Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teroluteista himputin kipeät tissit?

Vierailija
25.05.2014 |

Kokemuksia?

Ihan kävelykin tuntuu inhalta.

Aloitettiin kun menkat oli 7 viikkoa myöhässä. Raskaustesti verestä oli negaa n.3viikkoa sitten.

Oletan tämän liittyvän noihin Terolutteihin, joita olen syönyt nyt ehkä 8 päivää, 14 päivän kuuri on määrätty.

En vaan muista tälläistä aikaisemmin olleen, mutta kaipa elimistö reagoi eritavoin eri aikoina.

Aiemmin söin näitä kun olin lapsettomuushoidoissa (sterilisaation takia).

Keskussairaalan lapsettomuuspolin mukaan vaan aina suosittelevat raskaustestiä jos sieltä jotain kysyn, sterilisaatiosta huolimatta siis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täällä kokeillut Teroluttia ja saanut rintavarustuksensa todella kipeäksi?

AP

Vierailija
2/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Teroista todella kipeäksi rinnat. Sitten tulin raskaaksi ja olisin mieluummin ottanut sen lääkkeiden aiheuttaman kivun kuin raskauden aiheuttaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on 5 lasta ja aikalailla tämä on saman tuntuista kun alkuraskaudessa. Muistan kyllä se kun voihki kivusta iltaisin poistaessaan rintaliivejä pesulle mennessään.

Eilen tuntui lähes samalta kun riisuuduin suihkuun menoa varten.

Raskaana ollessa on se lohtu, että se johtuu hyvästä asiasta, tämä kun ei johda mihinkään.

Onpa helpotus lukea ilti, että lääke on tehnyt jollekin toisellekin saman. Odotan niin, että saan tuon kuurin loppuun ja voin jättää lääkkeen pois.

Onnittelut sinulle raskaudesta. :)

ap

Vierailija
4/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mainitaanhan se rintojen arkuus/kipu sivuvaikutuslistassakin.....

Vierailija
5/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle turposi sellaiset hinkit, ettei enää rintaliivit riittäneet. Sattui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä