Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lipponen on ihan seniili, katsokaa

Vierailija
25.05.2014 |

"Näissä vaaleissa oli myönteistä se, että tämä äärioikeisto, jota meillä edustaa perussuomalaiset ja nimenomaan heidän kärkiehdokkaansa, eivät pärjänneet."

Hmm.... Persujen kärkiehdokas sai toiseksi eniten ääniä heti Stubbin jälkeen... ei pärjännyt siis. Hmm... 

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288693293575.html

Ja muuten, persut on yleisesti luokiteltu johonkin keskustan vasemmalle puolelle. Aika pitkä matka "äärioikealle". Siellä oikeallahan istuu Paavon oma lempipuolue RKP.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi Paavolle: persujen kannatus oli suurempi kuin demareiden.

Vierailija
2/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavolla oli kuitenkin hyvä pointti tuo että Halla-ahon lokakampanja rkp:tä vastaan todennäköisesti nimenomaan säästi rkp:n paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä voi odottaa mieheltä, joka kantaa ylpeänä RKP:ltä saamaansa Freudenthal-mitalia? Freudenthal oli ruotsinkielinen rasisti, joka luokitteli suomenkieliset ruotsinkielisiä alemmaksi roduksi.

Vierailija
4/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna pidän häntä edelleen, vaikka itse olen kokoomuslainen. Mutta kovin on kärttyinen kyllä, sen voi sanoa.

Vierailija
5/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:05"]

Fiksuna pidän häntä edelleen, vaikka itse olen kokoomuslainen. Mutta kovin on kärttyinen kyllä, sen voi sanoa.

[/quote]

Mitä mieltä olet siitä, että Lipponen otti vastaan Freudenthal-mitalin? Itse näen sen yhtä irvokkaana kuin että juutalainen ottaisi vastaan hitler-mitalin.

Vierailija
6/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo Lipposen tulos presidentinvaaleissa? Ei tainnut mennä ihan putkeen! :)

Vierailija
7/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipponen sai itse 5 %:n kannatuksen. Silloin uutisoitiin, että Suomi voitti kun entinen KGB ja Stasi-kätyri ei pärjännyt ja kansa näytti kaasukauppiaalle kaapin paikan. Se oli parasta antia silloin ja nyt sdp romahti, se on parasta antia nyt. Lipponen on jo seniili vanha säälittävä reppana.

Vierailija
8/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:08"]

Mitä mieltä olet siitä, että Lipponen otti vastaan Freudenthal-mitalin? Itse näen sen yhtä irvokkaana kuin että juutalainen ottaisi vastaan hitler-mitalin.

[/quote]

Tai kukaan suomalainen ottaisi vastaan Arvo Ylppö -mitalin. Saman rotuopin kannattaja hänkin.

Vierailija
9/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipponen on kuin semmoinen vieteriukko joka aina silloin tällöin ponnahtaa laatikostaan toistelemaan ikivanhaa virttä pakkoruotsin auvoisuudesta.

Vierailija
10/10 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:08"]

[/quote]

Tai kukaan suomalainen ottaisi vastaan Arvo Ylppö -mitalin. Saman rotuopin kannattaja hänkin.

[/quote]

Jaetaanko tuollaista ylppö-mitalia suomen kielen tai suomalaisuuden vastaisesta työstä, kuten freudenthal-mitalia jaetaan?