Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Classy Jose - näin korostat poveasi postaus

Vierailija
25.05.2014 |

http://classyjose.blogspot.fi/2014/05/miten-voit-korostaa-poveasi.html

Onko tuo "hauska" vitsi vai onko ihan tosissaan? Lens vedet suusta tota lukiessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nähnyt mitään hauskaa tuossa. Kaunis tyttö. :)

Vierailija
22/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:51"]Onko tuo sana classy blogin nimessä sarkasmia?
[/quote]

Valitettavasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, god. Järkyttävää.

Vierailija
24/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on muutama parempikin povenkohotus vinkki, joita käytän, vinkkaan ne sitten josksu omalle tyttärelleni jos sillä on tällaisia pulmia.

Vierailija
25/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Itse en ole sen tyylinen tai ikäinen että baareihinkaan enää laittaisin tyrkkypursolookkia, mutta 20 vuotta sitten käytin aika samantyylisiä juttuja kuin Classy Jose mainitsee. Lisäksi teippasin joskus ilmastointiteipit tissien sivuilta/vyötäröltä ristiin niin että tissit kohosti ja meni lähemmäs toisiaan... 

Minusta ihan tavallista että nuoret naiset viihteelle lähtiessään haluaa korostaa tissejään ja olla seksikkäitä. Ei tuossa nyt mitään kauhisteltavaa ole. Pitäitikö niiden olla klassisen tätimäisen tyylikkäitä sitten yökerhossakin?

Vierailija
26/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:39"]

Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Itse en ole sen tyylinen tai ikäinen että baareihinkaan enää laittaisin tyrkkypursolookkia, mutta 20 vuotta sitten käytin aika samantyylisiä juttuja kuin Classy Jose mainitsee. Lisäksi teippasin joskus ilmastointiteipit tissien sivuilta/vyötäröltä ristiin niin että tissit kohosti ja meni lähemmäs toisiaan... 

Minusta ihan tavallista että nuoret naiset viihteelle lähtiessään haluaa korostaa tissejään ja olla seksikkäitä. Ei tuossa nyt mitään kauhisteltavaa ole. Pitäitikö niiden olla klassisen tätimäisen tyylikkäitä sitten yökerhossakin?

[/quote]

Oikeasti? En siis mitenkään paheksu jos näin joku tekee, mutta en itse vaan tunne ketään joka tällaisia virityksiä olisi väsäillyt, "pahimpana" taitaa olla joku bombshellien käyttö. Mutta ihan hauska tietää, eipä tarvitse potea pahaa mieltä omista tisseistä, jotka eivät ole sellaiset pallot luonnostaan kun tietää millaisia teippiviritelmiä niissäkin voi olla takana :)

Vierailija
27/27 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on todella isot rinnat ja haaveilen pienennysleikkauksesta, joten tuo postaus ei ollut itseäni varten. yksi ystäväni taas on todella pienirintainen ja varmasti hyötyisi osasta vinkeistä. onhan ne melko naurettavia, mutta jos joku saa noilla keinoilla itselleen paremman olon edes yhdeksi baari-illaksi niin eikai se ole muilta pois. harva meistä vaan on itseensä täysin tyytyväinen ilman mitään jippoja. minä ja kaverini olemme todella epävarmoja rinnoistamme, kuitenkin täysin päinvastaisista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme