Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaatte, palaako Helmi kotoaan Dannyn luo jouluaterian keskustelujen jälkeen? Jos vanhemmat ja isovanhemmat ovat lukeneet haastattelut,

Vierailija
25.12.2020 |

he varmaan jyrähtävät, että Kirkkonummelle ei ole takaisin menemistä. Vai mitä olette mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhettä välttämättä kiinnosta asia sen kummemmin.

Vierailija
22/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ovat kyllä todella välinpitämättömiä tyttärensä suhteen. Kumma, jos edes istuvat yhteisessä joulupöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin isänä soittaisin dannylle että lopettaa lasten piirityksen. Jos ei auttais vetäisin pappaa turpaan

Jos minä olisin Danny ja vastaisin puheluusi niin kehuisin kuinka tiukka tyttäresi on.

Erityisesti keskittyisin kehumaan tyttären kakkosta, joka ei ole vielä ehtinyt löystymään.

Vierailija
24/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan Nelosella alkaa Dannyn ja Frederikin yhteisesti vetämä reality-show, jossa etsitään ”avustajaa” kokeneille viihdetaivaan kiintotähdille?

Vierailija
25/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan Nelosella alkaa Dannyn ja Frederikin yhteisesti vetämä reality-show, jossa etsitään ”avustajaa” kokeneille viihdetaivaan kiintotähdille?

Niin, tämähän oli se ohjelma, jonka nimi on "Helmiä sioille".

Vierailija
26/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen lupaili erikallekin yhtä sun toista uran kehitykseen ja kuinka kävi? Ei mitään hyötyä, päinvastoin. Jos helmi laskelmoivana opportunistina kuvittelee musiikkiuran alkavan Dannyn avulla, kannattaisi katella miten erikalla menee. Eikä kyse ole siitä, että olisi itse ryssinyt mahdollisuutensa. Dannylla on suuret puheet ja luulot itsestään. Ei mitään katetta lupauksilleen. Tyhjänpäiväinen höpöttäjä.

Vierailija
27/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ovat kyllä todella välinpitämättömiä tyttärensä suhteen. Kumma, jos edes istuvat yhteisessä joulupöydässä.

Apuahan se tyttö kaipaa. Vanhempiensa väliintuloa sekä kenties keskusteluapua.

Vierailija
28/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan kylmät väreet kun Danny ja Armi lauleli tuossa videolla. D oli silloin naimisissa. Armilla jäi perhe perustamatta . Surullista. 

Vierailija
29/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että aikuisena ihmisenä Helmi tekee itse päätöksensä.

Vierailija
30/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että aikuisena ihmisenä Helmi tekee itse päätöksensä.

Joskus 19-vuotiaan vanhempien pitää tulla väliin, jos lapsi on menossa pahasti hakoteille.

Vierailija
31/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä millanen perhe Helmillä on. Osaavatko olla tukena ja turvana, vai onko syynä huomionhakuun.

Vierailija
32/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tiedä millanen perhe Helmillä on. Osaavatko olla tukena ja turvana, vai onko syynä huomionhakuun.

Niin. Pitääkö alkaa epäillä jotain tällaista, kun tämän on annettu jatkua näinkin pitkään.