Onko Ashton Kutcher mielestänne komea?
Kommentit (35)
Omaan makuuni tuo ei niin erityisesti ole. Parempi tietysti kuin moni peruspulliainen. Kyllä se kiinnittäisi huomion jos jossain Prismassa tulisi vastaan.
Hänellä oli vuosia tapana jatkuvasti vitsailla omalla hyvällä ulkonäöllään. Naurahdin vielä Ranchiakin katsellessa (sitä en kylläkään jaksanut loppuun asti), kun Ashton veti paidan päältään ja sanoi naiselle, että tässä sinun joululahjasi.
Ilmeisesti hän on suht hyvä sijoittaja, koska on rikastunut valtavasti teknologiasijoituksilla.
Pitkillä hiuksilla komeampi, tuossa miehenpuolikkaat mainoksessa aikas hot, ennen en pitäny minään, mut nyt alkanu näyttää ihan sexyltä.
Panisin.
Mut se ei varmaan panis mua 😅
On todella kuuma ja seksikäs. Oi tykkään todella paljon!
Varmaan pitäisi pitää sitä komeana, mutta jotenkin ei iske mun makuun. En tiedä johtuuko siitä että automaattisesti yhdistän sen Kelsoon ja siihen miten idiootti se oli. Ilmeisesti kuitenkin ihan fiksu oikeassa elämässä. Mutta joo, ei ole mun makuuni kyllä yhtään.
Ei tulis tinderissä mätsejä jos ei olisi kuuluisa näyttelijä vaan tavallinen konttorirotta.
Onhan se komea, mutta ei tyyppiäni.
Tykkään enemmän brittimiehistä ja nörttimäisistä älyköistä.
Komea, hauska ja oikeasti älykäs, oikea ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Kuka son??
Näyttelijä, tuttu mm. 70 showsta ja Miehen puolikkaista.
Killers elokuvassa erittäin hyvännäköinen. Todellakin tyyppiäni jos tuollaisia vain tulisi vastaan jossain. Muistanko oikein, että ovat puolisonsa kanssa jotenkin outoja esim hygienian suhteen, Tämä kyllä laskee viehätystä.
Hän oli yhdessä dokumentissa, joka käsitteli Elvistä ja Amerikkaa. Sain sen käsityksen, että Ashton on aivan tolkun ihminen, ei ollenkaan mikään tyhjäpää. Toisaalta, miksi olisikaan?