Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjakkaita tuntemattomampia bloggaajia?

Vierailija
25.05.2014 |

Juuri nyt tosi moni kirjoittaa ihan samassa muotissa. Varsinkin tunnetuimmat blogit on usein tosi samanlaisia peruselementeiltään aihepiiristä riippuen. Olisi mielenkiintoista kuulla, tiedättekö jotain pienempiä blogeja, joissa olisi potentiaalia mutta eivät jostain syystä ole vielä lyöneet läpi? Nämä ovat usein parasta luettavaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta suosikkiani löytyy tuolta lily.fi-sivustolta. Kaitaliina on yksi suosikkini ei-ammattilaisista bloggaajista, jolla on raikas ja omannäköinen ote. Hän edustaa juuri tuota tyyppiä, joka vaikuttaa niin mukavalta että voisi olla ystäväni, ja kauniskin vielä!

Vierailija
2/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura loves. Aivan aivan ihana blogi! <3

Vierailija
4/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajan täytyy olla taitava somenkäyttäjä muutenkin kuin blogin lisäksi: Facebook, Twitter ja insta täytyy handlata. Lisäksi taitaa olla niin, että suhteet pyörittävät näitä piirejä myös pitkälle.

Vierailija
5/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollaisen ns. pienemmän blogin kirjoittaja. Tiedostan, ettei minusta voi tulla koskaan suuren suosion fanikulttuurin saavuttavaa bloggaajaa, koska en julkaise kasvokuvia lapsestani eikä kotimme ole valkoinen sisustuslehtikoti. 

Olen miettinyt näitä blogiasioita paljon, tunnen "suosittuja bloggaajia" ja olen todella sitä mieltä, että suositussa bloggaajassa pitää olla jotain mitä muut kadehtivat, sellaista mitä lukijat toivoisivat edes vähän itselleen blogin kautta.

Vierailija
6/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! ;D www.naryanband.blogspot.com

Kirjoittelen rokkibändini arjesta melkein 1v. taapero kainalossa. Ps. Mulle saa vinkata hyviä rokki/musablogeja! Ei oo liikaa.

Vierailija
7/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään? :(

Vierailija
9/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulisi kaksi mieleen. Toinen bloggaa Lily.fi:ssä ja toinen blogspotissa, mutta kumpaakaan en halua tänne laittaa. Tiedän, että molemmat tulevat ap:n sanoin vielä "lyömään läpi", mutta tänne jos linkkaa niin on paskavyöry varma.

Vierailija
10/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:05"]

Mulla tulisi kaksi mieleen. Toinen bloggaa Lily.fi:ssä ja toinen blogspotissa, mutta kumpaakaan en halua tänne laittaa. Tiedän, että molemmat tulevat ap:n sanoin vielä "lyömään läpi", mutta tänne jos linkkaa niin on paskavyöry varma.

[/quote]

sama täällä! 

Vierailija
11/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun tarkoitus olisi olla positiivinen! :)

Vierailija
12/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:25"]

http://makeupriina.blogspot.fi/

[/quote]

Selvästi lahjakas meikkibloggaaja, ehkä vielä lisää arkimeikkiopastuksia niin varmasti tulee menestymään!

Vierailija
14/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Olen seurannut montaa suosittua blogia niiden tuntemattomista ajoista asti (tällä hetkellä kaikki seuraamani blogit ovat ns. lyöneet läpi). Mielenkiintoista pohtia, mitkä asiat ovat ne menestykseen johtavat seikat. Laadukkaat valokuvat ainakin, mutta nykybloggaajan pitää osata myös kirjoittaa pärjätäkseen.

Vierailija
15/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:40"]

Mielenkiintoinen aihe. Olen seurannut montaa suosittua blogia niiden tuntemattomista ajoista asti (tällä hetkellä kaikki seuraamani blogit ovat ns. lyöneet läpi). Mielenkiintoista pohtia, mitkä asiat ovat ne menestykseen johtavat seikat. Laadukkaat valokuvat ainakin, mutta nykybloggaajan pitää osata myös kirjoittaa pärjätäkseen.

[/quote]

Yksittäisten blogien sijaan voitaisiinkin miettiä, mitkä piirteet saattavat blogin suosioon? Välillä törmää ns. palkkablogeihin joista ihmettelee heti, että miten nämä voivat olla ammattilaisia mukamas. Sitten voi olla jotain palkattomia blogeja, jotka ovat oikeasti tosi laadukasta luettavaa. Mikä ihme se on se suosioon johdattava tekijä?

-ap

Vierailija
16/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän kaunis :o!

Vierailija
17/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajan pitää olla kaunis, joko helposti lähestyttävä tai etäisen kopea, lahjakas kirjoittaja tai valokuvaaja, oivaltava. Joko sellainen "hänen kaverinsa tahdon olla" tai "omg mikä bitch mutta pakko lukea".

Vierailija
18/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on kaunis, silti kuvauksellisuus on tärkeintä?

Vierailija
19/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Linda?

Vierailija
20/25 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät blogit ovat usein parempia, kun niissä ei ole miljoonaa "yhteistyöpostausta" peräkkäin.