Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päällimmäisin fantasiasi

Kuusi
25.12.2020 |

Mikä on tämän hetkinen fantasiasi?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyraosta esille työntyvät sisemmät häpyhuulet.

- Onneksi minun ei tarvitse niistä montaa hetkeä haaveilla sillä puolisollani on sellaiset, 8mm paksuisilla renkailla.

M48

Vierailija
2/122 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen usein tilannetta, jossa olisin tyyliin 18v ja suvun vanhin demonstroisi sormillaan minuun, miltä yhdyntä tuntuu ja miten voin laueta. Samalla hyväilisin hänen intiimialueitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olis jonkun halukkaan subin kurittaminen. Ei olis edes väliä minkä näköinen nainen, pääasia että olis sellainen sopiva luottamus.

Vierailija
4/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viimeksi oman hellänhetkeni yhteydessä siitä, että olisin tiukasti aloilleni sidottuna kalat ja kädet täysin levälleen  ja joku tuntematon mies hieroisi minut tahtomattani orgasmiin useammin kuin kerran.

liian kiltti vaimo 46

Vierailija
5/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei oo fantasiaa vaan just tällä hetkellä tapahtuvaa, mutta kerron silti.

Oon kiusannu miestäni koko päivän eroottisilla kuvilla, raukka kun joutui töihin näin välipäivinä. Pukeuduin juuri minihameeseen, ja läpikuultavaan latex toppiin. Eteiseen asetin suosikkidildoni vinkiksi esille. Kun hän tulee kotiin ja näkee tuon dildon, hän tietää heti että odotan makuuhuonessa käsiraudoissa valmiina hänen käytettäväkseen. Hän saa käyttää joka reikääni, ja kun tunnen hänen lähestyvän laukeamista anelen häntä sotkemaan kasvoni hänen liemellään. Rakastan alistua sonnilleni <3

Vierailija
6/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....Rakastan alistua sonnilleni <3

Minä myös ja fantasiani joka tulee toteutumaan uuden vuoden aattona on se että minut sidotaan, silmäni peitetään ja suuhuni laitetaan "väkisin" voihkinan tukahduttava suupallo. Suosikkini on se kun minut laitetaan mahalleen ja käteni sidotaan ranteista kiinni nilkkoihin, jolloin olen täysin avuttomana haarat antavasti levällään valmiina vibraukselle, dildottamiselle, nuolemiselle ja panolle.

Se tunne kun tajuaa ettei oikeasti voi mitään sille mitä toinen tekee on vaan niin kiihottavaa. Me emme käytä turvasanoja vaan aikaa. Sovitaan että esim. 15 tai 30 minuutin välein kysytään riittääkö. Joskus olen sanonut että kahteen tuntiin minua ei saa päästää irti vaikka kuinka pyytäisin, mutta tietty koko aikaa ei silloin vibrata tai käytetä hyväksi, vaan kiusoitellaan ja pidetään taukoakin. Mieheni osaa kyllä lukea minua, niin ettei mene ns. överiksi. Välillä saa vähän itkettääkin kun orgasmia tulee orgasmin perään vibran ollessa kiinnitettynä haaroväliin, mutta sekin on etukäteen ajateltuna kiihottavaa ja osa fantasiaani.

Vierailija
7/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso naisen perse naamallani, jota saisin nuolla loputtomiin.

Vierailija
8/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Tällä hetkellä vaan himottaisi puuhailla vaimon kanssa kaikkea. Hän voisi pukeutua johonkin kiihottavaan kuten sukkanauhoihin tai kivaan hameeseen tms. Pikapanoja, kuusysiä, leikkiä seksileluilla pitkällä kaavalla ja vaan paneskella. Muutama päivä sitten pidettiin kivaa, mutta tällä hetkellä meillä tulee lähes automaattisesti viikon taukoja mikä vaan laittaa himot liian tiukalle. Jostain syystä en ole viitsinyt edes viimeaikoina helppottaa itse oloani kuten olen aikaisemmin tehnyt. Eikä se edes toimi pitkään kun kohta taas panetus päällä.

Vierailija
9/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokea jonkun osaavan miehen hyvässä ohjauksessa, miten kaksi miestä voi nauttia vaiheittain edeten keskenään.

Olen siis perheellinen ”tavallinen hetero”, mutta kun sain pari vuotta sitten eturauhaskiihottimen kanssa ihan uudet kivat ulottuvuudet elämääni, niin nyt olisi hienoa kokeilla jatkaa tutkimusmatkailua 😊

Sitten en taitaisi enää kelvata ”heteroluokkaan”, vaan se voisi olla ihan toivottava elämänmuutos...

Vierailija
10/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BI -utelias kirjoitti:

Haluaisin kokea jonkun osaavan miehen hyvässä ohjauksessa, miten kaksi miestä voi nauttia vaiheittain edeten keskenään.

Olen siis perheellinen ”tavallinen hetero”, mutta kun sain pari vuotta sitten eturauhaskiihottimen kanssa ihan uudet kivat ulottuvuudet elämääni, niin nyt olisi hienoa kokeilla jatkaa tutkimusmatkailua 😊

Sitten en taitaisi enää kelvata ”heteroluokkaan”, vaan se voisi olla ihan toivottava elämänmuutos...

Mun päällimmäisin fantasia olisi naisena osallistua tuollaiseen tutkimusmatkailuun kahden bi-henkisen miehen kanssa.

Vierailija
11/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BI -utelias kirjoitti:

Mun päällimmäisin fantasia olisi naisena osallistua tuollaiseen tutkimusmatkailuun kahden bi-henkisen miehen kanssa.

Aaaiiihhh...

No oliskos sulla tähän sopivaa miestä siellä lainattavissa?

Saat tulla paikan päälle seuraamaan miten meille käy... 😊

J

Vierailija
12/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla viimeksi oman hellänhetkeni yhteydessä siitä, että olisin tiukasti aloilleni sidottuna kalat ja kädet täysin levälleen  ja joku tuntematon mies hieroisi minut tahtomattani orgasmiin useammin kuin kerran.

liian kiltti vaimo 46

Liian kiltti vaimo vai saamaton mies?🙂

Vierailija
13/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt haluaisin niin paljon kiihkeää, eläimellistä rakastelua oman miehen kanssa. Pitkää kiusoittelua, naintia kaikissa mahdollisissa eri paikoissa ja asennoissa hitaasti, lujaa, hellästi, kovaa ja kaikkea siltä väliltä. Sitä että saisin olla tiukasti lusikassa sylissä ja tuntea miehen huulet mun kaulalla ja sormet syvällä sisällä, että saisin kaiken voihkinnan seassa parahtaa miehen tuntuvan niin järjettömän hyvältä, ja että saisin kouristella ja huutaa miehen rintakehää vasten orkkujen vyöryessä yli aalloittain ja pitkään. Sitä, että saisin vuorostani hyväillä, nuolla ja imeä miestä ensin muutaman kerran orgasmin rajoille ja lopulta laukeamiseen miehen ollessa syvällä suussa.

Kaipaan niin paljon sitä kun muu maailma unohtuu ympäriltä ja tajuntaan mahtuu vain se miehen lämpö, kosketus, tuoksu ja maku.. kun joka ikinen solu huutaa miestä tulemaan syvälle sisään, eikä halua mitään muuta niin paljon kuin olla sen toisen oma & omistuksessa siinä hetkessä. Nukahtaa orkkujen jälkeen raukeana sylikkäin, kunnes jossakin vaiheessa taas heräiltäisiin ja jostakin viattomasta pienestä kosketuksesta lähtee taas uusi kierros..

Olen jo seonnut laskuissa että kuinka monta kertaa olen pitänyt pelkästään tänään omaa kivaa ja kiusannut itseni orkkuun näiden ajatusten kanssa.. sinkku siis olen, eikä miestä näköpiirissä.

Vierailija
14/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....Rakastan alistua sonnilleni <3

Minä myös ja fantasiani joka tulee toteutumaan uuden vuoden aattona on se että minut sidotaan, silmäni peitetään ja suuhuni laitetaan "väkisin" voihkinan tukahduttava suupallo. Suosikkini on se kun minut laitetaan mahalleen ja käteni sidotaan ranteista kiinni nilkkoihin, jolloin olen täysin avuttomana haarat antavasti levällään valmiina vibraukselle, dildottamiselle, nuolemiselle ja panolle.

Se tunne kun tajuaa ettei oikeasti voi mitään sille mitä toinen tekee on vaan niin kiihottavaa. Me emme käytä turvasanoja vaan aikaa. Sovitaan että esim. 15 tai 30 minuutin välein kysytään riittääkö. Joskus olen sanonut että kahteen tuntiin minua ei saa päästää irti vaikka kuinka pyytäisin, mutta tietty koko aikaa ei silloin vibrata tai käytetä hyväksi, vaan kiusoitellaan ja pidetään taukoakin. Mieheni osaa kyllä lukea minua, niin ettei mene ns. överiksi. Välillä saa vähän itkettääkin kun orgasmia tulee orgasmin perään vibran ollessa kiinnitettynä haaroväliin, mutta sekin on etukäteen ajateltuna kiihottavaa ja osa fantasiaani.

On tämä miehenä ihan sama, naisen tekemänä tosin.

Vierailija
15/122 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön joulu takana sukulaisten nurkissa. Eilen päästiin ekaa kertaa vaimon kans hetkeksi saunaan kahdestaan, alkoi tietysti heti seistä täysillä kun viikon lastit painaa kasseissa. Jotain ehdittiin vähän pussailla ja vaimo otti hetken ihanasti suihin, mut homma jäi kesken kun oli kiire päästää seuraavat saunaan eikä vaimo suostunut viemään hommaa loppuun asti ettei tuu siivottavaa. Nyt vielä kovempi panetus ja päällimmäisenä fantasiana olisikin että joku ottais suihin huolella ja nielisi koko lastin. Tässä vaiheessa kiimaa joku mieskin kävisi ns kaverin jeesaus -pohjalta. M37

Vierailija
16/122 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päällimmäisin fantasiani on illalla kotiuduttuani, naida stay-uppeihin ja korsettiin pukeutunutta tyttöystävääni takaapäin keittiön pöytää vasten. On pakko selibaattia kestänyt kohta kaksi viikkoa.

Vierailija
17/122 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kaipaisin sitä, että ihan arkiaskareissa touhutessa vaikka ruokaa laittaessa, mies tulisi mun taakse. Valmiiksi jo kovana. Pyytäisi mua jatkamaan sitä, mitä olen tekemässä. Nostaisi vaan hameen helmaa, laskisi pikkuhousut alas ja työntyisi sisään. Olen yleensä aina sen verran kostea, että tuo onnistuisi hyvin. Ex ei ikinä suostunut tuota tekemään vaikka välillä ehdotin...

Ylipäänsä haaveilen kokeilunhaluisesta miehestä. Se, mitä joku ylempänä kirjoitti siitä, että mies sitoisi ja kiusoittelisi vibralla ym useaan orgasmiin, olisi myös huumaavaa.

Vierailija
18/122 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt haluaisin niin paljon kiihkeää, eläimellistä rakastelua oman miehen kanssa. Pitkää kiusoittelua, naintia kaikissa mahdollisissa eri paikoissa ja asennoissa hitaasti, lujaa, hellästi, kovaa ja kaikkea siltä väliltä. Sitä että saisin olla tiukasti lusikassa sylissä ja tuntea miehen huulet mun kaulalla ja sormet syvällä sisällä, että saisin kaiken voihkinnan seassa parahtaa miehen tuntuvan niin järjettömän hyvältä, ja että saisin kouristella ja huutaa miehen rintakehää vasten orkkujen vyöryessä yli aalloittain ja pitkään. Sitä, että saisin vuorostani hyväillä, nuolla ja imeä miestä ensin muutaman kerran orgasmin rajoille ja lopulta laukeamiseen miehen ollessa syvällä suussa.

Kaipaan niin paljon sitä kun muu maailma unohtuu ympäriltä ja tajuntaan mahtuu vain se miehen lämpö, kosketus, tuoksu ja maku.. kun joka ikinen solu huutaa miestä tulemaan syvälle sisään, eikä halua mitään muuta niin paljon kuin olla sen toisen oma & omistuksessa siinä hetkessä. Nukahtaa orkkujen jälkeen raukeana sylikkäin, kunnes jossakin vaiheessa taas heräiltäisiin ja jostakin viattomasta pienestä kosketuksesta lähtee taas uusi kierros..

Olen jo seonnut laskuissa että kuinka monta kertaa olen pitänyt pelkästään tänään omaa kivaa ja kiusannut itseni orkkuun näiden ajatusten kanssa.. sinkku siis olen, eikä miestä näköpiirissä.

Kiihottava fantasia! Mielellään näin miehenä tyydyttäisi ja pitäisi tiukasti hoidossa tuossa tilassa olevaa naista. Tuon kun joku nainen mulle ääneen kertos ja myös rajun halusta johtuvan jatkuvan itsetyydytyksen, niin syttyisin liekkeihin. Olisi pakko alkaa luoda hoito-ohjelmaa, millä voisi helpottaa toisen oloa. Mutta en toki lupaa kaikista miehistä, miten esim suhtautuvat toisen itsetyydytykseen. Mua se kiihottaa.

Vierailija
19/122 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt fantasioin siitä, että naisystäväni paras kaveri (sinkku hänkin) tulisi katsomaan kun rakastelemme. Olisi alasti tietysti ja käyttäisi välineitä katsellessaan nojatuolissa. Kun naisystäväni ja minä olisimme molemmat saaneet orkut, hän tulisi myös sänkyyn ja minä sormettaisin hänellekin orkun (lisää?).

Sitten yhdessä suihkuun ja konjakkikahvit päälle.

Vierailija
20/122 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on ihana päivä edessä, puolentoista viikon työmatka päättyy. Vaimo ei tule tietämään mikä häneen iski. Ollaan vaihdettu viesteillä ajatuksia ja vaimo on luvannut olla eteisessä vastassa polvillaan. Hän haluaa kuulemma ennen edes kenkien poisottoa saada spermani suuhun ja kasvoille.

Itse aion yllättää myös vaimoni sillä että heti kun hän on saanut haluamansa, nostankin hänet eteisen lipaston päälle ja hautaan kasvoni hänen haaroihinsa. Nuolen hänelle märän orgasmin, ja nousen suutelemaan häntä ja molempien kasvoillamme olevat lemmen eritteet sekoittuvat. Samalla työnnyn hänen tiukkaan posliinipilluunsa ja panen hänet voihkimaan. Toisen lastini aion antaa ryöpytä hänen syvyyksiinsä.

Siitä sitten olutta kylmästä mukaan ja saunan lauteille rentoilemaan, vaimon hartiat kaipaavat varmasti myös miehisen käden kosketusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme