Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päällimmäisin fantasiasi

Kuusi
25.12.2020 |

Mikä on tämän hetkinen fantasiasi?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkestoinen esileikki naiselle.. itse pääsisin panemaan liukasta sykkivää pillua.

Vierailija
62/122 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä että joku päivä firmamme toimiston väestä muut olisivat syystä tai toisesta poissa ja voisin kellistää palkkasihteerin toimiston pöydälle. Silmäpeliä ja jatkuvaa flirttiä on jatkunu jo liian pitkään. Pikkujouluissakaan ei tarjoutunut tilaisuuksia muulle kuin kevyelle käsikopelolle, hän siveli kulliani housujen läpi ruokailun aikana ja loppuillasta ujutin tupakkapaikalla käteni hänen housuihin, mutta sitten ylijuopunut toimitusjohtaja tuli paikalle hääräämään ja jouduttiin lopettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääräsikö toimitusjohtaja hoitosikanssa.

Vierailija
64/122 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääräsikö toimitusjohtaja hoitosikanssa.

Ei, mutta sihteeriä esimiehen läsnäolo ahdisti niin heitettiin homma sikseen.

Vierailija
65/122 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän sinkkuna olon ja kuivan kauden jälkeen olis mukava heräillä naisen vierestä viikonloppuna ilman kiirettä, vaihtaa helliä suudelmia ja silitellä samettista ihoa. Antaa käsien vaeltaa ja tutkia naisen joka sopukkaa. Hyväillä naista käsin ja suudella joka puolelta kehoa. Hellästi imeä ja näykkiä nännejä ja upottaa sormet vakoon ja tuntea kosteus ja kuulla ne ihanat hyvänolon huokaukset. Sormettaa ja nuolla nainen hekuman huipulle kaikessa rauhassa. Ottaa nainen lusikkaan ja antaa kullin vain upota naiseen. Suudella naisen niskaa ja kaulaa ja tuntea hänen himo koko vartalolla. Kuiskia korvaan kuinka hyvälle hän tuntuukaan. Naida hänelle orgasmi lusikassa ja antaa sperman ryöpytä syvälle orkusta sykkivään pilluun.

Oon kohta ollu jo vuoden ilman seksiä, mutta ehkä vielä joku päivä taas saa kokea tuon hellän aamuseksin antaman endorfiiniryöpyn.

Kuulostaa niiiin täydelliseltä :)

Mukava kuulla että pidät näkemyksestäni ammun vietosta 😄

T. Numero 26

Vierailija
66/122 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sisko tai hänen eräs ystävä. Molemmista usein sama fantasia. Olemme istumassa meillä iltaa ja minä saunon naisten jälkeen ns. Omalla vuorolla. Toinen naikkosista tulee saunaan/suihkuun ja haluaa että panen pikaisesti puutokset pois. Pienellä pelolla josko vaimo tulee sisään ja jäädään kiinni autan tietysti pikaisesti naista hädässä. Siinä kylpyhuoneen tasoa vasten otan sen upean daamin pikaisesti. Yleensä ei kyllä mene kauaa kun kuti lentää.

Vierailija
67/122 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanillani on pari pahassa puutteessa olevaa ystävätärtä. Haaveilen lähes päivittäin, että naiseni tarjoutuisi lainaamaan minut hetkeksi heidän käyttöönsä.

Vierailija
68/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin tyttöystäväni todella seksikästä ja hyvä pyölyistä kaveria intohimoisesti ja kauan hänen asunnossan, lopuksi laukeaisin syvälle hänen sisälleen

Vierailija
69/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sisko on ulkonäöltään niin upea että hänestä tulee usein fantasioitua. Myös yksi työkaverini on usein fantasioissani. Hän on kaunis ja niin mukava että saa ihan sydämenkin sykähtämään. Häntä ottaisin hellästi ja nauttien.

Vierailija
70/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaimo istuisi sängynpäässä itseään tyydyttämässä ja komentaisi vain katsomaan kun runkkaa itselleen orgasmin.

Tai vaimo yllättäisikin olevansa bi (oikeasti ei ole) ja toisi makuuhuoneeseen naisen jonka kanssa tyydyttäisimme häntä pitkään.

Vierailija
71/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minulla olisi ihana paksukaluinen mies, jota vastaan juoksisin eteiseen, kun hän tulee töistä. Ja siinä paikassa alkaisi intohimon sumentama suuteleminen. Hän nostaisi mekkoani ja löytäisi sormillaan jo valmiiksi märän pilluni, vetäisi omat housunsa alas ja panisi mua siinä saman tien seinää vasten oikein kunnolla.

Vierailija
72/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että minulla olisi ihana paksukaluinen mies, jota vastaan juoksisin eteiseen, kun hän tulee töistä. Ja siinä paikassa alkaisi intohimon sumentama suuteleminen. Hän nostaisi mekkoani ja löytäisi sormillaan jo valmiiksi märän pilluni, vetäisi omat housunsa alas ja panisi mua siinä saman tien seinää vasten oikein kunnolla.

Kaltaisesi nainen on minun fantasia.

T. Paksu kaluinen mies

Vierailija
73/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna Heidiä kimpassa.

Olisko vielä reiät yhtä timmissä kunnossa mitä 15 vuotta sitten?

Vierailija
74/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toimia alastonmallina taidekuvaajalle.

Vierailija
75/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanillani on pari pahassa puutteessa olevaa ystävätärtä. Haaveilen lähes päivittäin, että naiseni tarjoutuisi lainaamaan minut hetkeksi heidän käyttöönsä.

Luuletko todella, että siitä hätä pakenee??

Vierailija
76/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdä livenä täällä tapaamani mies.. :)

Vierailija
77/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tehdä sen

Vierailija
78/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna vaimoa kakkoseen!

Vierailija
79/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olen _se_ mies, mutta joskus kanssa mietin että täällä tavattu ihminen olisi kiva kokea livenäkin... toki ihan puhdasta (tai likaista) fantasiaa, koska käytännössä ne tilanteet eivät olisi varmaan ihan niin helppoja. 

Mutta fantasioissa toimivat. ;) 

Vierailija
80/122 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olen _se_ mies, mutta joskus kanssa mietin että täällä tavattu ihminen olisi kiva kokea livenäkin... toki ihan puhdasta (tai likaista) fantasiaa, koska käytännössä ne tilanteet eivät olisi varmaan ihan niin helppoja. 

Mutta fantasioissa toimivat. ;) 

Mä taas kuvittelen mielessäni tilanteen niin hauskaksi, ettemme naurultamme voisi edes jutella mitään, katsoa vaan toisiamme ja nauraa... jos siis joskus näkisin hänet, kenen kanssa olen täällä "jutellut". :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän