Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valittanut tästä aiemminkin täällä, mutta

Vierailija
25.05.2014 |

onko mulla oikeus vaatia miestä olemaan golfaamatta niin paljon silloin, kun hänen lapsensa on meillä? Vaikkakin "lapsi" on jo 13.

Tänäänkin pois aamu 7 - 15, eilen sama juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti on. Eikös hänen pitäisi olla lapsensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano miehelle, että ne on lapselle isän tapaamiseen tarkoitettuja viikonloppuja eikä sun lapsenhoitoviikonloppuja. Lähde itse jonnekin siksi aikaa. Eihän noista tapaamisista ole mitään hyötyä. 

Vierailija
4/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ole yhtään kiinnostunut omasta lapsestaan?

Vierailija
5/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mukaan golffaamaan sitten, sinun ei tarvitse isäviikonloppuina huolehtia lapsesta/esiteinistä, vaan isukki huolehtikoon itse. Mitä lapsi siellä nyt tekee? Tietääkö äiti, että isä ei ole yhtään lapsensa kanssa? Tuleeko lapsi teille mielellään vai pakotettuna?

Vierailija
6/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielellään meille. On lähinnä omassa huoneessaan ja pelaa. Mies luultavasti kävisi ihan samaan tahtiin omissa harrastuksissaan, vaikka minä en asuisi täällä. Ap

Vierailija
7/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mukaan sinne kentälle, liikuntaa tarvitsee. Joko tuon ikäisille on kursseja? En tiedä golfista mitään, joten en tiedä. 

Vierailija
8/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen valittanut tästä aiemminkin täällä, mutta"

voi kiitos, että sä muistit meitä taas tällä samalla vitun ruikutuksellasi. melkein jo kerettiin unohtamaankin tää paska. kiitos vielä kerran ja palaa aiheeseen taas pian?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä