Nainen, millainen miehen pitää olla että uskallat nojata häneen ja pitää ikään kuin kallionasi?
Kommentit (10)
Munaa saa milloin haluaa mieheltä.
Selvänä sen ainakin pitäisi olla jotta siihen uskaltaa nojailla
Ei mene puolustuskannalle kun kerron miltä minusta tuntuu. Lohduttaa silloin kun minä sitä tarvitsen, halaa, on rauhallinen. Uskaltaa itsekin olla haavoittuvainen, näyttää tunteensa. Ei koe uhkana egolleen sitä että olen itsenäinen nainen joka osaa kaikenlaista, vaikka vaihtaa auton renkaat. Mies jonka lähellä minun ei tarvitse olla vahva ja pärjäävä, kun hän on niin turvallinen että voin vaan olla ja keskittyä olemaan ihana nainen ja rakastamaan häntä.
Mieleltään terve, päihde ongelmaTON, töissä ja elämä sekä talous hallinnassa. Ei vanhus ja heikko tai valtavan ylipainoinen. Hyvät käytöstavat ja osaa keskustella.
Vakaa, hyvä itsetunto, sellainen ettei uhriudu tai ole passiivisaggre. Osaa ilmaista mitä haluaa ja kestää pettymyksen jos ei sitä saa.
Osaa myös sanoa jos ei ole minuun tyytyväinen tai jokin ei käy eikä vaadi asioista avautumiselle täysin steriiliä ja epäsuhtaista asetelmaa (esimerkiksi että jos hän kertoo jotain ikävää vaikka mokailuistaan tai sanoo minulle jotain mistä en ilahdu, minun kuitenkin pitäisi ottaa se vastaan kuin äiti tai terapeutti, etten riko herkkää mimosaa omaamalla omia pettymyksen tai vihan tunteita). Saa hyvinkin ottaa omaa aikaa tai suuttua tai turhautua minuun jos töppäilen.
Eli suoraselkäinen, vakaa, turvallinen. Ei ole kanssani jos ei halua olla vaan lähtee jos en kelpaa.
Olen ollut välttelevän lusmun kanssa ja sitten vakaan ja terveitsetuntoisen miehen kanssa. Ero ollut kuin sammakolla ja ihmisellä vaikka tuo välttelevä valehtelija ei toki ollut osaansa valinnut vaan rankat taustat. Häneen ei voinut luottaa eikä tukeutua ja hän suuttui siitäKIN :(
Hyväsydäminen, rakastava, uskollinen, oma elämä järjestyksessä ja ei uskovainen, vaikka osaan arvomaailmasta uskonnot vaikuttanut eli mieluummin agnostikko. Fyysisesti sopiva ja melko terve. Ei tupakoi tai käytä päihteitä. Ymmärtää, että naiset ovat vahvoja, eivätkä tarvitse miestä yhdeksi lisälapseksi. Naiset vain ovat heikoilla kun ovat raskaana, synnyttävät, imettävät ja ovat äiteinä, jolloin siitähän kuuluu kantaa oma osuutensa vastuusta perheessä, jotta nainen kukoistaisi.
Vakaa, luotettava ja hyväsydäminen. Mies, joka on minun puolellani ja seisoo rinnallani. Jonka edessä voin olla ihan vain oma epätäydellinen itseni.
Alle 100 k€/v tuloilla mies ei ole peruskallio, vaan löyhä savimaa.
Siinä menee mun raja.
N22