Mitä veikkaatte, palaako Helmi kotoaan Dannyn luo jouluaterian keskustelujen jälkeen? Jos vanhemmat ja isovanhemmat ovat lukeneet haastattelut,
he varmaan jyrähtävät, että Kirkkonummelle ei ole takaisin menemistä. Vai mitä olette mieltä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuosta Dannysta ole siinä perheessä puhuttu jo.
Dannyn ulostulot suhteen laadusta ovat tulleet vasta hiljattain.
Varmasti on puhetta siitä pysyykö Iso D:llä enää kalu pystyssä vai joutuuko kuinka paljon suulla avittaan.
Mä ainakin isänä soittaisin dannylle että lopettaa lasten piirityksen. Jos ei auttais vetäisin pappaa turpaan
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin isänä soittaisin dannylle että lopettaa lasten piirityksen. Jos ei auttais vetäisin pappaa turpaan
Jos minä olisin Danny ja vastaisin puheluusi niin kehuisin kuinka tiukka tyttäresi on.
Kyseessä on kuitenkin täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen niin tuskinpa mitkään "jyrähtelyt" paljon haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on kuitenkin täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen niin tuskinpa mitkään "jyrähtelyt" paljon haittaa.
Kyllä monissa perheissä vanhemmilla on käskyvaltaa lapsiinsa vielä yli kaksikymppisiksikin.
Näyttäisi Helmi vievän tuossa suhteessa. Kuvia instaan ja sydämiä, itse halusi Dannylle töihin ja päätti jäädä, kovin on tyttö aktiivinen. Älkää Dannyä syyttäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin Danny ja vastaisin puheluusi niin kehuisin kuinka tiukka tyttäresi on.
Sit toteutuisi vika lause. Ei mitään ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit toteutuisi vika lause. Ei mitään ongelmaa
Miksi olet niin väkivaltainen? Dannyn ja tyttäresi suhde olisi kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et hakkaisi Dannya vaan Danny heittäisi rollaattorinsa nurkkaan ja hakkaisi sut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu?
Dannyn mielestä heidän suhteensa kuuluu koko Suomen kansalle. Myös sen laatu. Ja tulevaisuudennäkymät. Sen verran kärkkäästi on haastatteluja antanut.
Viimeistään jos isovanhemmat ja vanhemmat lukisivat näitä ketjuja, alkaisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mummo, Danny tekee minusta tähden!"
"Puhut totta tyttökulta.
Mummikin olisi halunnut nuorena tähdeksi, mutta joutui naimisiin.
Ole sinä viisaampi ja pyllistele Dannylle vienosti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et hakkaisi Dannya vaan Danny heittäisi rollaattorinsa nurkkaan ja hakkaisi sut.
Skywalker kaivaisi valosapelinsa naftaliinista ja tekisi sinusta silppua typykän hihkuessa taustalla tisut tärähdellen.
Eiköhän tuosta Dannysta ole siinä perheessä puhuttu jo.