Ärsyttääkö muilla Lotan ja papan koronalaulut?
Miehen sukulaiset on jotenkin niin innoissaan niistä. Jos ketään nähdään sukulaiset (+60v) laittavat niitä kuulumaan ja nyt jo nuoremmatkin jakavat niitä joka paikassa 👹
Kommentit (82)
En saa Lottaa mielestäni Ihana ..
Ei ole tullut vastaan missään, eli en ole nähnyt tai kuullut. Ei ärsytä.
Ei mua ärsytä kyllä yhtään. Antaa niiden tehdä mitä huvittaa. Mä en tollasta sontaa kuuntele. Epävireinen vaari yrittää täristä jotain ulos itestään ja sit lapsenlapsi siinä komppaa. Ei toimi mulle. On parempaakin musaa tarjolla.
Mikä h e l v e t i n Lotta ja pappa.
Niinpä mikä ärsyttää sekö kun joku on keksinyt korona aikana viihdyttää muita, laulaa kertoa ajankohtaisia asioita miltä ne itsestään tuntuu ja saada vastakaikua ihmisten pohtimaan näitä vaikeitakin asioita. Pappa on kertonut vaietuista evakko tarinoitaan joista ei moni ikä ihminen ei vielä tänä päivänäkään kerro läheisilleen ne ovat arkoja aiheita ja monissa tapauksissa vaietaan. Minä nostan hattua niin papalle kuin Lotalle että ovat tuoneet nämä monet laulut ja tarinat tällä tavalla kaikille kuunneltavaksi ja moni yksinäinen, ikäihmisille nämä ovat päivän kohokohtia jotka jossain kohdin koskettavat heitä ja myös meitä muita jotka annamme arvoa. Ne keitä ärsyttää ei tarvitse valittaa sillä maailma on jo muutenkin epävarma ja nämä jos mitkä tuovat iloa ja hyvää mieltä eikä ärsytä. Nautitaan siitä mitä meille on tarjolla hyvä mieli ei maksa mitään. Toivottavasti he jaksavat tehdä tätä pitkään eivätkä pahoita mieltään niistä jotka löytävät negatiivisia asioita heidän unelmistaan, ilostaan ja laulustaan🙏🤗
Papalle pitäisi antaa enemmän tilaa eikä niin että tämä sivulla istuva hämmentää kaiken aikaa. Minun käy sääliksi pappaa koen että hän olisi jotenkin alisteisessa asemassa/tossun alla. Pappa haluaisi jutella enemmän varmaankin ja varmaan vapautuneemminkin. Mitäpä jos papalle annettaisiin mahdollisuus tehdä juttua yksin varmaan olisi kovin ilahtunut asiasta.💛
On todella teennäinen persoona. Epäaito ja epätodellinen monin tavoin. Papalle pitäisi antaa enemmän tilaa ja kuulla häntä. Niin pintaliitoista meininkiä aiemmin oli enemmän jalat maassa. Pappa voisi enemmän lauleskella yksinään ja hän osaa lauluihin myöskin eläytyä tunteella. Miten olisi joku lisäduo-kuoro🙂. Papallekin vaihtelua🙂
Vierailija wrote:
Hyvin ärsyttäviä ovat
Jotenkin outo yhtälö tämä kyseinen duo. Toinen keikkuu ja kimittää,yrittää enemmän kuin mitä on. Toinen osaa käyttäytyä paremmin,mutta olen huomannut että olisi jokseenkin vaivaantunut toisen keikkumisesta ja yli"vireydestä"/?*
Minulle jotenkin ei "käy" lotan ääniala. Hän ehkä yrittää peittää papan mahdollisia virheitä, en ole erikoisen musikaalinen.
Ihan hyvin on lotta työllistänyt itsensä ja kehittänyt uran, 10 pistettä siitä. Ehkä vähän teennäisen pirteä mutta se on ymmärrettävää videoidessa.
Pappa on symppis.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ärsyttäviä ovat
Samaa mieltä todellakin🤥.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teennäinen Lotta
On
Niin imelää,teennäistä.Äänenkäyttö kimeää joka käy korvaan. Vaikuttaa epäaidolta näytelmästä.
Ei ärsytä, kun en ole kertaakaan kuullut. Lottaa ja pappaa ei ole pakko seurata
Liina on kauniimpi kuin Lotta ja mikä lauluääni Liinalla onkaan! Sen pitäisi olla Lotan paikalla laulamassa papan kanssa. Paljon kivempi sen laulua on kuunnella.
Liina on todella kaunotar ja upeet hiukset.
K18
Kaupallinen tiedoite
Hei tyttö pieni makeampi makeaa tai vaikka vanhempi nainen
valitse opettajaksi kokenut rattopoika oikea unelmiesi Daddy
https://secureimage.securedataimages.com/photo-ffadult-i-r10-s1-501504411_29090.1315078402.0.main.gif
Tarjolla kestotestattua ja anabolisilla boostattua tervettä 7.1in` patukkaa Kööpenhamina - Hampuri akselilla.
100% kestoerektio takuu
specsit https://sexfinder.com ja sieltä Buckjones2024 København
erikoispalvelut: tukkapöllyt kenkäfetissi ja S/M lisäkorvauksesta
Maistiaisia: sadoissa p i l l u i s s a uitettu 7.1in' on action olkaa hyvä:
https://urly.fi/3svN
Katson aina aamiaisella ennen töihin lähtöä heidän videoita. Tulee hyvälle mielelle heti aamusta. Sen jälkeen on kiva lähteä töihin. Ovat herttaisia.
Taidat olla jotenkin sekaisin.. Noudata omia neuvojasi edes kerran, ja pysy poissa tältä kanavalta jos ei tämä aihe miellytä. Mutta sinähän et ole fiksu, tämän nimiseen ketjuun ryntäsit marisemaan. Yritä nyt, Ursula, pitää järkesi kasassa.