17-vuotias tyttö haluaa mennä kaverin kanssa kahdestaan uimarannalle.
Voiko tuon ikäisen muka jo päästää ilman aikuista rannalle?
Kommentit (13)
Ei missään nimessä! Oletan, että sulla tullut vahingossa tuo 1 tuohon 7 eteen?
täh, ei missään nimessä... mitä edes moisia kyselet!
Onks sul kaikki mutterit tallella?
Ei missään nimessä, herranjestas! Itse olen 17v ja asun poikaystäväni kanssa, aina soitan vanhempani katsomaan mun perään jos menen ulos. :)
Oletkohan liian ylisuojelevainen? :D
Juu ei missään nimessä, itse menen mukaan kaikkialle baaria myöden.
T. Muksuni on 19
Joo. Mutta todella itse muistan että oli ystävä, koulukaveri, jonka vanhemmat eivät koko peruskoulun aikana sallineet, että tyttönsä tai sen sisarukset olisivat saaneet kävellä muuten kuin SUORAA reittiä kotiin. Siis ei saanut kävellä kavereiden kanssa kotiin, koska piti kävellä suoraan tietyssä ajassa kotiin ja kaverit olisi hidastaneet. Ei myöskään saanut oikaista oikopolkua pitkin reitillä. Oli ihan vitun ahistavat jutut kaverilla mktä kaikkea oli keilletty ja mitkä oli ohjeet. Ja aina vedottiin namusettin
Ei tuo kyllä käy. Jos vanhemmat eivät pääse uimarannalle mukaan, 17-vuotias voi oleskella kodin aidatulla pihalla. Vaatteiden on hyvä olla peittävät.
meillä kävi näin: meidän poika ja tyttöystävineen 16 ja 17 oliva menneet kahdestaan peräti yöuinnille viikonloppuna. Aamulla kertoivat ja näin kuivumassa olleista pyyhkeistä! Olisko pitänyt hirvitellä? Ei, en tehnyt niin kiva kun m
kävivät. Eipä ollut kukaan katselemassa.
Minäkin olin viime kesänä kahdestaan kaverini kanssa rannalla, ja olin silloin 11-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 06:31"]
meillä kävi näin: meidän poika ja tyttöystävineen 16 ja 17 oliva menneet kahdestaan peräti yöuinnille viikonloppuna. Aamulla kertoivat ja näin kuivumassa olleista pyyhkeistä! Olisko pitänyt hirvitellä? Ei, en tehnyt niin kiva kun m
kävivät. Eipä ollut kukaan katselemassa.
[/quote]
Mä olisin kyllä ahdistunut tuosta, olisi pitänyt hakea saikkua ja ehkä ihan kriisiapuakin. Oletko tarkistanut onko tytön immenkalvo vielä paikoillaan?
Onneksi kuitenkin olivat uimassa yöllä, että kukaan ei nähnyt. Mitä naapuritkin olisivat tuosta sanoneet?!
Joo mutta laita isoveli mukaan ja pue tyttö burkiniin niin kukaan ei katsele.
Muistan omasta nuoruudesta muutaman tyypit, jotka ei olisi saaneet tulla mihinkään, tehdä mitään ja kotiintuloajat oli naurettavia tyyliin klo 21 lukiolaisella.
Selvää oli ja aikuisena sen näki vielä paremmin, ettei kyseessä todellakaan ollut mikään suojelu vaan vanhempien roikkuminen lapsissaan. Yök.
Hmh,minunkaan äitini ei päästä rannalle ystävieni kanssa vaikka olen jo 35-vuotias..kurjaa!