Lahjakkaita tuntemattomampia bloggaajia?
Juuri nyt tosi moni kirjoittaa ihan samassa muotissa. Varsinkin tunnetuimmat blogit on usein tosi samanlaisia peruselementeiltään aihepiiristä riippuen. Olisi mielenkiintoista kuulla, tiedättekö jotain pienempiä blogeja, joissa olisi potentiaalia mutta eivät jostain syystä ole vielä lyöneet läpi? Nämä ovat usein parasta luettavaa
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:35"]
Kuka Linda?
[/quote]
Tässä meikkiblogissa esiintyvä.
Ps. Tuskinpa www.naryanband.blogspotille mitään valtaisaa suosiota koskaan tulee, mutta olen aika varma että se voi olla iloksi niille, joilla on samoja harrastuksia. :)
Ps. Tuskinpa www.naryanband.blogspotille mitään valtaisaa suosiota koskaan tulee, mutta olen aika varma että se voi olla iloksi niille, joilla on samoja harrastuksia. :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 22:44"]
Olen tuollaisen ns. pienemmän blogin kirjoittaja. Tiedostan, ettei minusta voi tulla koskaan suuren suosion fanikulttuurin saavuttavaa bloggaajaa, koska en julkaise kasvokuvia lapsestani eikä kotimme ole valkoinen sisustuslehtikoti.
Olen miettinyt näitä blogiasioita paljon, tunnen "suosittuja bloggaajia" ja olen todella sitä mieltä, että suositussa bloggaajassa pitää olla jotain mitä muut kadehtivat, sellaista mitä lukijat toivoisivat edes vähän itselleen blogin kautta.
[/quote]
En oikein usko kateuteen suosion takaajana, vaikka tietysti jos pääsee sille asteelle, että keskustelupalstoilla mollataan, niin sitäkautta voi uusiakin uteliaita lukijoita tulla. Minun mielestäni on kyllä kyse siitä, että blogit, jotka saavat aikaan positiivisia tunnereaktioita, ilahduttavat jne, keräävät lukijoita.
Tietysti myös ei niin positiiviset, vaikeitakin asioita käsittelevät, varsinkin, jos kirjoittajalla on sana hallussaan, löytävät lukijansa.
Pienemmät blogit ovat usein parempia, kun niissä ei ole miljoonaa "yhteistyöpostausta" peräkkäin.