Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei arki-iltana voisi juoda viiniä?

Vierailija
25.12.2020 |

Miksi sitä aina ihmetellään, jos arki-iltana juo viiniä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään, jos ei ole päissään seuraavana päivänä.

Vierailija
2/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut edes mieleen että joku ihmettelisi viiniä arkena. Juon usein lasin viiniä arkena enkä todellakaan ole mitenkään ”päissäni” puhumattakaan seuraavasta päivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mikäpä ettei ? Menee arki-illatkin mukavammin ..

Sincc

Vierailija
4/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmetellään? Ei ainakaan meillä italiassa.

Vierailija
5/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ihmettele kenenkään tapoja, mutta en arkena juo alkoholia kuin poikkeuksellisesti. En juo, koska se tarkoittaa ylimääräisiä kaloreita (keski-ikäisen aineenvaihdunta ei tykkää), heikentynyttä unenlaatua, kun aamulla pitää kuitenkin nousta aikaisin sekä ylipäätään sitä, että jos jatkuvasti hemmottelen itseäni ja herkuttelen, juhla ei tunnu enää miltään, kun koko ajan on arkenakin juhla. Niin, ja helpommin tulee vielä terveyden kannalta liian paljon alkoholiannoksia viikossa. Mutta siis jos joku haluaa, että arkikin on juhlaa, tai nyt vaikka jostain muusta syystä juoda alkoholia arkena, niin voin kertoa, että mulle on ihan yks lysti se. Ei tarvitse tulla nyt perustelemaan, miksi sinä et toimi kuin minä – minua ei haittaa, ettet toimi kuin minä. En oleta, että muiden pitäisi olla kaltaiseni. Oletan siis, että muutkaan eivät pahastu siitä, miten minä valitsen toimia.

Vierailija
6/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ihmettele kenenkään tapoja, mutta en arkena juo alkoholia kuin poikkeuksellisesti. En juo, koska se tarkoittaa ylimääräisiä kaloreita (keski-ikäisen aineenvaihdunta ei tykkää), heikentynyttä unenlaatua, kun aamulla pitää kuitenkin nousta aikaisin sekä ylipäätään sitä, että jos jatkuvasti hemmottelen itseäni ja herkuttelen, juhla ei tunnu enää miltään, kun koko ajan on arkenakin juhla. Niin, ja helpommin tulee vielä terveyden kannalta liian paljon alkoholiannoksia viikossa. Mutta siis jos joku haluaa, että arkikin on juhlaa, tai nyt vaikka jostain muusta syystä juoda alkoholia arkena, niin voin kertoa, että mulle on ihan yks lysti se. Ei tarvitse tulla nyt perustelemaan, miksi sinä et toimi kuin minä – minua ei haittaa, ettet toimi kuin minä. En oleta, että muiden pitäisi olla kaltaiseni. Oletan siis, että muutkaan eivät pahastu siitä, miten minä valitsen toimia.

Ok boomer. Ketään ei kiinnosta sinun typerät jorinasi ja jeesustelusi.

Vierailija
7/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer. Ketään ei kiinnosta sinun typerät jorinasi ja jeesustelusi.

Ketään ei kiinnosta, vaikka ketjun aiheena oli alkoholin juominen, sinä luit viestini ja kommentoit sitä. Ei, nyt ei ollut kyse siitä, ettei sinua kiinnostaisi, koska muutenhan et olisi kommentoinut, vaan olisit jättänyt lukemisen kesken. Kyse on siitä, että halusit saada minussa aikaan reaktion. Voitko kertoa,  millaista reaktiota olisit vailla?

Vierailija
8/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Googlaa, minkä ikäisiä boomerit ovat. Vinkki: eivät ole keski-ikäisiä. Me keski-ikäiset olemme nk. boomereiden lapsia.

Vierailija
9/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt ihmetellään edelleen vähän joka asiaa. Ihme junttila vielä monin paikoin.

Vierailija
10/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Googlaa, minkä ikäisiä boomerit ovat. Vinkki: eivät ole keski-ikäisiä. Me keski-ikäiset olemme nk. boomereiden lapsia.

Joo, mut kaikkia kalkkeutuneita kutsutaan ulkomailla boomereiksi, jotka roikkuu jossain vanhoissa asioissa.

Se ei siis ole mikään ikämääritelmä. Vaan enempikin käytös.

Sincc

Vierailija
11/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihmeellinen kieroutunut suhde alkoholiin. Joko olet absolutisti tai rapajuoppo.

Vierailija
12/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juonn vain pelkkiä kierrekorkkiviinejä. Jos mä yritän jotain arvokkaampaa niin se on se korkin avaaminen sellanen että sen jälkeen näytttää naama kuin turpaan ottaneelta.

Vierailija
13/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, sillä juon itsekin punkua arkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä