Mitä veikkaatte, palaako Helmi kotoaan Dannyn luo jouluaterian keskustelujen jälkeen? Jos vanhemmat ja isovanhemmat ovat lukeneet haastattelut,
he varmaan jyrähtävät, että Kirkkonummelle ei ole takaisin menemistä. Vai mitä olette mieltä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei perhettä välttämättä kiinnosta asia sen kummemmin.
Silloin ovat kyllä todella välinpitämättömiä tyttärensä suhteen. Kumma, jos edes istuvat yhteisessä joulupöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin isänä soittaisin dannylle että lopettaa lasten piirityksen. Jos ei auttais vetäisin pappaa turpaan
Jos minä olisin Danny ja vastaisin puheluusi niin kehuisin kuinka tiukka tyttäresi on.
Erityisesti keskittyisin kehumaan tyttären kakkosta, joka ei ole vielä ehtinyt löystymään.
Milloinkahan Nelosella alkaa Dannyn ja Frederikin yhteisesti vetämä reality-show, jossa etsitään ”avustajaa” kokeneille viihdetaivaan kiintotähdille?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan Nelosella alkaa Dannyn ja Frederikin yhteisesti vetämä reality-show, jossa etsitään ”avustajaa” kokeneille viihdetaivaan kiintotähdille?
Niin, tämähän oli se ohjelma, jonka nimi on "Helmiä sioille".
Papparainen lupaili erikallekin yhtä sun toista uran kehitykseen ja kuinka kävi? Ei mitään hyötyä, päinvastoin. Jos helmi laskelmoivana opportunistina kuvittelee musiikkiuran alkavan Dannyn avulla, kannattaisi katella miten erikalla menee. Eikä kyse ole siitä, että olisi itse ryssinyt mahdollisuutensa. Dannylla on suuret puheet ja luulot itsestään. Ei mitään katetta lupauksilleen. Tyhjänpäiväinen höpöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ovat kyllä todella välinpitämättömiä tyttärensä suhteen. Kumma, jos edes istuvat yhteisessä joulupöydässä.
Apuahan se tyttö kaipaa. Vanhempiensa väliintuloa sekä kenties keskusteluapua.
Tuli ihan kylmät väreet kun Danny ja Armi lauleli tuossa videolla. D oli silloin naimisissa. Armilla jäi perhe perustamatta . Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että aikuisena ihmisenä Helmi tekee itse päätöksensä.
Joskus 19-vuotiaan vanhempien pitää tulla väliin, jos lapsi on menossa pahasti hakoteille.
Kun ei tiedä millanen perhe Helmillä on. Osaavatko olla tukena ja turvana, vai onko syynä huomionhakuun.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedä millanen perhe Helmillä on. Osaavatko olla tukena ja turvana, vai onko syynä huomionhakuun.
Niin. Pitääkö alkaa epäillä jotain tällaista, kun tämän on annettu jatkua näinkin pitkään.