Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö siellä Tampereella meni toinenkin pikkupoika (5v)?

Vierailija
24.05.2014 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne, tuttu näki :(. Oli ollut lähes puoli tuntia hukuksissa ennen kuin pintapelastajat löysivät. Toivottavasti nyt selviäisi!

Vierailija
2/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne, tuttu näki :(. Oli ollut lähes puoli tuntia hukuksissa ennen kuin pintapelastajat löysivät. Toivottavasti nyt selviäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kovin syvällä kun ei aiemmin löydetty? Vai eikö ollut tarpeeksi ihmisiä ns. pelastusketjun tekemiseen?

Vierailija
4/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka henkiin jäisi niin todella pahat aivovauriot varmasti, ei varmaan samaksi pojaksi enää tule. Voimia pojalle ja perheelle!

Vierailija
5/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiturin päästä/ läheltä löydettiin. Oli useita sukeltajia etsimässä.

Vierailija
6/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, nyt ne keväthukkumiset alkaa, joille voi mitään, vaikka pitäisi lasta kädestä kiinni, kun se voi riistäytä kädestä ja juosta laiturille, joten ei edes kannata sen kummemmin vahtia.

Vierailija
7/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella sitten tapahtuu.

Vierailija
8/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti selviää, kuulin että olisi ollut 20min upoksissa, vesi on siellä alempana kylmää, voi hyvinkin selvitä, sinne hirmusti tsemppiä, kaikki toivoo että päätyy hyvin!

Vierailija
9/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:56"]Vaikka henkiin jäisi niin todella pahat aivovauriot varmasti, ei varmaan samaksi pojaksi enää tule. Voimia pojalle ja perheelle!

[/quote]

Oletpas empaattinen... Jos olisin pojan äiti, niin tämmöiset voimia-toivotukset eivät mitenkään parantaisi oloani, en ottaisi vastaan.

Vierailija
10/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:56"]Vaikka henkiin jäisi niin todella pahat aivovauriot varmasti, ei varmaan samaksi pojaksi enää tule. Voimia pojalle ja perheelle!

[/quote]

Oletpas empaattinen... Jos olisin pojan äiti, niin tämmöiset voimia-toivotukset eivät mitenkään parantaisi oloani, en ottaisi vastaan.

[/quote]

Etpä ole. Ja mitä sitten pitäisi sanoa, haista paska vai?

Vierailija
11/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En onneksi ole pojan äiti. Ai mitä pitäisi sanoa? Pelkkä voimia riittäisi. En haluaisi kuulla todennäköisyyksiä miten huonosti on voinut käydä, se mitätöi sinun voimia-toivotuksen.

Vierailija
12/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Peltolammin vanhalla vai uudella puolella? Olin itse lasten kanssa uudella puolella hieman myöhemmin, ainakaan silloin tilanne oli ohi.

m45

Vierailija
13/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä laiturin vieressä isommalla rannalla vissiin.

Vierailija
14/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:56"]Vaikka henkiin jäisi niin todella pahat aivovauriot varmasti, ei varmaan samaksi pojaksi enää tule. Voimia pojalle ja perheelle!

[/quote]

[/quote]

Alapeukkua tälle? Täällähän on paljon näitä "empaattisia" ihmisiä.

Vierailija
15/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En onneksi ole pojan äiti. Ai mitä pitäisi sanoa? Pelkkä voimia riittäisi. En haluaisi kuulla todennäköisyyksiä miten huonosti on voinut käydä, se mitätöi sinun voimia-toivotuksen.

[/quote]

A: sä et ole pojan äiti. B: se pojan äiti 100% ei tule näitä tänne lukemaan. Ei se asia miksikään muutu vaikka sanon totuuden, että siitä pojasta ei välttämättä tule samaa. Mielestäni on naiivia täällä huokailla, että toivottavasti jää henkiin. Koska hän ei välttämättä tule ikinä esimerkiksi kävelemään, puhumaan, syömään itse. Henkiläkohtaisesti en tiedä olisiko tuo omalla kohdallani yhtään sen parempi vaihtoehto.

En lähettänyt voimia tätä kautta perheelle, vaan lähinnä ajatuksissani. Varmasti on raskasta kamppailla ajatusten kanssa, jos kyseessä oikeasti on todella paha vammautuminen. Vai haluaisitteko te itse jäädä mahdollisesti hengityskoneeseen loppuiäksi, tai samaa lapsellenne? Joo ehkä tuo oli vähän tökerösti ilmaistu tuohon perään myönnän, mutta ajatukseni oli puhtaasti hyvä - vaikka realistisuudessaan ehkä jonkun mielestä todella "epäempaattinen". Mielestäni ei ole yhtään empaattisempaa huokailla ja voivotella.

Vierailija
16/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 16 jatkaa, en kirjoittanut tuota "haista paska" -kommenttia.

Vierailija
17/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

A: sä et ole pojan äiti. B: se pojan äiti 100% ei tule näitä tänne lukemaan. Ei se asia miksikään muutu vaikka sanon totuuden, että siitä pojasta ei välttämättä tule samaa. Mielestäni on naiivia täällä huokailla, että toivottavasti jää henkiin. Koska hän ei välttämättä tule ikinä esimerkiksi kävelemään, puhumaan, syömään itse. Henkiläkohtaisesti en tiedä olisiko tuo omalla kohdallani yhtään sen parempi vaihtoehto.

En lähettänyt voimia tätä kautta perheelle, vaan lähinnä ajatuksissani. Varmasti on raskasta kamppailla ajatusten kanssa, jos kyseessä oikeasti on todella paha vammautuminen. Vai haluaisitteko te itse jäädä mahdollisesti hengityskoneeseen loppuiäksi, tai samaa lapsellenne? Joo ehkä tuo oli vähän tökerösti ilmaistu tuohon perään myönnän, mutta ajatukseni oli puhtaasti hyvä - vaikka realistisuudessaan ehkä jonkun mielestä todella "epäempaattinen". Mielestäni ei ole yhtään empaattisempaa huokailla ja voivotella.

[/quote]

Minä olen ollut tilanteessa, jossa lapseni kamppaili hengestään. Ei ollut tietoa selviääkö lapsi ja jos selviää, niin mitä vammoja on mahdollisesti jäänyt. En olisi saanut minkäänlaista lohtua siitä, että joku olisi sanonut minulle ääneen sen ikävän asian jonka jo tiesin ja jonka lääkärit olivat minulle kertoneet. Ainoa, mitä halusin kuulla, oli toivo, koska epätoivo olisi tehnyt minusta vieläkin hauraamman.

Todennäköisesti tämän pojan äiti ei tule tätä lukemaan, mutta mielestäni silti sinun voimia-toivotus mitätöityy kun alkuun latelet ne ikävät asiat.

Vierailija
18/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:56"]

[/quote]

Minä olen ollut tilanteessa, jossa lapseni kamppaili hengestään. Ei ollut tietoa selviääkö lapsi ja jos selviää, niin mitä vammoja on mahdollisesti jäänyt. En olisi saanut minkäänlaista lohtua siitä, että joku olisi sanonut minulle ääneen sen ikävän asian jonka jo tiesin ja jonka lääkärit olivat minulle kertoneet. Ainoa, mitä halusin kuulla, oli toivo, koska epätoivo olisi tehnyt minusta vieläkin hauraamman.

Todennäköisesti tämän pojan äiti ei tule tätä lukemaan, mutta mielestäni silti sinun voimia-toivotus mitätöityy kun alkuun latelet ne ikävät asiat.

[/quote]

Kai sä ymmärrät, että sä ajattelet nyt liian henkilökohtaisesti. Toi mun kommentti nyt vaan oli lähinnä sellainen ajatus tähän ketjuun tuosta uutisesta, ei mikään henkilökohtainen viesti sille äidille/perheelle. Sä otit sen nyt noin, koska sä ajattelit itseäs siinä kokemassas tilanteessa ja tuota mun kommenttia sulle siihen tilanteeseen. Ei toi mun kommentti ollut kenellekään muulle kuin muille av-mammoille. ja edelleenkään en lähettänyt niitä voimia tätä kautta joten toi "mitätöitymis"-ajatus on vähän hassu. Mielestäni on ihan ok keskustella aiheista ja uutisista täällä keskenään, sen kummemmin miettimättä lukeeko sen nyt joku saman kokenut ja miten hän sen henkilökohtaisesti ottaa. Pääsisit sinäkin ehkä helpommalla jos et ottaisi asioita täällä niin henkilökohtaisesti - varsinkaan kun ne eivät sinua koske.

Ja itse henkilökohtaisest ajatellen, en tykkää sellaisesta ulkokultaisesta "hyvin se menee, ihan varmasti!" -meiningistä, jos oikeasti on tosi kyseessä. Joten mielipiteitä on erilaisia.

Vierailija
19/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin surullinen juttu, julma muistutus, kuinka paljon ja jatkuvasti niitä pieniä pitäisi veden äärellä vahtia ja vaikka kuinka yrittää, niin näinkin voi käydä :(

pienille kellukeliivit, jos on useampi vahdittava ja uima-taito mahdollisimman aikaisin

turvallista kesää kaikille pienille ja niiden vanhemmille!

Vierailija
20/20 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote]

Kai sä ymmärrät, että sä ajattelet nyt liian henkilökohtaisesti. Toi mun kommentti nyt vaan oli lähinnä sellainen ajatus tähän ketjuun tuosta uutisesta, ei mikään henkilökohtainen viesti sille äidille/perheelle. Sä otit sen nyt noin, koska sä ajattelit itseäs siinä kokemassas tilanteessa ja tuota mun kommenttia sulle siihen tilanteeseen. Ei toi mun kommentti ollut kenellekään muulle kuin muille av-mammoille. ja edelleenkään en lähettänyt niitä voimia tätä kautta joten toi "mitätöitymis"-ajatus on vähän hassu. Mielestäni on ihan ok keskustella aiheista ja uutisista täällä keskenään, sen kummemmin miettimättä lukeeko sen nyt joku saman kokenut ja miten hän sen henkilökohtaisesti ottaa. Pääsisit sinäkin ehkä helpommalla jos et ottaisi asioita täällä niin henkilökohtaisesti - varsinkaan kun ne eivät sinua koske.

Ja itse henkilökohtaisest ajatellen, en tykkää sellaisesta ulkokultaisesta "hyvin se menee, ihan varmasti!" -meiningistä, jos oikeasti on tosi kyseessä. Joten mielipiteitä on erilaisia.

[/quote]

En ottanut tätä henkilökohtaisesti. Ja toivon todella, ettei kenenkään tarvitse kohdata hetkeä, jolloin joutuu miettimään, olisiko armoollisempaa lapselle kuolla, kuin jäädä henkiin. Toivon tätä myös sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän