näiden ajatusten kanssa.. sinkku siis olen, eikä miestä näköpiirissä.
Kiihottava fantasia! Mielellään näin miehenä tyydyttäisi ja pitäisi tiukasti hoidossa tuossa tilassa olevaa naista. Tuon kun joku nainen mulle ääneen kertos ja myös rajun halusta johtuvan jatkuvan itsetyydytyksen, niin syttyisin liekkeihin. Olisi pakko alkaa luoda hoito-ohjelmaa, millä voisi helpottaa toisen oloa. Mutta en toki lupaa kaikista miehistä, miten esim suhtautuvat toisen itsetyydytykseen. Mua se kiihottaa.
Mmmh.. oleminen "tiukasti hoidossa" kuulostaisi kieltämättä nyt harvinaisen hyvältä :) Uhkaa lähteä taas ajatus laukkaamaan kun mietin mitä sellaiseen käsittelyyn mahtaisi kuulua, ja miten yrittäisin maksaa sen takaisin.
Tausta tässä on mulla sellainen, että erosin jokin aika sitten parisuhteesta joka oli alkanut mennä vinksalleen jo aiemmin. Erottiin muista syistä, mutta viimeiset 6-12kk oli seksin saralla aika hiljaista ja nekin kerrat kun jotain tapahtui, mun oli vaikea virittäytyä halukkaaksi ja nauttia kun tunnepuolelle oli tullut jo säröjä. Nyt yksinollessa himottaa koko ajan, ja varsinkin fantasia siitä että olisi joku turvallinen kumppani kenen kanssa kipinää riittää ja voitaisiin mennä vaikka pitkin seiniä.
Tekisi vaan niin mieli saada tuntea olevansa sen toisen oma niin henkisesti kuin fyysisestikin. Hellyyttä, kiihkeyttä, hikeä ja kipeitä lihaksia. Ja mies sisään paljaana (en ole saanut miestä paljaana moneen vuoteen, mutta muistan hämärästi miltä se tuntuu ja voi hyvä luoja). Haluan saada spermat syvälle sisään niin että valun monta päivää, haluan saada ne suuhun ja nuolla jokaisen pisaran, ja haluan saada ne rinnoille, pakaroille, kasvoille ja vatsalle.
Ai jessus.. Sykkii ja kuumottaa koko ajan, klitta turvoksissa ja paikat märkinä. Mua saisi panna nyt ihan niin paljon kuin mies ikinä haluaa ja olisin valmis pelkästä katseesta, puhumattakaan jos mies ottaisi syliin tai tuntisin miehen hengityksen mun kaulalla. Voi sitä miesparkaa joka aikanaan korkkaa mut tämän "kuivan" kauden jälkeen :)
Sama mies, joka kertoi sulle, että tekis mieli antaa "tiukkaa hoitoa". Tuun kiimaan tuosta, miten kuvaat elävästi olotilaasi ja mielihaluja. Kuvauksestasi ilmenee selvä tarve useamman kerran vuorokaudessa tapahtuvalle spermaukselle. Sinun pitäisi juuri saada paljaalla miehenelintä sun aukkoihin. Sun pitäis imeä miestä, myös kiveksiä, ottaa ne suuhun ja ajatella samalla, kuinka niissä on hyvää siementä sinulle ja kuinka sinun niille suorittama suu- ja käsihoito saa ne muodostamaan entisestään lisää siemennestettä sua varten. Jos yrittäisit vikistä vastaan, saisit rajuja mutta samalla helliä läimäytyksiä ja rutistuksia pyllylle. Sun luontaista alttiutta himoon miehiä kohtaan ruokittas näillä ja muilla eroottisilla vaikutteilla tarkoituksena tehdä sinusta miehen oma seksiorja ja -lelu. Parasta tässä olisi, että kun hoitosuunnitelma olisi viety päätökseen, et itsekkään haluaisi olla kuin miehen tarpeita tyydyttävä pikkuinen seksilelu, jota mies voi käyttää himojensa tyydytykseen. Nauttisit vain jatkuvia orkkuja antautuessasi täysin miehen perversseille himoille ja irstaalle kiimalle. Miehen kaluun voitaisiin laittaa tiukka penirengas elimen varren ja pallien ympärille, niin että sykkivä vehje paisuisi äärimmilleen. Sinut laitettaisiin asettamaan rengas paikalleen. Saisit lähietäisyydelta katsoa, kun käskystä runkkaisit ja imisit lemmensauvaa, hyväilisit esiin isoina kiristämisestä pullistuvia pusseja pullottavan varren alla. Sinulle neuvottaisiin, miten niitä pitää pidellä kämmenessä ja puristella hellästi, jotta niissä oleva sperma lähtisi liikkeelle ja ne alkaisivat muodostaa lisää sulle sitä, mitä haluat. Sitten kun olisit saanut lemmensauvan kivikovaksi, suonet pinnassa pullottavana ja sykkivänä, hoito-ohjelman mukaisesti mies painaisi sut patjaa vasten, työntäisi päänsä sun haaroihin, nuuhkis ja maistelis sun lemmenmahlaa, antas siinä olevien naiseuden erittämien hormonien ja houkuttelevien tuoksujen ja suolaisenmakean mahlan vaikuttaa, panis kielellä sun pyhintä, katseen muuttuessa kostean himokkaaksi, tulisi sun ylle ja tykyttävällä siittimellä hierois sun klittaa ja pillunhuulia. Mies vaatisi sua katsomaan ensin itseään silmiin, sitten valtavaksi fallokseksi kiihkosta paisunutta ja penisrenkaalla kiusattua elintään, jonka pää hohkaisi paksuna ja verenpunaisena isojen suonien puskiessa yhä uutta verta siihen isoon, eläväiseen sauvaan. Joutuisit miehen ohjeesta makaamaan alla ja katselemaan, kuinka miehenelin tökkisi ja hyväilisi lemmenvakosi herkkiä kohtia aukolla. Lopulta mies käskisi sua tarraamaan kiinni kaluun ja asettamaan sen kohdilleen. Mies urisisi kuin elukka mielihyvästä kun söpö pikkuinen kätesi koskettaisi ja tarttuisi siittimeen ohjaten sen pehmeälle ja kutsuvalle, söpölle pikku vaolle. Sentti sentiltä himoa tihkuva, kiihotuksesta kuuma kalu uppoaisi kosteaan, sitä tyydyttävään kukkaasi. Ensi rauhallisia syviä tunnustelevia työntöjä, mutta miehen kiihotuksen kasvaessa yhä rajumpia ja nopeampia, eläimellisiä liikkeitä, jotka selvästi tähtäsivät miehen haluun helpottaa paineitaan ja tyydyttää himonsa roiskimalla siemenlastinsa suloiseen vakoosi.
Tässä vähän jotakin esimerkkiä, miten "tiukkaa hoitoa" on meillä päin sovellettu. Tietysti hoito-ohjelma pitää aina suunnitella henkilökohtaiseksi henkilön omien taipumusten ja luonteenpiirteiden mukaisesti. Näissä hoito-ohjelmissa on havaittu kyllä hankalia sivuseurauksia. Esimerkiksi hoitohenkilökunta on osoittanut taipumusta kiintyä potilaisiin ja toisaalta alkaneet muuttua seksinnälkäisiksi addikteiksi, jotka vain haluavat koko ajan lisää ja lisää.
(jatkoa edellisestä)
Puhuit vastaan vikisemisestä, mutta entä sellaiset pienet avuttomat vinkaisut ja voihkaisut, joita en pystyisi estämään miehen kielen pyöriessä klitalla, parrun työntyessä sisään ja syvien, voimakkaiden työntöjen kohdalla? Toivottavasti sitä miestä ei haittaa, etten yleensä osaa olla sängyssä kovin hiljaa. Lauetessani saatan jopa huutaa. Lisäksi miehen olisi hyvä varautua siihen, että orkun hetkellä mun vartalo kouristuu miestä vasten, yritän vetää miestä niin lähelle ja syvälle kuin ikinä mahdollista, lemmenluola sykkii ja puristelee hallitsemattomasti miehen kalua ja itse häilyn jossakin tajunnan rajamailla rukoillen, ettei se hetki loppuisi ikinä. Taivas aukeaa, jos mies sattuu laukeamaan samaan aikaan tai jatkaa päättäväisesti intensiivistä naimista kohti omaa orgasmiaan (hitaasti tai lujaa; siinä vaiheessa aivan se ja sama).
Tarinassa ei otettu kantaa siihen, että huolisiko mies kokeiluun myös muita asentoja. Haaveilin tänään suihkusessiosta takaapäin seinää vasten. Lämpimässä suihkussa olisi myös ihana pudottautua polvilleen miehen eteen ja käydä hiljalleen läpi kaikki mahdolliset keinot jotta saisin miehen lopulta syöksemään lastinsa syvälle mun suuhun, tai oikeastaan minne ikinä mies vain haluaa laueta. Joissakin mun fantasioissa se on tapahtunut myös anaaliin. Mutta se on ehkä sitten jo eri tarina.
Vielä tuli mieleen yksi kysymys. Käydessäni mun lelulaatikolla löysin sieltä liki käyttämättömät nahkaiset ranne- ja nilkkakahleet, kaulapannan ja talutushihnan. Mitä luulet miten se sun tarinan mies reagoisi, jos ottaisin ne joskus esiin? Niillä on harmillisen hankala leikkiä yksin. Olen välillä miettinyt, että mitä kaikkea niillä voisikaan tehdä. Lähinnä niin, että mitä kaikkea mies voisi tehdä laitettuaan nuo mulle. Mutta joskus toisinkin päin. Haluaisin riisua mieheltä paidan, työntää selälleen sänkyyn ja lukita miehen kädet kahleisiin. Joutuisin ehkä menemään hajareisin miehen rinnan päälle, että pysyy paikoillaan. Kurottaessani kiinnittämään kahleita voi olla, että mun sileäksi sheivattu viiva sattuisi taas ”vahingossa” keinumaan juuri miehen kasvojen kohdalle, mutta kuitenkin kielen ulottumattomiin. Voisin harkita laskeutuvani hiukan alemmas, jos mies pyytäisi oikein hartaasti. Ajatus ahnaasta kielestä ja suusta mun kiimanesteitä valuvalla vaolla tuntuu kieltämättä miltei sietämättömän hyvältä. Mutta luulen, että olisin silti malttamaton päästä siirtymään miehen jalkojen väliin. On monta asiaa, joita haluaisin siellä tehdä. Jos haluat, voin kertoa niistä myöhemmin.
Nyt kuumottaa ja haluttaa niin, että pakko painua sänkyyn leikkimään lisää. Pelkkä puhuminen siitä sun suunnitelmasta ei jostakin syystä vaikuta oikein auttavan tähän himotukseen. Tuntuu, että tarvitsisi panna jotakin sen kaltaista ihan oikeasti täytäntöön. Voin luvata että tuo sun teksti on mulla tiiviisti mielessä sittenkin, kun kohta laukean. Kiitos jo etukäteen ;)
Tää teksti kannatti lukea ennen suihkuun menoa 😅🙁 nyt voi lähtä sinne haavailee siitä että olis niissä kahleissa se mies tai että sais olla se joka sut niihin kahleisiin laittas🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla viimeksi oman hellänhetkeni yhteydessä siitä, että olisin tiukasti aloilleni sidottuna kalat ja kädet täysin levälleen ja joku tuntematon mies hieroisi minut tahtomattani orgasmiin useammin kuin kerran.
liian kiltti vaimo 46
Tiedän kyllä että tuo on vain fantasia, mutta voi miten tahtoisinkin tehdä tuon sinulle.
Haluttoman vaimon mies 47
Voi kun olisikin joku ns helppo leikkikaveri tällaiseen. Ilman sen kummempia säätöjä ja saisi vain heittäytyä.
Juuri niin. Hetken hekuma ja sitten paluu arkeen. Yhteinen salaisuus.
M
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu! <3 kyllä sinussa on toivoa, että hoidon avulla sinut saataisiin hyvään kuntoon. :) se vaatii vain antautumista hoitoon, ettei turhaan vastustele ja ajattele, vaan antaa mennä.
Voi kuule, voit olla varma etten vastustelisi muutoin kuin esittäessäni silloin tällöin vastahakoista niiden läpsyjen ja tiukempien otteiden toivossa :)
Vierailija kirjoitti:
Tää teksti kannatti lukea ennen suihkuun menoa 😅🙁 nyt voi lähtä sinne haavailee siitä että olis niissä kahleissa se mies tai että sais olla se joka sut niihin kahleisiin laittas🤪
Pääsisikin toteuttamaan nuo joskus. Noh, sitä odotellessa on mukava kirjoitella näitä ja vähän kiusata itseään siinä samalla. Kiva, jos joku muu tykkää lukea 😘
Kimppakiva kahden naisen kanssa. Naiset olisivat kavereita keskenään ja keskittyisivät toisiinsa, minun roolikseni jäisi nautinnon tuottaminen. Makaisin esimerkiksi sängyllä, kun toinen ratsastaisi hepilläni ja toinen kasvoillani. Samalla naiset suutelisivat ja hyväilisivät toisiaan minusta sen kummemmin piittaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikin toteuttamaan nuo joskus. Noh, sitä odotellessa on mukava kirjoitella näitä ja vähän kiusata itseään siinä samalla. Kiva, jos joku muu tykkää lukea 😘
Olisikin joku jonka kanssa kirjoitella tommosia😅 tänään taas ollut semmonen päivä että koko ajan mielessä pyörii kaikkea ja turvotus sen mukainen😅 ihanaa yrittää peitellä collarit jalassa sitä🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin joku jonka kanssa kirjoitella tommosia😅 tänään taas ollut semmonen päivä että koko ajan mielessä pyörii kaikkea ja turvotus sen mukainen😅 ihanaa yrittää peitellä collarit jalassa sitä🤪
Sama täällä. Kanki kovana kokopäivän 😁Tosin sitä ei tarvi peitellä kun yksin oon kotona.
Eräs mies tulisi toimistolle, kun jään ylitöihin ja ottaisi minut työpöydälläni.
Joku runsaanpuoleinen nainen joka kaipaisi hieman kipua selkeyttämään ajatuksensa, tai ehkä vähän kuria elämäänsä. Voisin völillä piipahtaa antamassa piiskaa. Naisen pakarat, takareidet ja ehkä rinnatkin olisivat käyntini jälkeen kauniin pinkit ja kihelmöivät. Muistakkn paikoista voidaan sopia: puisella lastalla on kiva läiskiä sellaisiakin paikkoja mihin käsi ei mahdu. Nainen olisi suukapuloitu ja sidottu. session jölkeen kibin kyyneleet valusivat silmistä, kuola kapuloidusta suusta ja myös pillu valuisi kivun aiheuttamasta kiihottuneisuudesta.
Fantasioin että ois taas kesä, silloin luonto mun ja vaimokkeen makuuhuone. Pikaisia panoja kaupunkien puistoissa, intohimoista panoa rantakalliolla, seksiä seisaaltaan mökkilaiturin nokassa, juhhanusyön lemmentuokio ruispellon laidalla, sormettaa rakkaalleni orkku uimarannalla. Seksi on vaan parempaa ulkona, eikä haittaa vaikkaa joku huomais meidät, se vaan kiihottaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla viimeksi oman hellänhetkeni yhteydessä siitä, että olisin tiukasti aloilleni sidottuna kalat ja kädet täysin levälleen ja joku tuntematon mies hieroisi minut tahtomattani orgasmiin useammin kuin kerran.
liian kiltti vaimo 46
Et sinä mikään kiltti ole vaan tuhma. Tuhman pitää saada myös piiskaa kun tommosia tunnustaa. Toiseksi sä tarviit miehen etkä tohvelisankaria
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liian kiltti vaimo 46
Et sinä mikään kiltti ole vaan tuhma. Tuhman pitää saada myös piiskaa kun tommosia tunnustaa. Toiseksi sä tarviit miehen etkä tohvelisankaria
Tekisin nämät ilmanmuuta. Lisäisin pitkään kiusottelun, naisella olis isot rinnat alipainepumppu rinnoille vuoronperään.
Suukapula; käsiraudat ja kädet sängyn päätyyn jalat tosiaankin erilleen ja perse korkealle tyynyjen päälle, pillu olis tarjotimalla.
Pitkään nuolemista ja huulilla näykkien häppäreitä, välillä käsi pilluun samanaikaisesti nuolemalla klitorista.
Näin ja pitkään ja moneen kertaan, kunnes nainen tulis monta monta kertaa, kunnes kieleni ja huuleni olis todella kipeät. olisko täällä naista tähän tarkoitukseen?
Just nyt nuolla (mielellään isopeppuista naista) takaapäin. Aah..ky*pä sykkii kovana jo ajatuksesta.
Haluasin vähän dominoida. Sitoa naisen kädet selän taakse ja painaa hänen rinta sänkyä vasten, perse kunnolla pystyssä ja nuolla takaapäin. Pakottaa vibralla/dildolla pari orkkua. Laittaa hänet polvistumaan eteeni ja ohjata muna suuhun, ottaa päästä kiinni ja ohjailla tahtia. Painaa hänet kumaraan ja ottaa hiuksista kiinni ja työntyä takaa häneen. Jossain vaiheessa päästäisin hänen kädet vapaiksi vain kääntääkseni hänet selälleen ja sitoakseni ne sängyn päätyyn. Ottaisin häntä nilkoista kiinni ja työntäisin kyrpäni häneen ja panisin ilman armoa niin kauan että hän ei tiedä millä planeetalla on. Lopuksi asettuisin hänen rintansa päälle ja nuolettaisin ja imettäisin kulliani niin kauan että lastini ryöppyäisi hänen suuhun ja kasvoille.
Kesällä salainen naku-uinti vieraan naisen kanssa.
Ukkomies
Ihanasti kirjoitettu!