Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muilla Lotan ja papan koronalaulut?

Vierailija
25.12.2020 |

Miehen sukulaiset on jotenkin niin innoissaan niistä. Jos ketään nähdään sukulaiset (+60v) laittavat niitä kuulumaan ja nyt jo nuoremmatkin jakavat niitä joka paikassa 👹

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teennäinen Lotta

On

Vierailija
22/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin häiritsee se Lotta. Lontoossa ei taida musiikkiteatteri koulussa (vai mikä se nyt olikaan) olla kovin korkea taso jos hänet on sinne hyväksytty sillä laulutaidolla joka videoissa ilmenee. Muutenkin hänessä on jotain joka ei tee minuun vaikutusta.. En sano tätä ilkeyttäni, sanon vain rehellisen mielipiteeni. Arvostan hänessä kuitenkin sitä tekemisen meininkiä, oli hänen tarkoitusperänsä kuinka egoistista hyvänsä. On hyvä piirre ihmisessä että uskaltaa asettaa itselleen tavoitteita ja pyrkiä sinnikkäästi niitä kohti. Kukapa meistä ei tarttuisi menestyksen kahvaan jos sellainen käteen tarjotaan.

Mutta joo, Lotan ja papan setissä on ihan hyvän vaikutuksenkin elementtejä, moni on varmasti saanut iloa arkeensa videoistaan, mutta Lotassa on joku juttu josta en pidä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva, että Lotta ja pappa tuo lauluillaan ja jutuillaan iloa ennen kaikkea iäkkäille ihmisille. Monissa vanhainkodeissa ja hoivakodeissa heitä tykätään katsoa ja nyt alkaa vielä Koti TV: ssä, telkkarissa, näkymään heidän laulujaan.

Ihan hyvä ilmiö ja monelle tästä on tullut tärkeä asia.

Vierailija
24/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta luulee selvästi olevansa parempi laulaja ja näyttelijä kuin onkaan. En osaa kuvailla tarkemmin, on vaan itse niin kovin varma siitä, mitä kaikkea osaa, nyt tituleeraa itseään jo kirjailijaksikin.

Koskakohan törmää kovaan maailmaan ja sen realiteetteihin.

Lotta tekee sisältöä papan kanssa nyt siksi, että jotain tekemistä piti olla ja nauttii nyt kun pääsi julkisuuteen Suomessa ja sitä kautta aukesi mm. tuo "kirjailijan" ura.

Papan puolesta olen jo pitkään ollut kauhuissani, mitä tapahtuu kun Lotta jonain päivänä lähtee takaisin Lontooseen eikä käsitä mitä se papalle aiheuttaa. Pappa on selvästi nuorentunut ja piristynyt kun on ollut seuraa ja tekemistä, mutta se hetki tulee olemaan todella hankala ja kipeä kun Lotta lähtee taas vaan "minä-minä-minä"-asenne edellä ulkomaille.

Vierailija
25/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kieltä tuo otsikko on? Mutta ei ärsytä Lotta ja pappa, tosin en heitä mitenkään seurailekaan.

Vierailija
26/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lotta ole papan huoltaja eikä vastuussa hänestä! Ihme asenne teillä. Lotta on varmasti tuonut paljon iloa papan elämään eikä pappa toivo että Lotta istuu papan loppuelämän papan kanssa kahvittelemassa.

Vierailija
27/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan synnyttämä ilmiö. Suhteuta siihen. Hän tuo iloa niille jotka tykkäävät katsoa ja kuunnella heitä.

Anna olla, tarviiko ärsyyntyä - eihän ole pakko seurata? Itsekään en sitä tee, mutta varmaan piristää monia vanhuksia ainakin.

Vierailija
28/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhukset, asiakkaani, tykkäävät heistä ja iloitsevat. Se on jo riittävästi.

Kyllä minuakin joku Lotassa pikkuisen tympii, mutta ihana jos tuo iloa papalle ja muille vanhuksille.

Vierailija
29/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä tuottaa iloa ja hyvää mieltä, tällaisena aikana, on hyvää ja toivottavaa. Se joka kokee että ei tarvitse tätä tai tykkää jostain ihmisestä, voi pysyä pois siltä kanavalta ja lauleskella jotain muuta. Fiksu ihminen toimii näin eikä marise vauvapalstalla: "mutta kun MINÄ  en tykkää...". Kaikki ei ole sinua varten tehty, maailmassa on reilut 7 mrd muutakin ihmistä.

Vierailija
30/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ärsytä ! Päinvastoin, heitä on todella ilo kuunnella ja katsoa,esittävät aivan ihania biisejä ja hyvin. Heistä tosi moni saa piristystä päivään, toivon heille kaikkea hyvää, heidän juttunsa on todella piristävää kaiken maailman joikumis ja hyppimis vidoiden yms sijaan.

Vierailija
31/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää (mutta ei kuitenkaan varsinaisesti ärsytä) ihmiset, jotka ärsyyntyvät sellaisesta, minkä pystyy erittäin helposti sulkemaan halutessaan pois omasta elämästään.

Vierailija
32/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä tuottaa iloa ja hyvää mieltä, tällaisena aikana, on hyvää ja toivottavaa. Se joka kokee että ei tarvitse tätä tai tykkää jostain ihmisestä, voi pysyä pois siltä kanavalta ja lauleskella jotain muuta. Fiksu ihminen toimii näin eikä marise vauvapalstalla: "mutta kun MINÄ  en tykkää...". Kaikki ei ole sinua varten tehty, maailmassa on reilut 7 mrd muutakin ihmistä.

Sama oikeus on KAIKILLA täällä jakaa mielipiteensä Lotta ja pappa showsta. Se ei ole yksin sinun oikeutesi. Muista itsekin ne miljardit muut ihmiset. Jos joku ei jaa kanssasi samoja mielipiteitä - just deal with it.

Vierailija
33/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta ja pappa ovat aivan ihania. Minä en ymmärrä miten he voivat ärsyttää ketään. Iloista meininkiä ja hyvää musiikkia esittävät, kuuntelen joka päivä.ps.en ole vanhus

Vierailija
34/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja piristävä toi heidän juttunsa tänä aikana. Mutta Lotan "minä ego edellä" ja itsensä jatkuva korostaminen ja ylentäminen ym. ei vaikuta oikein älykkäältä.

Mitähän sille on sattunut kun vaikuttaa niin traumaattiselta, pappakin kysyi sitä yhdessä jaksossa.

Vierailija
35/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lilistä enemmän on jotenkin jalat maassa-tyyppiä. Parempi laulaja ja kauniimpi katsella.

Vierailija
36/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään koko tilistä on tullut suosittu, kun tällaisia avauksia tulee, että ärsyttää.

Vierailija
37/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta luulee selvästi olevansa parempi laulaja ja näyttelijä kuin onkaan. En osaa kuvailla tarkemmin, on vaan itse niin kovin varma siitä, mitä kaikkea osaa, nyt tituleeraa itseään jo kirjailijaksikin.

Koskakohan törmää kovaan maailmaan ja sen realiteetteihin.

Lotta tekee sisältöä papan kanssa nyt siksi, että jotain tekemistä piti olla ja nauttii nyt kun pääsi julkisuuteen Suomessa ja sitä kautta aukesi mm. tuo "kirjailijan" ura.

Papan puolesta olen jo pitkään ollut kauhuissani, mitä tapahtuu kun Lotta jonain päivänä lähtee takaisin Lontooseen eikä käsitä mitä se papalle aiheuttaa. Pappa on selvästi nuorentunut ja piristynyt kun on ollut seuraa ja tekemistä, mutta se hetki tulee olemaan todella hankala ja kipeä kun Lotta lähtee taas vaan "minä-minä-minä"-asenne edellä ulkomaille.

Huh, miten kateellinen kommentti!

Vierailija
38/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin niistä ensin, mutta sitten selvisi, että tuolla Lotalla on pitkä somettajatausta. Meni vähän maku, etenkin nyt kun puhuu suunnitelmistaan ja unelmistaan, jotka tällä tavoin papan avulla saadulla julkisuudella meinaa toteuttaa. Tulee papasta vähän hyväksikäytetty olo, ja Lotan tekopirteys ärsyttää.

Vierailija
39/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä koska en kuuntele niitä. Suosittelen muille samaa jos alkaa ärsyttämään.

Vierailija
40/82 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää (mutta ei kuitenkaan varsinaisesti ärsytä) ihmiset, jotka ärsyyntyvät sellaisesta, minkä pystyy erittäin helposti sulkemaan halutessaan pois omasta elämästään.

Tämä. Jos korona-aikaan joku tekee jotain, josta tulee hyvää mieltä niin eikös "ärsytä" sitten..

Pakkoko on katsoa:)