Taidan olla väkivaltainen ihminen
Tapasimme sukulaisten kesken ulkosalla. Nähdessään minut veljeni heitti minua lumipallolla. Minua se ärsytti niin paljon, että huitaisin häntä olkavarteen. Taisin vielä huutaa jotain, että "miksi kiusaat ja pilkkaat minua aina, eikö se lopu ikinä" ja aloin melkein itkeä. Veli pyyteli anteeksi.
Ihan aikuisia ihmisiä olemme molemmat. Tosi outo tilanne. Mielipiteitä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Se kuka aloittaa ottaa itse aina riskin kostosta. Aloittaja on se kaiken pahan alku ja juuri. Ei hän, joka puolustaa itseään. Et sinä ehkä ole kovin väkivaltainen ihminen, ehkä et vaan niin lapsenmielinen kuin veljesi. Kuulostaa siltä kuitenkin, että taustalla on nyt muutakin kuin yksi lumipallo. Veljesi kuitenkin pyysi anteeksi, joten ei hän sinua halunnut oikeasti satuttaa. Tietäisitpä miten vaikeaa se narsisteille on.
Jos ei halua satuttaa, mitä ihmettä tuon käytöksen takana sitten on? Ettei vain olisi pieni ripaus vallankäyttöä ja ilkeyttä mukana? Hänelle on varmasti ilmaistu vuosien aikana useita kertoja, että hänen käytöksensä ei ole kenenkään mielestä hauskaa - ja silti se vain on jatkunut. Ilmeisesti hän jollain tasolla nauttii siitä, että saa muut ärsyyntymään.
- ap
On melko tyypillistä ja yleistä, että ns. huumori onkin kiusaamista. Veljesi on kiusaaja.
Tuollaista jälkeä syntyy, kun tosikko kohtaa huumorintajuisen.
Vierailija kirjoitti:
Heitteletkö naapureitasi lumipalloilla? Tai pomoasi?
Vierailija kirjoitti:
Siis kumpi oli tosikko ja kumpi huumorintajuinen? Jos kerran lumipallojen heittely on huumoria, miksei nyrkillä huitaisu voisi olla huumoria?
Entä jos minä olisin heittänyt veljeäni koiranpaskalla? Tai lyönyt nyrkillä naamaan jo ennen sitä lumipalloa? Koska huumoriahan se vain on hehhehheh höhöö. Ei leikistä saa suuttua!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hermoheikko ja uhriuduit tuossa tilanteessa oikein Pohjanmaan mitalla.
Niin taidan olla. Mutta onko sinusta asiallista heittää ihmistä lumipallolla tervehtiessä? Minusta ei. Lisäksi veljeni naljailee aina kaikille, vääntää kaikesta asiatonta vitsiä ja harrastaa juuri tuota lumipallojen heittelyä ja muuta lapsellista. Mielestäni hänen käytöksensä on pitkälti sitä, että hän loukkaa ihmisiä huumorin varjolla.
- ap
Huhhuh olisit varmaan jo arkussa, jos olist siskoni. Noin heikoilla hermoilla varustettu ihmispolo ei täällä pärjää. Otahan bentsoja ja sedatoi itsesi tuttuun ja turvalliseen eskapismiin.
Mä potkaisin miehen ruivit kuistilta alas kun hän ei opeta vieraita lapsia kysymään, sopiiko tulla, kun minä olin käymässä heillä ja viettämässä aikaani lasteni kanssa. En siis asu heillä, koska mulla meni hermo täysin siihen, että mies antaa lasten tehdä mitä haluaa ja tunsin itseni hirveäksi kiusaajaksi, kun se häiritsi minua.
Et ole väkivaltainen. Kyllä itseään saa puolustaa. Se, joka heittää toista lumipallolla, on lapsellinen pösilö. On ihan reilua antaa sellaiselle hiukan takaisin, jos se vaikka oppisi, ettei toisia kohdella miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä potkaisin miehen ruivit kuistilta alas kun hän ei opeta vieraita lapsia kysymään, sopiiko tulla, kun minä olin käymässä heillä ja viettämässä aikaani lasteni kanssa. En siis asu heillä, koska mulla meni hermo täysin siihen, että mies antaa lasten tehdä mitä haluaa ja tunsin itseni hirveäksi kiusaajaksi, kun se häiritsi minua.
Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa "ruivit"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hermoheikko ja uhriuduit tuossa tilanteessa oikein Pohjanmaan mitalla.
Niin taidan olla. Mutta onko sinusta asiallista heittää ihmistä lumipallolla tervehtiessä? Minusta ei. Lisäksi veljeni naljailee aina kaikille, vääntää kaikesta asiatonta vitsiä ja harrastaa juuri tuota lumipallojen heittelyä ja muuta lapsellista. Mielestäni hänen käytöksensä on pitkälti sitä, että hän loukkaa ihmisiä huumorin varjolla.
- ap
Huhhuh olisit varmaan jo arkussa, jos olist siskoni. Noin heikoilla hermoilla varustettu ihmispolo ei täällä pärjää. Otahan bentsoja ja sedatoi itsesi tuttuun ja turvalliseen eskapismiin.
Miten niin arkussa? Uhkailetko ihmisiä väkivallalla vai ajatko heidät itsemurhaan, vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa vetäistä herneen nenukkiin minkä tahansa syyn varjolla.
Drama-Sincc
Saako sinua heitellä lumipalloilla? Kun huumoriahan se vain on, hehee höhöö? Entäs jos heittäjä on tuntematon, vieläkö naurattaa? Hehee!
Olet nainen. Sinut on luotu tuollaiseksi.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinun mielenterveytesi ongelma ei liity mitenkään ap:n asiaan. Äitihullu löytää AINA tekosyyn omia ketjun kuin ketjun narsismillaan. Menepä potkimaan niitä ruuveja ja pysy siellä äläkä tunge muiden ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen. Sinut on luotu tuollaiseksi.
mies52v
Ja sinä olet keski-ikäinen miehenkuvatus, joka ei tietenkään voi ottaa mitään vastuuta omasta käyttäytymisestään palstalla. Lopeta lapsellisuutesi tai hakeudu hoitoon.
N51
Mutta tuossahan oli ihan hyvä syy vetäistä herne nenään.