Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä, edes jouluna

Parisuhteeseensa kyllästynyt N37
25.12.2020 |

Miten teillä jouluseksi eroaa arkisesta seksistä? Miten saisi miehen yllätettyä oikein kunnolla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vieraan paneminen voisi yllättää oikein kunnolla.

Vierailija
2/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miten eroaa no ei mitenkään. Eli taas oltiin ihan rauhallisesti koskematta toisiimme. Yritin alkaa kosketella kun oli vielä vaatteet päällä.

Lapset ovat lähes aikuisia kaikki ja yhdessä perheen voimin tehtiin joulua, joten ei varmaan pitänyt rasittaa. Lahjaksi sain yhteiseen syöntiin tarkoitetun juustotarjottimen, lapsilta toki sain muutakin. Vaimoa olin muistanut perinteisellä pehmeällä paketilla ja toivelistalla olleella henkilökohtaisella paketilla.

Ilmoitus oli tyly, ettei kiinnosta ja väsyttää. Lähes vuoden olen yrittänyt suhtautua rauhallisesti ja niellyt kiukkuni, nyt katkesi sekin. Annoin tulla julki mitä ajattelen. Varsinkin kun rouva on koko vuoden ollut töissä viikot ja etäosuudenkin teki työpaikkakunnalla, jäänyt joskun viikonlopuiksikin sinne.

Kohti tulevaa vuotta uusin eväin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun vieraan paneminen voisi yllättää oikein kunnolla.

Vieraissa käynti olis kiva jouluylläri!

Vierailija
4/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miten eroaa no ei mitenkään. Eli taas oltiin ihan rauhallisesti koskematta toisiimme. Yritin alkaa kosketella kun oli vielä vaatteet päällä.

Lapset ovat lähes aikuisia kaikki ja yhdessä perheen voimin tehtiin joulua, joten ei varmaan pitänyt rasittaa. Lahjaksi sain yhteiseen syöntiin tarkoitetun juustotarjottimen, lapsilta toki sain muutakin. Vaimoa olin muistanut perinteisellä pehmeällä paketilla ja toivelistalla olleella henkilökohtaisella paketilla.

Ilmoitus oli tyly, ettei kiinnosta ja väsyttää. Lähes vuoden olen yrittänyt suhtautua rauhallisesti ja niellyt kiukkuni, nyt katkesi sekin. Annoin tulla julki mitä ajattelen. Varsinkin kun rouva on koko vuoden ollut töissä viikot ja etäosuudenkin teki työpaikkakunnalla, jäänyt joskun viikonlopuiksikin sinne.

Taitaa rouvalla olla toinen muualla.

Vierailija
5/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi erota eikä kärsiä toisen haluttomuudesta.

Aika irrottautua kaksinaismoralismista.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3973687/mielenkiintoisia-nakemyksia-avo…

Vierailija
6/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin eilen saada seksiä, mies nukkui mieluummin.. Tunnen itteni ihan paskaksi.

Hän ei voi työväsymykseenkään vedota. Telkkaria tuijottaa vaan. Niin minäkin, vaikka mieluummin muuta tekisin.

Vierailija
7/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtuaalinen voimahalaus ja lämmin suukko poskellesi. En tiedä viestistä koko tilannettasi, mutta naisena joka on elänyt rakkaudettomassa suhteessa pystyn ehkä samaistumaan vähän. Erosin ja nyt usean vuoden kuluttua erosta olen ihanassa, hellässä ja läheisessä suhteessa jossa toimii niin seksi kuin keskinäinen kunnioituskin. Toivon että saatte joko keskusteluyhteyden toisiinne tai eron ja uusia mahdollisuuksia. Suosittelen kuitenkin mahdollisen eron jälkeen käymään itsekseen läpi miten suhde meni tuohon, niin osaat jatkossa joko lukea vaaranpaikat tai yhdessä toisen kanssa selvittää asiat.

Olet arvokas ihminen ja toivon että saat lämpöä, läheisyyttä ja tunnet itsesi halutuksi. Ota se tavoitteeksi äläkä tyydy vähempään.

8/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Seksi, mitä se on? Ai niin sellaista jota ihmiset harrastavat parisuhteessa joka toimii..

Meillä ollut seksiä heinäkuussa 2014 ja olen koittanut puhua, vaimo pakenee toiseen huoneeseen tms. Menee lukkoon, ei puhu asiasta lainkaan.

Eikä ole toista miestä kuvioissa kun ei käy missään iltaisin tms. Minullakaan ei ole ollut toista.

No tälle syksylle tapasin erään todella hurmaavan ja ihanan naisen. Kaikki synkkää hyvin, ajatusmaailmaa myöten. Ei olla sekstailtu vaikka mieli on tehnyt kummallakin mutta kumpikin ollaan tahoillamme naimisissa... No ensi vuonna jos kaikki menee suunnitelmiemme mukaan olemme samassa talossa ja yhdessä. Minun lapsista toinen on aikuinen ja toinen murrosikäinen. Hänellä on kyllä paljon nuoremmat lapset. Hän on saanut minut huomaamaan että on elämällä muutakin tarjottavaa kuin tämän hetkinen olotila..

Vierailija
9/13 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welku kirjoitti:

Hmm.

Seksi, mitä se on? Ai niin sellaista jota ihmiset harrastavat parisuhteessa joka toimii..

Meillä ollut seksiä heinäkuussa 2014 ja olen koittanut puhua, vaimo pakenee toiseen huoneeseen tms. Menee lukkoon, ei puhu asiasta lainkaan.

Eikä ole toista miestä kuvioissa kun ei käy missään iltaisin tms. Minullakaan ei ole ollut toista.

No tälle syksylle tapasin erään todella hurmaavan ja ihanan naisen. Kaikki synkkää hyvin, ajatusmaailmaa myöten. Ei olla sekstailtu vaikka mieli on tehnyt kummallakin mutta kumpikin ollaan tahoillamme naimisissa... No ensi vuonna jos kaikki menee suunnitelmiemme mukaan olemme samassa talossa ja yhdessä. Minun lapsista toinen on aikuinen ja toinen murrosikäinen. Hänellä on kyllä paljon nuoremmat lapset. Hän on saanut minut huomaamaan että on elämällä muutakin tarjottavaa kuin tämän hetkinen olotila..

Tuttu kuvio, oman parisuhteen ongemakohtia ei saada eteenpäin ja vuosien kylästymisen jälkeen katsotaan ulkopuolelle.

Löytyi toinen vastaavassa tilanteessa oleva, hauskaahan se oli huumassa hetken kun ei tarvinnut elää arkea.

No ei siitä pitkää iloa tullut. Sitten eron jälkeen aikanaan löytyi ja muodostui uusperhekuvio.

Vaikka aluksi vaikutti auvoiselta, pitemmässä juoksessa uusperheen kuviot saattavat muodostua raskaiksi. : (

Vierailija
10/13 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welku kirjoitti:

Hmm.

Älä toimi kulppanisi seläntakana! On todella surullista että joudut elämään ilman läheisyyttä, mutta eron petaaminen ja uuden suhteen hankkiminen kesken kaiken on todella väärin. Älä sinä toimi väärin vaikka puolisosi toimisi. Kerro heti hänelle ettet pysty elämään seksittömässä suhteessa ja koska aiheesta ei ole voitu keskustella, olet päättänyt erota. Jos vaimo kysyy onko muita kuvioissa, sano rehellisesti että olet ihastunut toiseen mutta olet valmis käsittelemään teidän eron esim pariterapiassa ennen uutta onnea. Se ei tarkoita että kannattaa jäädä suhteeseen, mutta kunnioituksesta vaimoa kohtaan haluat päätöksen teidän suhteelle ennen uutta ja annat vaimolle mahdollisuuden selvitellä omia lukkojaan ja kertoa oma näkemys jos hän haluaa.

Vierailija
11/13 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, eipä seksiä ollut tänäkään jouluna...

Jotenkin noihin haluihin vaan vaikuttaa kaikenlainen muu nalkuttaminen / ohjeistaminen arkena. Mielummin teeskentelee nukkuvaa kun vaimo tulee sänkyyn. Ihan sama mitä tekee, niin kaikki on väärin (pyykit kuivumassa väärin, tiskikone täytetty väärin, ....). Jotenkin vaan tuntuu ettei osaa mitään, edes olla lasten kanssa oikein.

Nyt tein päätöksen, että muutan omaan kämppään. Pitkään parisuhteeseen uudelleen ryhtyminen on kyllä ison kynnyksen takana. Mielummin etsii jatkossa vaan jouluseksiä ja toki tietysti muutakin seksiä uusien kumppaneiden kanssa. Jospa omatkin halut taas löytyisi jostain.

Vierailija
12/13 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi luottaa ihmiseen joka on pettänyt puolisoaan. Kertoo vain sen että hän on vaikeuksien edessä tai tilaisuuden tullessa valmis pettämään.

Te jotka olette tulleet petetyksi ja jättäneet sen vuoksi suhteen:  Ex pettää uusissakin suhteissa suhteissaan ennemmin tai myöhemmin.

Pettämiseen voi olla paljon syitä, jotka ovat hyvin ymmärrettäviä. Silti on parempi pistää lusikat jakoon tai vähintään tehdä toiselle selväksi tilanne.

Vierailija
13/13 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ole seksiä, niin ei se eroa. Alkaa olla toista kuukautta taas viime kerrasta ja sitä ennen taas saman verran. Stressi, pääkipu, väsymys, minun väsymys, telkkari, sohva, puhelin, menkat, ei vaan huvita, siinäpä syitä että miksei nyt. Yleensä aina myös on väärä aika puhua asiasta ja silloin joskus kun ei ole, ainoa mitä toteaa on että ois kiva useammin harrastaa seksiä. Mutta ei nyt huvita vaan joskus toiste...